Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Crazy little thing called love

1792 svar till detta ämne

#41 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 19 February 2009 - 23:37 PM

Citat

Citat

Citat

Är du 15 år? Vad i helvete?

Sorry, var inte menat som en diss eller liknande. Snarare tvärtom. Minns din tid som en jobig jävel men ser nu att det bättrat sig väsentligt. Som sagt sorry om det togs på fel sätt.
Han menade nog att om man är halvvägs till 30 = 15 år.

Ah. Skyller på brist på sömn. Oh well, en ursäkt kan man aldrig få för mycket av. Fan vad dumt jag skrev nu när jag ser det. Halvvägs till 30. Öhm. Menar 5 år kvar till 30.

Blev jävla luddigt det här. Tff gör ingen bra comeback, ser mörkt ut på avbytarbänken med...

#42   tevnt

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Inlägg:

Postad 20 February 2009 - 00:20 AM

Citat

Har Hirvi gått från den där fjuniga jobbiga grabben till expert inom kärlekens ramar. Trevligt!

Okej. Drar det kort. Har i princip tappat all tillit till kvinnor överhuvudtaget. What to do? Har gått och blivit ett litet svin där jag charmar dom, använder deras säng och sen total dissar dom för att försöka scora deras bästa tjejkompis. Är detta ett vanligt beteende bland pojkar halvvägs till 30?

You always want what you can't have... That's my theory!
Carefree!

#43   Hirvi

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3133 Inlägg:

Postad 20 February 2009 - 00:30 AM

Men du är 25, det smartaste är väl om du "leker runt" tills du hittar någon du kan bygga vidare något med, någon som du kan tänka dig att ta ett steg till med. Ta det som det kommer, om du kan få nuppa på vägen ska du inte leta för desperat efter någon att avla dig med.

#44 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 20 February 2009 - 00:56 AM

Citat

Men du är 25, det smartaste är väl om du "leker runt" tills du hittar någon du kan bygga vidare något med, någon som du kan tänka dig att ta ett steg till med. Ta det som det kommer, om du kan få nuppa på vägen ska du inte leta för desperat efter någon att avla dig med.

Har haft ett halv seriöst förhållande (3år) och ett tokseriöst nu senast (1år+) så är väl lektiden som kommer lite senare antar jag.

#45   Popkorn

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 613 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 20:20 PM

Har en liten fråga vad ni tror här. Det var så att jag och en tjej har träffats en del senaste veckorna, och hon har sagt att hon gillar mig (t.o.m älskar mig), och vi skulle då träffas imorrn. Men alldeles nyss när jag smsa och frågade hur det skulle bli imorrn så svarar hon att hon inte kan träffa mig mer, för hon har "nyss" fått en pojkvän och han tillåter inte henne att träffa mig. Sen bomba hon en 5-6 sms om hur ledsen hon var över att hon inte kunde träffa mig och att hon kände sig så elak.

Hur fan ska man tolka det där? Är hon verkligen ledsen eller säger hon så för att jag ska finnas kvar ifall hon behöver en "backup-plan" ifall det skiter sig. Och hur "nyss" kan man få en pojkvän egentligen.

#46   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 20:28 PM

Hon är en falsk jävla slyna och du borde inte se henne som ett alternativ för något annat än att sätta på.

#47 Gäst_Onkel Fester_*

• Guests

Postad 22 February 2009 - 21:38 PM

Jag skulle ha så svårt och vara snäll tillbaka. Skulle bara svara i "jag var bara ute och sätta på dig ändå, så det är lugnt" bara för att vara så jävla taskig tillbaka. Falsk slyna, där har Hirvi rätt. Åt helvete med henne. Fortsätt spana.

#48   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:14 PM

Jag är iofs ganska annorlunda, men till skillnad från Onkel kör jag nästan alltid den "oskyldiga" stilen. Typ låtsas att man gillade henne seriöst även om man inte gjorde det, hellre att dom har skuldkänslor och du framstår lite mesig.

#49   Popkorn

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 613 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:17 PM

Jag körde på Hirvi's stil :P Vi har gemensamma kompisar så skulel va lite otaktiskt att börja bete sig som ett svin.

#50   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:21 PM

Citat

Jag körde på Hirvi's stil :P Vi har gemensamma kompisar så skulel va lite otaktiskt att börja bete sig som ett svin.
Såklart du gjorde, det är min tråd. 8)

#51   Antox

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2366 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:23 PM

Jag finner det en aning roande att just du är guru i denna tråden men kör hårt!
Förutom små barn och blommor är musik det jävligaste jag vet
- August Strindberg

#52   Nordberg

Tränare

• Medlem
  • 3863 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:25 PM

Har du en sekreterare man kan boka tider hos, Hirvi?

#53 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 23 February 2009 - 10:43 AM

Citat

Är du seriös?

#54   scatterbrain

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1043 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 11:28 AM

Jag fick inget bra svar på min fråga.

HIRVI ÄR EN BLUFF!!!!!!!!1111111111ettett!!!!!!
[img]http://img247.images...98537175fu0.gif[/img]
"Big pig. Massive oink. Little curly tail."

#55   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 16:49 PM

Citat

Okej, gå lungt framåt, ta det steg för steg och känn verkligen efter, typ. Följ ditt hjärta.

Och nej, ingen sekreterare för mig inte, jag jobbar ideellt med detta.

#56   Nordberg

Tränare

• Medlem
  • 3863 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 17:47 PM

Citat

Citat

Är du seriös?

Hur kan du tro det?

O heliga Hirvi. Jag har också ett problem. Dock gäller det inte min kärlek men jag antar att det här är tråden för mig iaf.

Nu är det så att min närmsta tjejkompis har gått och blivit ihop med en kille jag verkligen hatar och vice versa. Enligt hyfsat säkra källor har killen hamnat i domstol ett antal gånger pga ringa misshandel eller nåt liknande. Nu är det tydligen så att han vill slå ner mig för att jag pratar med den här tjejen, fick nyss sms också där det stod att jag borde avlivas :D Haha, hur som helst vet jag fan inte vad jag ska göra. Hirvi, vad ska man göra?

#57   Biskop

President

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12118 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK

Postad 23 February 2009 - 17:49 PM

Citat

Nu är det så att min närmsta tjejkompis har gått och blivit ihop med en kille jag verkligen hatar och vice versa. Enligt hyfsat säkra källor har killen hamnat i domstol ett antal gånger pga ringa misshandel eller nåt liknande. Nu är det tydligen så att han vill slå ner mig för att jag pratar med den här tjejen, fick nyss sms också där det stod att jag borde avlivas :D Haha, hur som helst vet jag fan inte vad jag ska göra. Hirvi, vad ska man göra?
Är det Rolf vi har att göra med?

horeri och knarkande. förortsbetong.

ATTACK·INTRESSE·KRAVALLER

#58   Nordberg

Tränare

• Medlem
  • 3863 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 17:54 PM

Citat

Citat

Är det Rolf vi har att göra med?

Hoho, nej, inte en Rolf :)

#59   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 18:51 PM

Vi bor i samma region, ge mig 50kr så löser jag och F.e.t situationen åt dig.

Alternativt skit i honom totalt, snacka med henne ändå. Han kommer inte göra något, och om han gör det kan du anmäla honom. Man ska aldrig ge efter för patetiska hot ("sluta slå min syster annars dödar jag dig" är inte patetiskt, men att man inte får snacka med någons tjej är)

Edit: Okej jag ser faktiskt det pinsamma i att jag sitter och delar ut mediokra råd till alla, men det gör detsamma. Jag spelar fm online och behöver sysselsätta mig med annat ibland.

#60   tevnt

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 199 Inlägg:

Postad 23 February 2009 - 23:41 PM

Citat

Pumpaochdumpa är nog inte att tänka på som sagt.. Men är du intresserad så tycker jag inte du ska backa. Är väl ingen ide att säga nått till honom förrän det börjar bli lite "seriöst".

Jag var ihop med en polares lillasyrra ett tag och han tog inte illa upp överhuvudtaget. Han är inte den killen som bryr sig så mycket om vem hans syrra dejtar så hade väl inget problem med det heller egentligen. Grabbsnacket är ju också bara att glömma. Jag skrattade bara åt frågor man fick av polare och undvek allt sånt. Det är ju inte säkert att hon vill ha en fast relation heller så tänk inte för mycket på det. Bara vänta och se vad som händer.

Alla som har lillasyrra vill att hon ska ha en bra kille, och ser din polare dig som en bra kille så har du inget att vara orolig för. Så länge du inte kör "Fan va din syrra är go" (och liknande) skämt med honom. Då är det bara att glömma att köra på för då är du redan hatad ;)

Edit: Jag vet iofs inte om jag skulle palla att en polare blev ihop med min syrra. Då är det bättre att det är nån random och att jag blir polare med honom sen. Skulle kännas lite fel när han kommer hem till mig för att träffa min syrra och inte mig. Så det är känsligt såklart.  Men är du seriös så visst, men det tar nog lite tid att smälta det...Be sure before you handle...
Carefree!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar