Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Man får bara skriva om man är full

860 svar till detta ämne

#1 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 20 December 2010 - 22:40 PM

Den borde klistras, för så ofta är man inte inne på forumet när man är full.
Tequila är underskattat, borde drickas oftare. Ger onekligen skönast fylla.
Vad ligger genomsnittet på forumet på? 16-17? Alltså borde genomsnittet på en fylla ligga på kanske en fylla i veckan. Av aktiva off topics så borde jag inte vara den enda fulla just nu, so... go!
Det är bara att skriva. Om man är nykter får man inte.
Jag skriver mest korrekt svenska.

Eftersom Spotify är så vanligt numera så kan man ju bestämma låt vart man än är. Vad brukar ni fyllelyssna på? Jag brukar fyllelyssna på deppiga låtar. Eller Lady in Red. Fast den är ju också deppig, fast på ett ROLIGT sätt.

#2   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3587 Inlägg:

Postad 21 December 2010 - 00:02 AM

Jag är lite smådragen, har varit hos min bästa vän och druckit några femkommatvåan och skrattat åt lolcats och köpt varsin David Guetta-t-shirt på internet vilket jag ångrar lite för det var en onödig utgift. Ganska värd fylla, mår gött, börjar bli lite trött och ligger i sängen och lyssnar på Eldkvarn, ganska soft.

Ofta när jag är väldigt full och är ensam hemma vill jag lyssna på Dragonforce och bara dunka stenhårt med armarna mot knäna, då känner jag mig manlig och stark.

Fyllemusik, med andra ord:
Småfull
Asfull

#3   RBL

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Inlägg:

Postad 23 December 2010 - 17:04 PM

Julöl dricks och julmusik lyssnas det på. Digster Julspotifylista eller nåt sånt heter den. En del bra och en del skumt, eller vad sägs om lady gaga med christmastree?
Digster Hela Julen hette listan såg jag nu.
Julölen är för övrigt Sofiero och Falcon, riktigt mainstream men de finare sparas till dopparedagen imorn.

God Jul FMS!
"Det blir kul!"

#4   aa1to

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2660 Inlägg:

Postad 25 December 2010 - 00:08 AM

God jul jo, dricker whiskey, installerar Oddbox och lyssnar på

That's where I'm at.
Dilltråden - Den enda
Slaktar-Åke: "Nu loggade en av balkongsuparna in på msn. HUR? Jävla iphonetekonoligi."

#5   Hermann Dill

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1015 Inlägg:

Postad 26 December 2010 - 03:20 AM

Citat

Jag är lite smådragen, har varit hos min bästa vän och druckit några femkommatvåan och skrattat åt lolcats och köpt varsin David Guetta-t-shirt på internet vilket jag ångrar lite för det var en onödig utgift. Ganska värd fylla, mår gött, börjar bli lite trött och ligger i sängen och lyssnar på Eldkvarn, ganska soft.

Ofta när jag är väldigt full och är ensam hemma vill jag lyssna på Dragonforce och bara dunka stenhårt med armarna mot knäna, då känner jag mig manlig och stark.

Fyllemusik, med andra ord:
Småfull
Asfull
Så jävla fint att lyssna på Eldkvarn när man är full. Full för kärlekens skull. Fan, fick hångla med massa brudar ikväll, men inte ligga. Fan.
J.W #9

#6   Julinho

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5184 Inlägg:

Postad 26 December 2010 - 03:46 AM

Fulla för kärlekens skull gör mig gråtmild, och ger mig starka associationer till Tennstopet där Pluras (påstådda) tvillingbror arbetar och där jag och mina vänner blev tvingade till marken av civilpolis med dragna vapen efter att ha legt skenarättning. Ikväll har jag bälgat Sangria och dessutom svept den halva whiskey jag hade kvar hos min vän S. Varför förlorar man alltid i FIFA? Och varför missar man alltid tricken?

E: eventuella stav- och grammatikfel kan brinna i helvetet bredvid min tvättpåse och Hirvis anala oskuld
Vad livet är ljuvligt när det lindriga ruset drar sin töckenslöja över tillvarons elände.

#7   Henke

Mest Omtyckt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15268 Inlägg:
  • Yrke:Rosteri

Postad 26 December 2010 - 04:08 AM

[04] http://forum.fmswede...746a7eb0b060291 hnk

Så jaja, jag sjkrifer cväl

.dret

#8   Hermann Dill

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1015 Inlägg:

Postad 26 December 2010 - 04:12 AM

Eldkvarn <33333 !!!11!!1!!!!!
J.W #9

#9   Henke

Mest Omtyckt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15268 Inlägg:
  • Yrke:Rosteri

Postad 26 December 2010 - 04:14 AM

Jag o farsan kör The Wall... inget klår det!

.dret

#10   JohnTerry

Manager

• Medlem
  • 4440 Inlägg:
  • Yrke:Kock
  • Favoritlag:Chelsea FC
  • Tränar:Chimney Corner

Postad 26 December 2010 - 04:43 AM

hahaaha ja som tänkt ta de lugnt hemma under julhelgen. blev inte så, men kuil var det. och fan att cheeseburganre inte alltid kan va lika gott som när man druckit,
[hasse77] universum är 13.7 år gammal

#11   Matilda

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 802 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool FC
  • Tränar:Fickpings på bortaplan

Postad 26 December 2010 - 05:09 AM

Dricker vitt vin och kollar på gamla Top Gear avsnitt, det är fin fint.

Liverpool is my religion - Anfield is my church

#12   tim

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 319 Inlägg:

Postad 26 December 2010 - 05:38 AM

Har privilegiumiet att ALDRIG bli bakfull, vilket brukar resultera i alldeles för många sena nätter och efterfester för min del. På tal om Eldkvarn anser jag att "fulla för kärlekens skull" är sveriges finaste låt, men enligt mig passar den bäst som förförfest(ölen/vinet före förfesten) låt. Efter en utekväll blir det alltid Seinfeld. Eller ja, Seinfeld typ 5 minuter, sen somnar jag med datorn i knäet.

När jag är riktigt full, som nu, brukar jag ha en tendens att sitta vid facebook och skriva onödiga kommentarer på kompisars updates. Har någon samma bekymmer?!
IF I COULD JUST LEAVE MY BODY FOR A NIGHT

#13   Bolsson

Ikon

• Medlem
  • 2074 Inlägg:

Postad 26 December 2010 - 11:24 AM

Fan, jag är riktigt full fortfarande och skall iväg på jullunch med familjen.

Kom hem 8 i morse, har ingen aning om vart jag varit, en blåtira, tusenlappen fattigare och minnet av en slabbig brud som lägrades. Även jag körde ´kärlekens tunga`när jag kom hem!
Du kan kalla mig för idiot, det har jag inget emot, jag är en idiot! Mer än så kan ingen bli!

#14 Gäst_Vikash_*

• Guests

Postad 27 December 2010 - 03:02 AM

så cp-full just nu. pallar ingenting alltså INTE OK. musik? nej tack. kanske KEEP SHELLY IN ATHENS, kanske!

#15   dixon

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 736 Inlägg:

Postad 27 December 2010 - 22:23 PM

Jag sitter ute på ett ställe där inga tåg går i från säger dom. För snöigt, visst. Så då sitter man alltså fast ute på landet. Trevligt. Mina bröder bangade alldeles för tidigt. Då får man sitta själv med nån jävla smirnoff och primator. Sommersby också. Fan va fest.
vi är malmö från gamla tider, vi är malmö från nya dar

#16   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • 3587 Inlägg:

Postad 31 December 2010 - 02:52 AM

Hej, jag och heinze tömmer min styvpappas barskåp. Rockin' in the free world!

#17   rymdgubben

Ikon

• Medlem
  • 2926 Inlägg:

Postad 01 January 2011 - 02:50 AM

Jag är full som fan, skulle till en fest, men fastnade i en hiss och åkte hem istället. Några fick panik, men jag började bara garva och dricka mer.

#18   dejan

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1589 Inlägg:

Postad 01 January 2011 - 02:53 AM

Jag åkte hem med en taxichaufför som heter Tyson. Slår det det! Just det!!!11111

E: Pinsamt att jag bryr mig om att stava rätt ;(

E2: nä ja bryur mug inte alls!!!

E3: Jooooo, viktigt!

#19   RJ

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1137 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal

Postad 01 January 2011 - 03:46 AM

Slår inte Tyson. Fick inte till det med tjejen jag satsade på hellerl. Fan. Heja Sverige, såg strafflägningen!!
Gott nytt år :)

#20 Gäst_Vikash_*

• Guests

Postad 01 January 2011 - 03:48 AM

Citat

Jag åkte hem med en taxichaufför som heter Tyson. Slår det det! Just det!!!11111

E: Pinsamt att jag bryr mig om att stava rätt ;(

E2: nä ja bryur mug inte alls!!!

E3: Jooooo, viktigt!
Du är löjlig! När ska ni köpa mig egentligen vavavavava!?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar