Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

"Du har väl inte glömt passet?"

1397 svar till detta ämne

#21   doc

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2228 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 20:04 PM

Citat

Citat

Åker till Val d'Isère på lördag. Sedan blir det också Engelberg i Schweiz över påsk. Kommer med andra ord bli en finfin gogglebränna.
Om du inte varit där innan så tipsas om after-skin på ett ställe mitt i backen på väg ned till La Daille. Bästa after-skin jag någonsin varit på!
Val d'Isère alltså? Nej, inte varit där innan. Tack med andra ord!

#22   b00bass

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 274 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 20:59 PM

Malaga 27 februari-början på juni. Plugga spanska samt plugga alkohol.

#23   anth

Retired Mod

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2454 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 22:04 PM

Manchester i slutet av april för att se Manchester United - Tottenham. Åker dit på en fredag och hem på måndagen därefter.

#24   sir_rl

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1563 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 22:09 PM

Canazei i italienska alperna nu på sportlovet (åker på lördag). Ska bli otroligt skönt att komma bort lite från plugget, åka skidor och njuta av italiensk mat. (:

#25   Wixz

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1553 Inlägg:

Postad 18 February 2009 - 22:32 PM

Citat

England i april, Arsenal - City.

Ska också på den matchen! Sen ska jag försöka se lite lägre divisions fotball när man är där, kanske Millwall!
"35 år utan titel. Ner i tredjedivisionen. Nicky Summerbee och Kinkladze. Jamie Pollock och självmålet. Lose and booze. Joy Division och Oasis och Stone Roses. The Kippax and the pouring rain"

#26   bollpojke8

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1154 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgårdens IF

Postad 18 February 2009 - 22:33 PM

Åker till Avoriaz på fredag och stannar där en vecka. Jäkligt skönt att komma ifrån allt. Det ska även vara mycket snö där så man får passa på att åka riktigt mycket.

#27   Antons crib

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 309 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 15:56 PM

Manchester i mitten av mars för att se Man United - L'pool, Rom i början av maj för att bland annat kolla på Roma - Chievo. Sen blir det Grekland till sommaren med familjen, utöver det så lär det förhoppningsvis bli någon tripp till något varmt ställe med polarna under sommaren!
"I can't believe it. I can't believe it. Football. Bloody hell."

#28   Steffeg

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1270 Inlägg:

Postad 19 February 2009 - 16:30 PM

Har kommit fram till världens fuktigaste jävla plats, Singapore. Efter 10 dagar i Thailand så ska jag vara här först en vecka sen om allt går som det ska så åker jag till Malaysia , en weekend eller så i Kuala Lumpur lockar. Börjar bli brun och sexig nu. Eller...sexigARE.

#29   Isak

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 974 Inlägg:

Postad 20 February 2009 - 13:35 PM

Ingen aning om vart jag skulle skriva det här, hoppas det går bra här.

Ska till Köpenhamn på söndag för att gå på Bloc Party och inhandla en del alkohol. Nu till frågan:

Hur är det med butiker i Köpenhamn på söndagar? När stänger de? Tänker då främst på affärer där man kan köpa alkohol.

#30   Nordberg

Tränare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3863 Inlägg:

Postad 20 February 2009 - 15:38 PM

Nej. Jag har inte glömt passet. Var och fixade det igår :)

Sälen 14 mars.

Thailand 27 mars.

#31   Biskop

President

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12118 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK

Postad 20 February 2009 - 15:54 PM

På tal om att glömma passet så gjorde jag det när vi skulle till Gambia över nyår. Kom på det precis innan jag skulle checka in. Var så illa tvungen att åka till polisen och fixa ett provisoriskt pass. 1000 kronor man kunde gjort annat roligt för. Rosa var det förresten.

horeri och knarkande. förortsbetong.

ATTACK·INTRESSE·KRAVALLER

#32   Dies Irae

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1098 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 13:57 PM

Citat

På tal om att glömma passet så gjorde jag det när vi skulle till Gambia över nyår. Kom på det precis innan jag skulle checka in. Var så illa tvungen att åka till polisen och fixa ett provisoriskt pass. 1000 kronor man kunde gjort annat roligt för. Rosa var det förresten.
Skönt för en glömsk person att veta att det går att ordna så snabbt i alla fall. Kommer säkerligen hända mig någon gång.

Någon som åkt hurtigrutten och kan tala om hur det är? Att glida fram där de snöklädda bergstopparna dramatiskt möter havet i grönskande sluttningar mot en spegel av jadegrönt vatten verkar ju underbart. Vackrare blir det inte, men hur är själva båtresan?

#33   luder

Manager

• Medlem
  • 3670 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:11 PM

Jag tycker det låter kallt och skittråkigt. Fin utsikt är väl kul i 5 minuter typ?
framgång står på våra ryggar, framtid ligger i vår hand

#34   Dies Irae

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1098 Inlägg:

Postad 22 February 2009 - 22:18 PM

Säkert sådant man uppskattar när man blir äldre och inte känner behovet av att det ska hända något hela tiden. Sedan beror det väl på hur man är som människa. För mig är naturupplevelser överlägsna fest och shopping. Sedan gällde ju frågan personliga erfarenheter och upplevelser, inte fördomar.

#35 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 22 February 2009 - 22:19 PM

Citat

Jag tycker det låter kallt och skittråkigt. Fin utsikt är väl kul i 5 minuter typ?

Quoted for truth.

#36   Julinho

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5184 Inlägg:

Postad 27 February 2009 - 00:09 AM

Citat

London på tisdag, Chelsea-Juve på onsdag.

Jag var på So-Bar och drack öl med Chelsea Headhunters, det var lite småhäftigt. Var även på Selhurst Park för Palace-Birmingham - kallt, snålblåst, usel fotboll, glidtacklingar, 0-0 och rött kort. Ibland blir man så lycklig.
Vad livet är ljuvligt när det lindriga ruset drar sin töckenslöja över tillvarons elände.

#37   Zander

Manager

• Medlem
  • 3394 Inlägg:

Postad 27 February 2009 - 10:29 AM

Citat

Citat

London på tisdag, Chelsea-Juve på onsdag.

Jag var på So-Bar och drack öl med Chelsea Headhunters, det var lite småhäftigt. Var även på Selhurst Park för Palace-Birmingham - kallt, snålblåst, usel fotboll, glidtacklingar, 0-0 och rött kort. Ibland blir man så lycklig.
Såg du Andy Frain?!
Capish, stumpan?

"Jag känner mig mer teknisk i vita skor..." Borlänges Maradona, Mikael Eklund

#38   Julinho

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5184 Inlägg:

Postad 27 February 2009 - 15:39 PM

Jag vet ej vem det är och ids inte googla. Vill du utveckla?
Vad livet är ljuvligt när det lindriga ruset drar sin töckenslöja över tillvarons elände.

#39   Zander

Manager

• Medlem
  • 3394 Inlägg:

Postad 27 February 2009 - 20:03 PM

Citat

Jag vet ej vem det är och ids inte googla. Vill du utveckla?
http://www.dailymoti...rs-1-of-4_sport

Där har du en dokumentär om det hela, verkligen sevärd och intressant. En reporter går undercover och lever tillsammans med Chelsea Headhunters under ett års tid. Där träffar han Jason (?) Marriner en medlem i Headhunters samt Andy Frain, en av toppgubbarna. Han är något av en legend på Scenen på öarna och har ställt upp på flera intervjuer, och säljer Headhunters-souvenirer[footnote]Micke Eklund (Back i KFF) har köpt sin headhunterströja av honom.[/footnote]

E: Här har du honom Postad bild
Capish, stumpan?

"Jag känner mig mer teknisk i vita skor..." Borlänges Maradona, Mikael Eklund

#40   Dies Irae

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1098 Inlägg:

Postad 16 March 2009 - 17:08 PM

Är Prag en renodlad ölstad eller hittar man vodka-barer av det bättre slaget?
Pilsner står inte så högt i kurs hos mig. Åker dit på onsdag. Undrar också var hårdrockarna i staden håller till. Hittat ett fåtal ställen på metaltravelguide bara.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar