Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

"Du har väl inte glömt passet?"

1392 svar till detta ämne

#1   Porcellisponken

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2919 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 15:21 PM

Pang.

Hittills är Ungern och Estland planerat i år, sen tillkommer Europa League där jag har förhoppningar om att åka till allt från Azerbajdzian till Danmark.

Ni som varit i Tallinn får skriva ner era erfarenheter och massa annat smått och gott därifrån.

Budapest är bara världens goaste stad med världens goaste personer.

#2   aa1to

Ikon

• Medlem
  • 2660 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 15:38 PM

London i april(oh, glömde nämna Chelsea - Bolton), eventuellt Liverpool - Manchester - Cardiff(i den ordningen) i mars. Kanske något fiffigt ställe i sommar också. Det ser lovande ut.
Dilltråden - Den enda
Slaktar-Åke: "Nu loggade en av balkongsuparna in på msn. HUR? Jävla iphonetekonoligi."

#3 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 18 February 2009 - 15:38 PM

Budapest är en skithåla som stinker avlopp, full med svettstinkande ungrare.

#4   Julinho

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5184 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 15:42 PM

London på tisdag, Chelsea-Juve på onsdag.
Vad livet är ljuvligt när det lindriga ruset drar sin töckenslöja över tillvarons elände.

#5   Stephenson

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 795 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 15:49 PM

Tallinn ar en intressant stad, sjalva stadskarnan ar gammal och valdigt sevard, paminner en del om Gamla Stan i Stockholm. Det finns aven omraden dar man ser tydliga tecken av den gamla Sovjet-tiden, stora graa smutsiga betongkolosser i klassisk oststatsstil. Hyfsat billigt, mycket uteserveringar och ett bra resmal pa sommaren.

Budapest ar en harlig stad. Skulle garna aka dit igen for en langweekend. Finns manga sevardheter, mycket historia, manga bra restauranger och naturligtvis utomhusbaden som bara dom ar varda ett besok i staden. Antingen Geller eller stadsparken. Och sa naturligtvis en nattur pa floden, alla broar och utsikten uppe fran slottsmurarna.
Businessman.

#6   doc

Ikon

• Medlem
  • 2228 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 16:18 PM

Åker till Val d'Isère på lördag. Sedan blir det också Engelberg i Schweiz över påsk. Kommer med andra ord bli en finfin gogglebränna.

Har egentligen inga planer för sommaren förutom en kortare sväng ner till Rom. Om jag får lite cash flow så kanske jag drar med några kompisar till New York, har lovat att agera guide.

#7   Dörden

Ikon

• Medlem
  • 2660 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 16:46 PM

Citat

Åker till Val d'Isère på lördag. Sedan blir det också Engelberg i Schweiz över påsk. Kommer med andra ord bli en finfin gogglebränna.

Har egentligen inga planer för sommaren förutom en kortare sväng ner till Rom. Om jag får lite cash flow så kanske jag drar med några kompisar till New York, har lovat att agera guide.

Argh, unfair! Val d'Isére är najs!

#8   Smuts

Sportchef

• Medlem
  • 5201 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 16:54 PM

Ska åka till Spanien i slutet på mars. Ska bo utanför Alicante så lär ju bli att man besöker Alicante och med all sannolikhet Valencia. Vore trevligt med en tripp upp till Barcelona också, men får se om pengarna och tiden räcker till.

Annars är jag grymt pepp på att åka till London i sommar. Inget inplanerat sådär, men det vore kul. Jag och några polare har annars snackat om att dra till Prag, även det i sommar.

På tal om Tallin så var jag där förra vintern. Fyfan vad grått och trist allt var, men det kan bero på att det var vinter och kallt. Det gör nog ganska mycket, för jag var nämligen i Riga under våren och det var helt underbart. Grymt fin stad.
#23 - Mats Rubarth

aa1to om Bobo Balde: "skulle man grilla de där låren skulle man kunna mata halva afrika"

#9   Nikki Nine

Ikon

• Medlem
  • 2133 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 17:08 PM

Jag är pepp på LA. Nån som vill med?
ovewiklund ang. aktiveringsproblem: "Nu är det inte på skoj någe mer, är det inte fixat inom 10 minuter hoppar jag. JAG HOPPAR!"

#10 Gäst_sippe555_*

• Guests

Postad 18 February 2009 - 17:10 PM

England i mars, Chelsea - Man C. Det är väl enda jag har inplanerat.

#11 Gäst_Dahlgren_*

• Guests

Postad 18 February 2009 - 17:35 PM

Magaluf i Maj, Augusti och December typ, Egypten i Oktober.

#12   Smuts

Sportchef

• Medlem
  • 5201 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 17:37 PM

Citat

Magaluf i Maj, Augusti och December typ, Egypten i Oktober.

#23 - Mats Rubarth

aa1to om Bobo Balde: "skulle man grilla de där låren skulle man kunna mata halva afrika"

#13 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 18 February 2009 - 17:54 PM

Planerar på att åka till London och se Spurs-Magpies. Sedan planeras det även på nån fylle-skandal-supa-skallen-av-sig-resa till nått varmt land och sen i sommar till Belgien till festival. Det blir nog ett trevligt år.

#14   Isak

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 974 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 18:07 PM

England i april, Arsenal - City. Sedan blir det Rom i maj, Roma - Chievo.

E: Och sedan planeras en resa till varmare breddgrader i sommar med polarna.

#15   josefsaker

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 67 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 18:16 PM

En interrailresa i centraleuropa håller på att planeras med polarna just nu. Fast det är mycket om och men, så får se hur det blir men det vore jävligt kul iaf =)

#16   luder

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3670 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 18:20 PM

Citat

Om du inte varit där innan så tipsas om after-skin på ett ställe mitt i backen på väg ned till La Daille. Bästa after-skin jag någonsin varit på!
framgång står på våra ryggar, framtid ligger i vår hand

#17   Sugarcult

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1407 Inlägg:
  • Favoritlag:Inter
  • Tränar:FC Bayern

Postad 18 February 2009 - 18:24 PM

Lloret de Mar, 19 april - 18 maj.
El Campeón - Årets Saverapport 2008!

#18   ss.

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1529 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 18:28 PM

Åker till Khao Lak nu på lördag. Kanske inte det mest originella resmålet, men helvete vad skönt det ska bli med lite sol och värme. I sommar blir det antagligen en Eurotrip, vilken jag är ganska orolig för hur den kommer att sluta.

#19   Dies Irae

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1098 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 19:03 PM

Lär väl bli minst en sväng till Europas skönaste stad, Berlin. Annars är det väl Amsterdam, Prag och Skottland som är mer eller mindre inplanerat för tillfället. Wacken skall också hinnas med och eventuellt en match i Manchester.

#20   Bearpirat

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1067 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 19:23 PM

London på söndag, så många matcher som möjligt från league 1 till PL, hem 7e mars.
Tour de Germany under påsklovet. Kanske även Holland om tid finns.
Eurotrip i sommar, 1 månad, så många länder som möjligt.
Inget annat planerat än, vill resa mer...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar