Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

00-talets bästa serier

1884 svar till detta ämne

#21   Henke

Mest Omtyckt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15271 Inlägg:
  • Yrke:Rosteri

Postad 28 July 2009 - 15:24 PM

Oh, 24. I vått och torrt, e nog min favoritdramaserie.

Heroes e väl rätt fin också, men har börjat tröttna lite.

OC i teen-drama genren, den e ju bara bäst. Säsong 1 e så jävla bra. Kanske inte skulle tycka det idag, men omg vad bra!

.dret

#22   Nordberg

Tränare

• Validating
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3863 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 15:48 PM

Trodde Carnival skulle tas upp i ungefär varje inlägg. Hade tydligen fel...

#23   Lukáš

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1851 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 16:34 PM

House och Scrubs. Bäst. Heroes och Lost är rätt bra också, men det känns bara skönt att Lost är slut snart. Det har blivit så jävla utdraget.
Sirius - Mer än en stjärna sedan 1907

#24   Crustan*

Tränare

• Medlem
  • 9425 Inlägg:
  • Yrke:Webbutvecklare
  • Favoritlag:Sevilla FC
  • Tränar:Sevilla FC

Postad 28 July 2009 - 17:12 PM

FAMILY GUY!

Kör maraton på säsong 3 just nu.

#25   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 17:36 PM

South Park är väl det jag kollar mest på, så jävla bra! Cartman, Butters, Kenny, Randy osv..
Sopranos är också bra, kollat säsong 1 idag.

#26   hemlighetenSjälv

Favorit

• Medlem
  • 1647 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 17:37 PM

Bierhoff verkar vara den med huvudet på skaft då han nämnde The Big Bang Theory. Överlägsen. Köpte första säsongen på direkten.

Gillar även Arrested Development, Scrubs och Dexter men i ärlighetens namn har jag inte följt så många serier utan det blir mer slötittande när inget annat att göra finns till hands.

edit: Just fan! Glömde nästan Off Centre. Tror aldrig den var särskilt populär, varken här eller i USA, då den fick läggas ner mitt under den andra säsongen om jag missminner mig helt. Sjukt rolig var den vilket som och just min humor. Ligger där uppe med The Big Bang Theory.

#27   Piquetröja

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 39 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 17:53 PM

Big bang theory! - Såg 1 avsnitt på tv, köpte första säsongen och såg den på två dagar. Klockren serie!

#28   Coolingen

Favorit

• Medlem
  • 1517 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 17:58 PM

Psych är etta. Grym serie, även om jag förstår ifall folk inte fastnar för konceptet.
2 and a ½ Men är i stort sett lika bra. Inte måste man väl motivera? :)

Sen är jag Seriegalen överlag. House, Monk, HIMYM, Scrubs, Entourage, My name is Earl.
Nu tänkte jag däremot börja glo på True Blood, ingen aning om vad det är.

#29   Tjalan

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7337 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 18:21 PM

Big Bang Theory är den värsta smörjan på år och dag. Att den nämns bland de bästa serierna på 00-talet är ett jävla skämt.
yo baby, you ever had your asshole licked by a fat man in an overcoat?!

#30   hemlighetenSjälv

Favorit

• Medlem
  • 1647 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 18:27 PM

Citat

Big Bang Theory är den värsta smörjan på år och dag. Att den nämns bland de bästa serierna på 00-talet är ett jävla skämt.
Kommer från någon som gillar den överskattade smörjan som heter South Park. Säger väl allt. :lol:

#31   Tjalan

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7337 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 18:46 PM

Ja, South Park är smörja. Den har inga lager överhuvudtaget och all humor är bara kiss och bajs. Eller hur?
yo baby, you ever had your asshole licked by a fat man in an overcoat?!

#32   El Payaso

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5018 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 18:56 PM

Scrubs, Entourage, Big Bang Theory, How I Met Your Mother. Möjligtvis även Weeds, mest p.g.a. Andy :D

#33   MisterMjau

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1141 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 19:29 PM

Bäst håller jag Big Bang Theory. Sheldon är kanske den bästa karaktären någonsin. Många har försökt ha liknande tidigare men aldrig har det varit så här klockrent.

Srubs och Simpsons är också där uppe och vill även slå ett slag för Chappeles Show, Everybody Hates Chris och Kenny vs Spenny.

Lost, Heroes och Dexter är mina favoriter bland timmeslånga programmen. Alla tre måste dock rycka upp sig lite. Första säsongen av Brison break var bra och är något som borde ses.

Gillar inte anime men umgås med mycket sådant folk. Enda som är värt att nämnas är Death Note. Väldigt nyskapande och man kan inte hjälpa att sitta klistrad.

Sen så finns det några riktigt bra saker man borde se på discovery channel. Mythbusters gillar jag bäst. Efter 7 säsonger så håller dom fortfarande. Starkt.
Twitch: http://www.twitch.tv/killercowdivine/

#34   Nordberg

Tränare

• Validating
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3863 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 19:57 PM

Citat

Ja, South Park är smörja. Den har inga lager överhuvudtaget och all humor är bara kiss och bajs. Eller hur?

South Park är uruselt. Så enormt jävla tråkigt.

Citat

Nu tänkte jag däremot börja glo på True Blood, ingen aning om vad det är.

True Blood är en serie om Sookie Stackhouse. Handlar om vampyrer och det är riktigt många sexscener.

#35   Henke

Mest Omtyckt

• Medlem
  • 15271 Inlägg:
  • Yrke:Rosteri

Postad 28 July 2009 - 20:09 PM

Lizzy Caplan, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

.dret

#36   ss.

Favorit

• Medlem
  • 1529 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 20:19 PM

South Park är genialiskt. Ganska smart humor om man försöker se mellan raderna, så att säga, då Parker och Stone döljer det genialiska med en hel del absurd humor. Men, det gör inte serien sämre, utan det är snarare det som gör den genialisk. Man vågar göra det få andra vågar och man gör det bra.

En annan ganska oortodox serie jag gillar är Californication, även om jag än så länge bara hunnit plöja igenom säsong ett. Mycket underhållande karaktärer och njutningsbar humor (och annat också för den delen), vilket inte direkt påminner om all annan smörja man ser på tv nuförtiden.

#37   Smuts

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5201 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 20:29 PM

South Park <333
#23 - Mats Rubarth

aa1to om Bobo Balde: "skulle man grilla de där låren skulle man kunna mata halva afrika"

#38   Popkorn

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 613 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 20:37 PM

Scrubs är etta helt klart. Helt underbar serie, skulle kunna sträckse den från säsong 1 till 8 utan problem. Sen som god två är How I Met Your Mother, med Barney som favorit. Men Simpsons sopar banan med alla andra serier utan tvekan, inte från 200-talet dock.

#39   Ture traktortjuv

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 830 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 20:52 PM

Scrubs, 2 ½ men, How I Met Your Mother, Dexter och Family Guy, det är serier det! Big Bang Theory tycker jag också om av det lilla jag sätt.

#40   Frow

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 277 Inlägg:

Postad 28 July 2009 - 22:14 PM

south park <3

Jag måste dock säga att jag tycker Entourage är det bästa som förnärvarande rullar, annars är jag och min dåliga humor ett Friends-fan utan dess like! Big Bang Theroy började jag kolla på, vet inte men tyckte inte det var något speciellt, verkar vara poppis dock så kanske kan vara värt ett försök till..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar