Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Man får bara skriva om man är bakfull

377 svar till detta ämne

#21   Reptile

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1326 Inlägg:

Postad 20 February 2011 - 15:47 PM

Hehe, tänkte skriva om hur illa det var att jag lyckades tappa min plånbok igår och hade svårt att ta mig hem pga. det. Fast kändes väldigt ringa i jämförelse med Hirvis story =)
"I'm a sensitive writer, actor, and director. Talking business disgusts me. If you want to talk business, call my disgusting personal manager" - Sylvester Stallone

#22   Julinho

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5184 Inlägg:

Postad 20 February 2011 - 16:17 PM

Öl, vin, 60 % Kosken och en rökig jävla whiskey är ett kanonrecept om man vill må förjävligt. Ska aldrig mer dricka något starkare än vin.
Vad livet är ljuvligt när det lindriga ruset drar sin töckenslöja över tillvarons elände.

#23   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3587 Inlägg:

Postad 21 February 2011 - 11:09 AM

Efter en episk fyllevecka som inleddes med att vinna quizzet på Sejdeln och avslutades med en otroligt fantastisk fylla på Jazzhuset där jag slog huvudet i bordet i rökrummet och vaknade igår med en enorm bula i pannan efter fem kvällar i rad med alkohol i kroppen har jag nu varit bakfull i mer än ett dygn. Jag har ont överallt i kroppen och hur mycket jag än duschar känner jag mig ofräsch, vad jag än äter eller dricker så mår jag dåligt och jag klarade knappt av att gå upp ur sängen imorse (det tog två timmar). Needless to say så blev det ingen föreläsning idag.

Detta är fan värre än att avtända från amfetamin, utan tvekan.

#24 Gäst_Lakrisal_*

• Guests

Postad 27 February 2011 - 19:33 PM

kommer hem från en hockeymatch i Jacksonville, slut som ett as efter en natt fylld av beer pong och annat. Kompis fyller år så det blir ändå utgång. Kommer snabbt över tröttheten och dricker mer och mer, klubben stänger och jag och en polare drar hem.

Går runt i hans dorm och pratar med folk och sen bestämmer vi oss får att stjäla brandsläckaren, och han börjar självklart spruta den inomhus. Brandlarmet går i den byggnaden och den större som är precis bredvid. Vi springer till floden kastar brandsläckarn i vattnet och går tillbaka.

På väg in i min byggnad kommer security fram till min kompis och säger att de måste pratar med honom, nämner inte mig alls. Halva campus är uppväckt klockan 4 på morgonen och han kommer få betala för kostnader samt blir skickad till judicial board samtidigt som jag går hem och lägger mig.

Lång jävla helg, med ruttet slut... men allt jag torskar är pengar, och pengar är bara papper, och papper torkar man skitan med.

#25 Gäst_weiner_*

• Guests

Postad 27 February 2011 - 20:01 PM

Hahaha, låter som en störtskön grej Lakrisal.

#26 Gäst_Lakrisal_*

• Guests

Postad 27 February 2011 - 20:11 PM

Citat

Hahaha, låter som en störtskön grej Lakrisal.

Jag är lite som Wesley i American Pie... the blackout maniac. Det här är andra incidenten på mindre än en månad.

Lång story kort: utgång med fejklegg, gratis sprit till 12, mer öl, alla drar, Lakrisal är kvar själv, klubben stänger, Lakrisal vill hem men hittar ingen taxi så han börjar vandra, köper en jävla massa snacks, kommer in på en bakgata och blir plockad av polisen, men efter några manövrar lyckas jag få dem att släppa mig (trots att jag är minderårig, full som ett as och går runt i ghettot). Fortsätter gå, ramlar omkull överallt, kommer till en byggnad jag tror är ett hotel, går igenom hela byggnaden men det är såklart inget hotel.

Sen hoppar jag över ett stängsel och upp på en båt, det verkade vara en bra sovplats just då. Nu börjar solen gå upp och jag har vandrat i typ 3 timmar, då kommer en bussjävel körande och chaffören pekar ut vart nånstans campus ligger så jag springer dig och ska precis sova när morsan ringer klockan 6.30 på morgonen efter att ha läst mina facebook updates.

Jag säger bara att jag blev tagen av snuten och ska sova nu, sen lägger jag på.

Nu får jag fanimej hålla mig borta från alkoholen ett tag.

#27   dixon

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 736 Inlägg:

Postad 12 March 2011 - 13:04 PM

Jag vet inte om jag fortfarande är full eller inte. Gårdagen är ett svart hål på ungefär fyra timmar. Vanligtvis brukar jag minnas det mesta, men idag ingenting what so ever. Otroligt. Hoppas jag inte gjorde något idiotiskt.
vi är malmö från gamla tider, vi är malmö från nya dar

#28   Folke

Manager

• Medlem
  • 4013 Inlägg:

Postad 12 March 2011 - 13:19 PM

Citat

Jag vet inte om jag fortfarande är full eller inte. Gårdagen är ett svart hål på ungefär fyra timmar. Vanligtvis brukar jag minnas det mesta, men idag ingenting what so ever. Otroligt. Hoppas jag inte gjorde något idiotiskt.

Det gjorde du säkerligen! haha krya på dig!
"Jag svär trohet mot Paul Dummett, odödlig ledare för vår klubb och den briljans han besitter, samt hans gemytliga familj. Heil Dummett"

#29 Gäst_Vikash_*

• Guests

Postad 12 March 2011 - 13:31 PM

Gud ske pris.

#30   dixon

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 736 Inlägg:

Postad 12 March 2011 - 16:05 PM

Efter en sväng till systemet med min käre kamrat från gårdagen har jag fått det mesta av gårdagen återberättad.

ag ska ha förolämpat någon snubbe på hemmagjord tyska. Han skulle spotta mig i ansiktet, men loskan fastnade på något sätt i läppen och ska ha landat på hans egna skor.

Senare ska jag ha skrikit MOGENS! upprepade gånger efter några tjejer i bankomatkön. Dom uppfattade det som att jag skrek moget och tog illa upp. Jag blev också utkastad från krogen av någon anledning
min något mer nyktra kompis inte heller kommer ihåg.

Oh, någon gång under kvällen har jag tydligen ramlat och slagit upp händerna. Kanske var när jag kom på den briljanta idéen att vandra mina sex kilometer från centrum medans min kamrat hämtade sin jacka.

Nu ska jag på't igen, skål!
vi är malmö från gamla tider, vi är malmö från nya dar

#31   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 12 March 2011 - 16:08 PM

Citat

Värsta känslan, brukar dock klara mig bra förutom enstaka incidenter. Brudar verkar det mesta också handla om.

Min bakfylla idag var inte alls så farlig som jag själv hade trott, skönt.
kakidaniel -
"Min förra flickvän hade också 360. Det sög dase. Satt man i gamechat på cod 6 och vipps så ska det alltid ploppa upp en tjej som spelar och jag snackar ALLTID å då blir hon sur för att jag snackade med henne.."

#32   Joar

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6438 Inlägg:
  • Yrke:Fd. Moderator

Postad 12 March 2011 - 16:09 PM

Drack Havana Club 7 Anos igår. Riktigt gott. Ett trevligt alternativ att runda av dagen med.

"Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship."

Follow me Du_Bist on Twitter

#33   Joe the Man

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2706 Inlägg:

Postad 27 March 2011 - 13:57 PM

Idag mår man som man förtjänar.

#34   Djuicer

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1801 Inlägg:

Postad 27 March 2011 - 14:56 PM

Tappat bort massa saker, skit.

#35   Dörden

Ikon

• Medlem
  • 2660 Inlägg:

Postad 27 March 2011 - 14:58 PM

Egentligen inte så bakis men ordentligt sommartidslaggad och spenderar därför dagen med SM-finalen i damhockey (usch!) och Californication.

#36   JohnTerry

Manager

• Medlem
  • 4440 Inlägg:
  • Yrke:Kock
  • Favoritlag:Chelsea FC
  • Tränar:Chimney Corner

Postad 01 May 2011 - 12:39 PM

Fy helvete. Man borde lära sig att när man är full i 12+ timmar är dagen efter inte riktigt lika skön. Klart man också har massa viktigt skolskit att göra idag. Hurray.
[hasse77] universum är 13.7 år gammal

#37   Bolsson

Ikon

• Medlem
  • 2074 Inlägg:

Postad 08 May 2011 - 19:30 PM

Är inte så bakis längre som tur är, men har en jävla ågren, kommer inte ihåg mycket av kvällen alls. Fick berättat för mig nyss att jag tydligen hade hamnat i tjafs med Polisen, han ville att jag skulle hälla ut mitt vin, men då hade jag tydligen försökt springa iväg, han hade jagat ikapp och tryckt upp mig mot en vägg. När jag skulle hälla ut vinet så hade jag sagt -kan inte du skruva upp korken åt mig?
Kul var det... tror jag.
Du kan kalla mig för idiot, det har jag inget emot, jag är en idiot! Mer än så kan ingen bli!

#38   Tjalan

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7337 Inlägg:

Postad 08 May 2011 - 19:50 PM

Jag vaknade imorse med morrhår och en nos. Däckade med skorna på. Fair game. Det fanns inte så många andra alternativ när rom och cola kostade 20 kr glaset.
yo baby, you ever had your asshole licked by a fat man in an overcoat?!

#39   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 08 May 2011 - 20:54 PM

På tal om att hälla ut vin, så hände det en kompis Valborg. Innan polisen gjorde det så förklarade han att han tänkte slicka upp det från marken bredvid henne om hon gjorde det. Sagt och gjort.

Min bakfylla idag var ganska bekväm, bättre än förra veckan med att vakna upp utan minne efter 23 med en kvist och en kortlek med skinande hästar i fickan.
kakidaniel -
"Min förra flickvän hade också 360. Det sög dase. Satt man i gamechat på cod 6 och vipps så ska det alltid ploppa upp en tjej som spelar och jag snackar ALLTID å då blir hon sur för att jag snackade med henne.."

#40   grovjobbaren

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 32 Inlägg:

Postad 08 May 2011 - 21:52 PM

"Idag mår man som man förtjänar" är ett helt jävla ruttet skituttryck.
Ingen förtjänar att må såhär.

Föräldrarna hade gäster med mat och dryck vilket ledde till att man i själva verket är halvvägs till berusad redan innan man pallrar sig iväg till förfesten. Detta tänker jag ju givetvis inte på utan vinglas efter vinglas fylls på.

Försökte låna grannens gitarr för idioten jag var hos hade satt elgitarrsträngar på sin akustiska gura så det gick inte för sig. Uppdraget misslyckades.

Väl ute på krogen är det svart. Får fan ALDRIG minnesluckor men nu har jag det, helvete vad hemskt.
Gav upp efter 10-20 minuter på krogen.

Idag har det vart fosterställning i soffan kombinerat med knästående på toaletten.
Ska inte dricka mig full på ett jävla tag nu. Hoppas jag.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar