Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Blandade Frågor (Gammal!)

1086 svar till detta ämne

#1 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 10 January 2009 - 22:16 PM

Jag tänkte prova att göra en liten saverapport om min sparning med Inter men jag har aldrig gjort något liknande så det blir nog inte så mkt bilder eller färgade prickar som visar om jag förlorat eller vunnit eller sådär. Är det ok om jag provar att göra en?

Tråd delad från Rapporttips, ta alla frågor här som inte har med själva upplägget och designen på rapporten att göra // Matinée

#2   Wixz

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1553 Inlägg:

Postad 11 January 2009 - 00:11 AM

Citat

Jag tänkte prova att göra en liten saverapport om min sparning med Inter men jag har aldrig gjort något liknande så det blir nog inte så mkt bilder eller färgade prickar som visar om jag förlorat eller vunnit eller sådär. Är det ok om jag provar att göra en?

Jag tycker det är okej, man lär sig medan man gör en. Men men det är inte jag som bestämmer ;)
"35 år utan titel. Ner i tredjedivisionen. Nicky Summerbee och Kinkladze. Jamie Pollock och självmålet. Lose and booze. Joy Division och Oasis och Stone Roses. The Kippax and the pouring rain"

#3 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 00:14 AM

Citat

Citat

Jag tycker det är okej, man lär sig medan man gör en. Men men det är inte jag som bestämmer ;)

Ok, tack! Jag sätter nog igång med en nu och gör mitt bästa, det är nog sant som du säger. Bästa sättet att lära sig på bör ju vara att göra en själv så jag försöker nu! :)

#4 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 00:50 AM

Okej och okej, här finns inga regler om färgade prickar eller bilder. ;) Man gör som man vill, om man vill. Kravet är väl att det ska vara seriöst, inga rapporter med bara en massa resultat uppradade och ingen text.

#5 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 00:51 AM

Citat

Okej och okej, här finns inga regler om färgade prickar eller bilder. ;) Man gör som man vill, om man vill. Kravet är väl att det ska vara seriöst, inga rapporter med bara en massa resultat uppradade och ingen text.

Ok, tack så mycket. Jag har börjat skriva på den nu men skulle den bli rejält misslyckad så hoppas jag du är snabb med att ta bort den :O

#6 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 01:15 AM

Citat

Citat

Ok, tack så mycket. Jag har börjat skriva på den nu men skulle den bli rejält misslyckad så hoppas jag du är snabb med att ta bort den :O
Jag tycker att en saverapport är minst lika bra även utan bilder med ram/färgade prickar/snygga banners. Kör din stil bara.

#7 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 01:16 AM

Citat

Citat

Citat

Jag tycker att en saverapport är minst lika bra även utan bilder med ram/färgade prickar/snygga banners. Kör din stil bara.

Jag ska göra ett försök att lägga in bilder men misslyckas det så går det förhoppningsvis att ändra på det, tack! :)

#8 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 09:22 AM

Finns det intresse på sidan om jag lägger upp en rapport om mitt Rosenborg som jag vann CL 2013 med?

#9 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 11 January 2009 - 15:08 PM

Citat

Finns det intresse på sidan om jag lägger upp en rapport om mitt Rosenborg som jag vann CL 2013 med?

Din rapport om Mariehamn var ju helskön så jag ser gärna en om Rosenborg från dig :D

#10 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 20 January 2009 - 15:58 PM

Finns det något intresse om jag lägger upp en saverapport om Everton?

#11 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 20 January 2009 - 16:54 PM

Citat

Finns det något intresse om jag lägger upp en saverapport om Everton?

Absolut, släng upp :)

#12   I@MLeGen:D

Ungdom

• Medlem
  • 6 Inlägg:

Postad 26 January 2009 - 21:55 PM

Finns det intresse för en Fck save ?? Vann Cl 07/08 och är i 08/09. Har tänkt och börja fast har aldrig gjort innan så får se hur det blir.

#13   Sugarcult

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1407 Inlägg:
  • Favoritlag:Inter
  • Tränar:FC Bayern

Postad 26 January 2009 - 22:23 PM

Citat

Finns det intresse för en Fck save ?? Vann Cl 07/08 och är i 08/09. Har tänkt och börja fast har aldrig gjort innan så får se hur det blir.
Klart intressant. Vilket spel är det du spelar?
El Campeón - Årets Saverapport 2008!

#14   NinO

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 29 Inlägg:

Postad 27 January 2009 - 14:13 PM

Finns det intresse för en Cadiz save.. är dock på år 2013^^
Lille Kalle kommer till skolan första dagen.Han går in i klassrummet och utbrister:
-TRÄBÄNKAR ! Och detta ska vara första klass !

#15   I@MLeGen:D

Ungdom

• Medlem
  • 6 Inlägg:

Postad 27 January 2009 - 14:55 PM

Spelar 07, och tänker börja på den nu så... ni får nog snart se den uppe.

#16 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 27 January 2009 - 19:30 PM

Citat

Finns det intresse för en Cadiz save.. är dock på år 2013^^

Det blir kanon :) Jag började rapportera om Inter när jag var på 2025 :D

#17   robinhosa

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 799 Inlägg:

Postad 08 February 2009 - 22:12 PM

Kan man ha 2 st saverapporter samtidigt men starta dem med 4 veckors mellanrum?

#18   Crustan*

Tränare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9425 Inlägg:
  • Yrke:Student

Postad 08 February 2009 - 22:20 PM

Citat

Nej, endast en aktiv åt gången.

#19   robinhosa

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 799 Inlägg:

Postad 08 February 2009 - 22:58 PM

Citat

Citat

kk tack för svar!

#20   robinhosa

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 799 Inlägg:

Postad 09 February 2009 - 01:54 AM

Citat

Citat

1 fråga till: börjar 4 veckors regeln när rapporten startas lr när den avslutas?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar