Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Crazy little thing called love

1792 svar till detta ämne

#21   Helvete

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4302 Inlägg:

Postad 13 February 2009 - 17:40 PM

Citat

Där uppe är "flickvän" också synonymt med "mamma, syster och kompis". Jävla inavelsfanatiker.

Varför är var tionde inlägg från din sida genomsyrat av otrevligheter? Det finns ingen anledning. Skriv vettiga saker, som du är bra på, istället för att tramsa.

#22 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 13 February 2009 - 17:41 PM

Fruga och tant brukar man väl kalla flickvänner för? Kärringen med brukar jag med säga. Och jag bor i Skåne...oooohhhh det blir en konflikt här...

#23   Keane

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1499 Inlägg:

Postad 13 February 2009 - 17:56 PM

Haha. Lerkot. Övermänniskan. Vi är ju dum i huvudet är uppe och jag är en dålig människa om jag tror att Wallerstedt kan komma att skriva på för GIF.

Glad Alla runkars dag.

#24   Code_chronic

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2294 Inlägg:

Postad 13 February 2009 - 20:30 PM

Min partner är i Spanien och roar sig.

..Så jag kommer undan det där. HEHE.
Seriöst, jag behöver verkligen byta nick jag också.

#25 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 18 February 2009 - 23:48 PM

Gillar inte att fråga om detta, inte alls. Men tydligen är jag inte lika kreativ som för några år sedan.

Ok, har addat en söt tjej, som jag pratade lite med på en fest i lördags, på facebook. Vill skriva något roligare än "hej :)" och något mer civiliserat än "Tar du den i tvåan?". Vill helt enkelt öppna med något originellt och roligt. Hjälp?

#26   Code_chronic

Ikon

• Medlem
  • 2294 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 23:58 PM

Du kanske inte ska ta råd ifrån en som kom undan med "se, rosa elefanter", men originellt är ju.. Sluta fundera. I alla fall jag låter det komma impulsivt.
Seriöst, jag behöver verkligen byta nick jag också.

#27   Nikki Nine

Ikon

• Medlem
  • 2133 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 23:58 PM

Citat

Gillar inte att fråga om detta, inte alls. Men tydligen är jag inte lika kreativ som för några år sedan.

Ok, har addat en söt tjej, som jag pratade lite med på en fest i lördags, på facebook. Vill skriva något roligare än "hej :)" och något mer civiliserat än "Tar du den i tvåan?". Vill helt enkelt öppna med något originellt och roligt. Hjälp?

"Jag var aldrig rädd för Frankenstein."
ovewiklund ang. aktiveringsproblem: "Nu är det inte på skoj någe mer, är det inte fixat inom 10 minuter hoppar jag. JAG HOPPAR!"

#28   scatterbrain

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1043 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 00:12 AM

Min polares lillasyster verkar ha en chrush på mig, vi har pratat ovanligt mycket på msn senaste dagarna, hon har skrivit tre kärleksfulla blogginlägg om en person som stämmer in exakt på mig. Vi brukar festa tillsammans, o.s.v, så det är liksom ingen såndär grej att hon bara har tittat på mig på avstånd mig när jag varit hemma hos min polare. What to do Hirvi? Nu när min polare är hennes storebror så känns inte pumpaodumpatekniken speciellt användbar.
[img]http://img247.images...98537175fu0.gif[/img]
"Big pig. Massive oink. Little curly tail."

#29 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 19 February 2009 - 00:20 AM

Pumpa över huvudtaget känns väl ganska avlägset?

#30   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 00:20 AM

Citat

Min polares lillasyster verkar ha en chrush på mig, vi har pratat ovanligt mycket på msn senaste dagarna, hon har skrivit tre kärleksfulla blogginlägg om en person som stämmer in exakt på mig. Vi brukar festa tillsammans, o.s.v, så det är liksom ingen såndär grej att hon bara har tittat på mig på avstånd mig när jag varit hemma hos min polare. What to do Hirvi? Nu när min polare är hennes storebror så känns inte pumpaodumpatekniken speciellt användbar.
Här behövs detaljer, hur mycket yngre är hon? Hur skulle han reagera om du tisslade och tasslade lite med hans syster? När ni snackar, är det på en "flörtig" nivå eller politisk?

- Om du ska inleda en konversation på facebook kan du ju starta med att sno Troy från simpsons standardline. "Hej "maria", du kanske kommer ihåg mig från fester som den i lördags och snuskiga fantasier som den i söndags, apropå ingenting, hej"

#31   scatterbrain

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1043 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 00:47 AM

Citat

Citat

Här behövs detaljer, hur mycket yngre är hon? Hur skulle han reagera om du tisslade och tasslade lite med hans syster? När ni snackar, är det på en "flörtig" nivå eller politisk?
Jag är 86:a, hon är 88:a, så ålderskillnaden är ju obefintlig. Jag vet inte riktigt hur han skulle hantera ett eventuellt tissel och tassel, han avskyr ju hennes tidigare pojkvänner, beklagar sig över hennes omdömeslösa val av killar, och han gillar mig, vilket bör betyda att han skulle kunna se mig som ett bra alternativ för henne. För jag gillar henne, hon är smart, rolig och halvalkis, allt man kan begära liksom.

...sen finns det en väldans massa nackdelar, om vi nu skulle starta upp en relation. Våra mödrar är vänninor, våra "grabbsnack" där jag och min flickvän gjorde det här i helgen-kommentarer kan ju bli något obekväma. Sen finns även det faktum om att jag är lika rädd för en fast relation som Barney Stinson är i How i Met your Mother.
[img]http://img247.images...98537175fu0.gif[/img]
"Big pig. Massive oink. Little curly tail."

#32   Nordberg

Tränare

• Medlem
  • 3863 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 15:39 PM

Igår berättade en tjejkompis att hennes drömkille skulle heta marcus, vara blond och vara lång.

scoretime?

#33   El Payaso

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4987 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 17:09 PM

Citat

Igår berättade en tjejkompis att hennes drömkille skulle heta marcus, vara blond och vara lång.

scoretime?

Om du heter Marcus (med C ;)), samt är lång och blond så undrar jag vad fan du gör här?!

HIT THAT!!11

#34   linDblom90

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 65 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 19:40 PM

Citat

Citat

scoretime?

Om du heter Marcus (med C ;)), samt är lång och blond så undrar jag vad fan du gör här?!

HIT THAT!!11

Jag heter Marcus, med C. och jag är hyffsat lång och är blond. Var är hon ?!

#35 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 19 February 2009 - 21:36 PM

Har Hirvi gått från den där fjuniga jobbiga grabben till expert inom kärlekens ramar. Trevligt!

Okej. Drar det kort. Har i princip tappat all tillit till kvinnor överhuvudtaget. What to do? Har gått och blivit ett litet svin där jag charmar dom, använder deras säng och sen total dissar dom för att försöka scora deras bästa tjejkompis. Är detta ett vanligt beteende bland pojkar halvvägs till 30?

#36 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 19 February 2009 - 22:25 PM

Citat

Fick en tanke men kan inte riktigt bedöma om den är psycho eller helt genial. Tanken är att jag skall baka in att jag till och med kommer ihåg vad hon hade på sig (har naturligtvis inte en jävla aning, men det finns ju bilder). Bra eller anus?

#37   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 23:23 PM

Citat

Har Hirvi gått från den där fjuniga jobbiga grabben till expert inom kärlekens ramar. Trevligt!

Okej. Drar det kort. Har i princip tappat all tillit till kvinnor överhuvudtaget. What to do? Har gått och blivit ett litet svin där jag charmar dom, använder deras säng och sen total dissar dom för att försöka scora deras bästa tjejkompis. Är detta ett vanligt beteende bland pojkar halvvägs till 30?
Är du 15 år? Vad i helvete?

Om du är under 25 så är det nog ganska vanligt, man vill ju gärna ligga med allt och alla, har man möjligheterna krävs det något speciellt för att "fastna" hos någon en längre tid.

Jag har själv lite av det problemet, jag är sådär översexuell och vill i princip ligga med allt och alla, har flickvän men kan ändå bli svartsjuk när någon jag känner fått ligga med någon annan. Det är frustrerande som fan.

#38 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 19 February 2009 - 23:27 PM

Citat

Sorry, var inte menat som en diss eller liknande. Snarare tvärtom. Minns din tid som en jobig jävel men ser nu att det bättrat sig väsentligt. Som sagt sorry om det togs på fel sätt.

#39   luder

Manager

• Medlem
  • 3670 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 23:30 PM

Citat

Fick en tanke men kan inte riktigt bedöma om den är psycho eller helt genial. Tanken är att jag skall baka in att jag till och med kommer ihåg vad hon hade på sig (har naturligtvis inte en jävla aning, men det finns ju bilder). Bra eller anus?
Känns bara weird. Försök återknyta till något ni pratade om istället!
framgång står på våra ryggar, framtid ligger i vår hand

#40   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • 3587 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 23:32 PM

Citat

Citat

Sorry, var inte menat som en diss eller liknande. Snarare tvärtom. Minns din tid som en jobig jävel men ser nu att det bättrat sig väsentligt. Som sagt sorry om det togs på fel sätt.
Han menade nog att om man är halvvägs till 30 = 15 år.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar