Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Man får bara skriva om man är bakfull

377 svar till detta ämne

#1   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3587 Inlägg:

Postad 28 December 2010 - 10:27 AM

Idag är det tisdag och jag mår som jag förtjänar. Igår kokade jag ris till fyllemat. Epic fail.

Lyssnar på Sarah med Mauro Scocco men ska nog sätta på Dragonforce istället.

Är ni också bakfulla?

#2   dixon

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 736 Inlägg:

Postad 28 December 2010 - 16:30 PM

Jag vaknade nu, somnade typ halvåtta. Så jälva onödigt att hälla i sig den sista vodkan.
Käften känns som ett sandslott.
vi är malmö från gamla tider, vi är malmö från nya dar

#3   Hellsten

Manager

• Medlem
  • 4493 Inlägg:
  • Yrke:Musiker
  • Favoritlag:Helsingborgs IF

Postad 01 January 2011 - 14:31 PM

<-
Jag tänkte sova nu igen

#4   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 01 January 2011 - 16:34 PM

Worth it.
kakidaniel -
"Min förra flickvän hade också 360. Det sög dase. Satt man i gamechat på cod 6 och vipps så ska det alltid ploppa upp en tjej som spelar och jag snackar ALLTID å då blir hon sur för att jag snackade med henne.."

#5   rafaskogh

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 35 Inlägg:

Postad 01 January 2011 - 16:52 PM

Citat

Worth it.

True dat

--
Tittar på lejontämjaren på tv4+. Svårt att hitta en svenskare och mysigare familjefilm än den... ååååh

#6 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 01 January 2011 - 17:24 PM

Kalle, 21, spydde några timmar efter 12-slaget. Damn you ful-charre.
Sambon på väg till sushin för att hämta bakismaten. Spyor i handfatet (inte mina) och nån har hällt öl i kattens låda.

#7   FlygandeKatt

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1479 Inlägg:
  • Yrke:Strippa
  • Favoritlag:Brage
  • Tränar:Fickpingis

Postad 01 January 2011 - 17:51 PM

Åh fyfan.
Aldrig mer dricka alkohol när man går på antidepressiv medicin.
Mitt huvud sprängs snart.
Jag är den elastiska som en äpple.

#8   luder

Manager

• Medlem
  • 3670 Inlägg:

Postad 01 January 2011 - 18:44 PM

Blandfylla ger rätt sjuk bakfylla. Skump, öl, rödvin och snaps. Fy fabian vad jag mått idag.

Men fick iaf ligga, bra start på 2011.
framgång står på våra ryggar, framtid ligger i vår hand

#9 Gäst_Dahlgren_*

• Guests

Postad 01 January 2011 - 20:41 PM

Citat

Blandfylla ger rätt sjuk bakfylla. Skump, öl, rödvin och snaps. Fy fabian vad jag mått idag.

Men fick iaf ligga, bra start på 2011.
Amen to that!

Precis som du säger är det riktigt förjävligt med blandfylla.. öl, skumpa och snaps är ingen ultimat blandning men det är ju bara nyår en gång om året. La f.ö en sådan fis i morse att polarna höll på att börja spy.. jag älskar bakisfisar!

#10   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 09 January 2011 - 13:24 PM

Fy fan. Vaknade nyss, polaren ringde och frågade vad han hade gjort med sin hundralapp han tänkte ha till bussen hem. Han köpte en cigarett för den.

Musikval:
http://open.spotify....ZzLm8HDJ4j9HuDm
kakidaniel -
"Min förra flickvän hade också 360. Det sög dase. Satt man i gamechat på cod 6 och vipps så ska det alltid ploppa upp en tjej som spelar och jag snackar ALLTID å då blir hon sur för att jag snackade med henne.."

#11   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • 3587 Inlägg:

Postad 09 January 2011 - 17:27 PM

Hatar att vara bakfull.

Var på en grym svartklubb igår. Snodde fyra öl i baren, rebell. Hittade ett halvfullt cigarettpaket på vagnen. Värt. Rökte allt på typ 30 minuter. Mindre värt. Drack slattar. Mindre värt.

#12   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 30 January 2011 - 12:12 PM

Vad fan hände igår? Flashbacks är både intressanta och fruktansvärda på samma gång. Men hittills har det varit bra saker, så jag är kanske off the hook.

E: FLASHBACK! Gjorde upp ett slap-bet med någon kille jag inte känner och vann!
kakidaniel -

#13   Folke

Manager

• Medlem
  • 4013 Inlägg:

Postad 30 January 2011 - 12:30 PM

Det bästa är när man stöter på folk som säger att dom aldrig blir bakfulla efter att dom festat.
"Jag svär trohet mot Paul Dummett, odödlig ledare för vår klubb och den briljans han besitter, samt hans gemytliga familj. Heil Dummett"

#14   RBL

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Inlägg:

Postad 30 January 2011 - 13:32 PM

Igår satt jag mig med mina välfyllda systemkassar bredvid en nunna på tunnelbanan.
"Det blir kul!"

#15   JohnTerry

Manager

• Medlem
  • 4440 Inlägg:
  • Yrke:Kock
  • Favoritlag:Chelsea FC
  • Tränar:Chimney Corner

Postad 30 January 2011 - 15:20 PM

Fyfan. Det blir bara värre och värre. Ibland funderar man på om det är värt att dricka, men det är det nog. Hur skulle man annars få tjejer.
[hasse77] universum är 13.7 år gammal

#16   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5379 Inlägg:

Postad 03 February 2011 - 08:34 AM

Idag ska jag flyttstäda bakis. Lär sluta som allt senaste veckan - i katastrof.

Däremot vill jag berätta om min dröm. Man drömmer jävligt lustigt när man är full. I alla fall så var jag på praktik i mitt läraryrke. Auskulterade på nästan allas lektioner utan att göra något som helst jobb själv. Sen helt plötsligt kommer jag till en lektion där en kille i åttan ska hålla en lektion för sin egen klass.

Jag går förbi och får se "Avgå Alla!" på ett papper. Glider sedan upp bredvid honom och säger lite diskret "det är jag som är trashbag". Avgå Alla! blir lite uppspelt över detta och glömmer förbereda sig tillräckligt för lektionen. När lektionen börjar ska han dela upp klassen i grupper och så har han glömt att en klasskamrat ens går i klassen. Då blev han utskälld av den riktiga lärare, stackars "Avgå Alla!" :(

LIVET ÄR EN FEST!

PS. Nästa måndag är jag kortklippt, nyrakad och sitter förmodligen i en skjorta på arbetsförmedlingen i Västerås och bönar och ber om ett jobb.

#17   Avgå Alla!

Head Assistant Researcher

• FM Research
  • PipPipPipPipPipPip
  • 759 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby
  • Tränar:Cheltenham Town

Postad 05 February 2011 - 23:20 PM

Citat

Idag ska jag flyttstäda bakis. Lär sluta som allt senaste veckan - i katastrof.

Däremot vill jag berätta om min dröm. Man drömmer jävligt lustigt när man är full. I alla fall så var jag på praktik i mitt läraryrke. Auskulterade på nästan allas lektioner utan att göra något som helst jobb själv. Sen helt plötsligt kommer jag till en lektion där en kille i åttan ska hålla en lektion för sin egen klass.

Jag går förbi och får se "Avgå Alla!" på ett papper. Glider sedan upp bredvid honom och säger lite diskret "det är jag som är trashbag". Avgå Alla! blir lite uppspelt över detta och glömmer förbereda sig tillräckligt för lektionen. När lektionen börjar ska han dela upp klassen i grupper och så har han glömt att en klasskamrat ens går i klassen. Då blev han utskälld av den riktiga lärare, stackars "Avgå Alla!" :(

LIVET ÄR EN FEST!

PS. Nästa måndag är jag kortklippt, nyrakad och sitter förmodligen i en skjorta på arbetsförmedlingen i Västerås och bönar och ber om ett jobb.
Känner mig hedrad.

#18 Gäst_Vikash_*

• Guests

Postad 06 February 2011 - 11:29 AM

Att jag fick till min röstning i mest omtyckt i natt... Mirakel sker fortfarande, antar jag.

Hade inte druckit sen nyår och var i sådan form i går. Dansade mig till tre startade slagsmål som jag sedan dansade i från. Drack mycket rom.

Lite svårt att skriva detta inlägg faktiskt.

#19   Jaggen

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 195 Inlägg:

Postad 06 February 2011 - 15:38 PM

<-

#20   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 20 February 2011 - 14:06 PM

Fyfan vad jag fallerade inatt.
Söp min dejt under bordet så hon spydde och drog hem = fail
Hon spydde även ner min toa = fail
Och balkongen = fail
Hamnade halvt i slagsmål med min kompis = fail
Bröt ihop = fail
Fick mitt polares ragg att åka hem för jag sa att hon skulle knulla min polare = fail
Hade telefonmys som man säger, och somnade med telefonen. = fail

Ibland tappar jag all social finess och blir verkligen den där skumma typen. Och hur i hela helvete kan jag ha blivit ett sånt jävla telefonpervo senaste tiden? Och borde inte spyor slutat existera när det blev legalt att gå på systemet?

Nej fy fan, avgå alla. FMS-Öl nästa!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar