Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Man får bara skriva om man är bakfull

377 svar till detta ämne

#41   Koka-Kola Veins

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3587 Inlägg:

Postad 29 May 2011 - 12:55 PM

Är inte bakfull idag men var det som fan igår! Måste berätta!

Var hemma hos en polare, spelade fifa och drack typ tio öl och en halv flaska sprit. Kände mig inte så full när jag gick därifrån, men på hemvägen spårade allt totalt. Han bor vid Gropegårdsgatan och jag bor vid Vågmästareplatsen, så för den som har kännedom om Hisingen så vet man att det är en ganska kort bit (kanske femton minuters promenad/fem minuter med vagnen) men jag gick från honom vid fem i tolv och var hemma halv tre. Har svåra minnesluckor under denna perioden, men har lyckats återskapa en del med vänners hjälp.

a) Ringer min vän Filip som bor i Lund. Börjar prata om lite random grejer, och säger plötsligt att "aaa men vi måste ses ikväll, vi ska ju till Frasses studentmottagning". Filip blir något förvirrad och svarar "nej, det är om en vecka, jag kan ändå inte ses ikväll, jag är i Lund". Jag ställer mig då tydligen omedveten inför vad Lund ÄR, och frågar helt enkelt "vad fan är Lund för något?". Filip sitter bredvid vår gemensamma vän Axel som han delar lägenhet med och Axel säger "hälsa från mig!". Då säger Filip "Axel hälsar", och jag svarar "jag vet inte vem hon är, men jag hälsar tillbaka". Sedan var jag tydligen tyst i tio sekunder, varefter jag säger "Filip, kan du hålla min telefon lite? Jag måste tända en cigg" varpå Filip svarar "Haha, nej det kan jag inte, jag är ju i andra änden av telefonen?". Jag replikerar "men ge fan i det då, bara för att du inte röker ditt svin?" och lägger på.

b) Får för mig att jag är i Stockholm. Börjar desperat ringa alla jag känner i Stockholm för att hitta någonstans att sova. Får tag på dallas. Försöker övertyga honom om att låta mig sova hos honom, det går inte bra. Ringer min vän Johanna och frågar varför jag är i Stockholm. Ringer Tim. Han bor inte i Stockholm, men tror jag fick för mig det, för frågade tydligen om hans portkod. Ställer mig därefter utanför porten och väntar på att han ska komma ner och öppna. Efter ungefär tio minuter inser jag att det är min egen port. Tänker gå och lägga mig efter att ha avslutat kvällen med att leta upp en ensam folköl i kylskåpet som jag dricker en klunk av varefter jag spiller ut resten över mitt Playstation och däckar på golvet.

Var således otroligt bakfull igår.

#42 Gäst_Anonymous_*

• Guests

Postad 29 May 2011 - 16:39 PM

Haha, i lol'd.

#43   tim

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 319 Inlägg:

Postad 01 June 2011 - 21:25 PM

Iår tar jag studenten och sen i torsdags har jag druckit fyra av sex dagar. Igår och idag har mina bakfyllor varit gigantiska, lyckades lindra bakfyllan igår genom att dricka öl men idag har jag spytt av tanken på alkohol. Har dock en sjuhelvetes tur att Roland Garros pågår, det får mig att glömma mitt sprängande huvud och mitt illamående!
IF I COULD JUST LEAVE MY BODY FOR A NIGHT

#44   nighthawker

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 306 Inlägg:

Postad 04 June 2011 - 12:18 PM

Jaha, hade skolavslutning igår och det firades rejält. Började direkt efter avslutningen och stack hem någon gång imorse. Kvällen var kanske inte så bra som jag hade hoppats på men den dög. Just nu känner man sig inte så bra... fast vad gör det?? :p

#45   Joe the Man

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2706 Inlägg:

Postad 04 June 2011 - 12:57 PM

Lite sliten idag. Inte bakfull dock trots vodka, tequila, cider och nånting som skulle vara whiskey men som smakade sprit. Blir nog lite mer öl ikväll.

#46   Flamini

Ikon

• Medlem
  • 2159 Inlägg:

Postad 04 June 2011 - 13:28 PM

Citat

Inte bakfull dock
Får man fråga vad du i så fall gör i denna tråd?

#47   Joe the Man

Ikon

• Medlem
  • 2706 Inlägg:

Postad 05 June 2011 - 16:05 PM

Citat

Citat

Inte bakfull dock
Får man fråga vad du i så fall gör i denna tråd?

Sliten kan väl klassas som bakfull. Sliten idag igen, eller bakfull kanske man ska säga. Hamnade på strippklubb och kom hem vid 5.

#48   Hirvi

Manager

• Medlem
  • 3133 Inlägg:

Postad 05 June 2011 - 16:50 PM

Jag blir alltid så jävla pinsam på internet när jag är full.
Facebook är värst. Ska alltid analysera kvällen när jag stavar som sämst.

#49 Gäst_Lakrisal_*

• Guests

Postad 11 June 2011 - 15:19 PM

Citat

haha samma här. Blev alldeles för mycket igår.... åkte in till stan och träffade en kompis jag pluggar med i USA och satt på nåt ställe vid medborgarplatsen och sen går allt överstyr och efter mycket om och men hamnar man på Berns.

Man vinglar ut aspackad och drar till donken, väntar 15 minuter på att en VANLIG taxi ska köra förbi som inte har 999kr i jämförelsepris. Till slut hamnar man i en Sverige Taxi som först inte hittar hem, sedan funkar inte hans kortläsargrej och då ska han sitta i 10 min med taxametern på och försöka fixa det. Jag säger åt honom att nu får han ju fan ta och skärpa sig, då blir han sur och frågar om jag har cash.

Jag har 200 kr och resan kostar 320 typ, så jag säger att han får ta det eller inget. Då vill han köra mig till en bankomat 10 minuter ifrån mitt hus... klockan 4.30 på morgonen... så jag ger honom pengarna och drar.

Man mår som man förtjänar idag.... och man ska ut igenn om cirka fem-sex timmar, KUUUUUUUUUUUL...

#50 Gäst_Onkel Fester_*

• Guests

Postad 11 June 2011 - 20:15 PM

Har aldrig mått sämre än vad jag har gjort idag när det gäller bakfylla. Aldrig. Tack vare en jävla flaska minttu. Matchen imorse, klockan 11 var nog det värsta jag varit med om. En spya innan matchen, två stycken under pausen och en till efteråt. Fyfan. Blir noll alkohol fram till Peace nu framöver.

#51   Jaggen

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 195 Inlägg:

Postad 19 June 2011 - 11:38 AM

<-

Hej på er, förresten.

#52   Nyberget

Ikon

• Medlem
  • 2089 Inlägg:
  • Favoritlag:Djurgårdens IF

Postad 19 June 2011 - 11:57 AM

Regn, söndag, 1000 indianer i huvudet och ett allmänt jävla helvete. Fy fan

#53   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5429 Inlägg:

Postad 25 June 2011 - 06:18 AM

Lika bra att skriva här redan nu. Midsommar. Grisfarm, 80 pers som har hållit igång sedan 11.00. Jag kommer dit vid 19.30 och alla säger att jag och min polare (som jag kommer dit med) ligger EFTER. Detta kan ju inte vara möjligt så jag sänker 8 bärs och 45 cl vodka på cirka 3-4 timmar. Det jag kommer ihåg efter det är att jag ligger och spyr och av någon jävla anledning har stearin över alla mina kläder (WTF!) Tog taxi hem över 2 mil. Skulle ta med cykeln i taxin men taxigubben var cp och så skulle helt plötsligt 3 pers snyltåka med mig. Resultat: Ingen cykel, tre kompisar på köpet, 800 kronor. Midsommar, jag kom, jag sågs, jag däckade! Men INTE FAN LIGGER JAG EFTER!

EDIT: Ska tillbaks och leta efter min cykel imorgon. Den är visserligen låst men förmodligen kommer den vara totalt demolerad när jag kommer tillbaka :(

#54   Steffeg

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1270 Inlägg:

Postad 25 June 2011 - 10:48 AM

Mitt bajs var inte mjukt, det betyder att jag klarat mig bra.

Drack inte mycket eftersom jag blev rånad sist jag var full dessutom blir jag så jävla bakfull nuförtiden, man börjar bli gammal. Det kan också bero på att jag tar mediciner, oavsett vilket så drack jag lagom mycket igår och kan eventuellt jogga i eftermiddag om det blir bättre väder. Jävlar vad jag ska vinna Nike+!

#55   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5429 Inlägg:

Postad 25 June 2011 - 12:02 PM

Steffeg: Om det är samma väder hos dig som här i Västerås där det är totalt REGNKAOS så får du gärna gå ut och springa. GLHF!

#56   aa1to

Ikon

• Medlem
  • 2660 Inlägg:

Postad 25 June 2011 - 13:04 PM

Citat

Till min enorma lättnad upptäckte jag idag att jag bara hade skrivit "Glad Midsommar!¨" på facebook igår. Phew!
Dilltråden - Den enda
Slaktar-Åke: "Nu loggade en av balkongsuparna in på msn. HUR? Jävla iphonetekonoligi."

#57   Lägre

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 89 Inlägg:

Postad 09 July 2011 - 17:42 PM

Jag drack för mycket igår. Drog feta blundern också.

"Råkade" responda på ett bootycall av en tjej som jag haft en konstig relation till i dryga året. Av och till har vi hållt på, men det har alltid varit så att antingen jag eller hon har backat ur. Sexet i sig var sådär också, kunde inte komma:(...

Men problemet ligger i att jag under de senaste veckorna har träffat en jättehärlig tjej som jag verkligen kan se mig själv i ett förhållande med. Jag tror jag är kär i henne. Men jag hade sex med en annan tjej, så jag har sumpat en chans till ett långt förhållande med en tjej jag inte kan sluta tänka på... NAJS

Så nu sitter jag har med fet ångest, och är osäker på hur fan jag ska hantera detta. Alkohol och kåthet, fantastisk kombination.

I'm such a douchebag.

#58 Gäst_Lakrisal_*

• Guests

Postad 01 September 2011 - 17:21 PM

Vafan är det med mig och inte hitta i Tampa? Nu har jag fan bott här i nästan ett år.

iallafall så var jag ute och drack med mina polare, $10 för open bar 9-11. Säger väl sig själv att man var ganska rund under fötterna efter det. Efter det drog vi till nästa Irish Pub som hade 1 liters öl för $6. Väl där börjar minnet försvinna och det slutar med att mina polare drar, har ingen aning om när eller hur eller varför.

På något sätt tar jag mig därifrån och hamnar i downtown Tampa. Shysst tänker jag, jag kan bara springa tillbaka till skolan så går jag och lägger mig. Ack ack ack, full som man var sprang jag runt som en dåre där i stan och inte fan hittade jag tillbaka.

Efter typ en timme lyckas jag få en taxi som tar mig tillbaka. Värst av allt, självklart har jag med mig mobilen och smsar en tjej jag precis börjat träffa. Sista smset jag skickade igår var: Wow never mind that. Me and Kellie are just happy to be back in a real christian church... klockan 02:07 på morgonen

Yeeey, fan va lyckat!

#59   Praise

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1184 Inlägg:

Postad 06 November 2011 - 13:13 PM

Fy. Fan. Sämsta jävla fyllekvällen och mår nog precis som jag förtjänar.
kakidaniel -
"Min förra flickvän hade också 360. Det sög dase. Satt man i gamechat på cod 6 och vipps så ska det alltid ploppa upp en tjej som spelar och jag snackar ALLTID å då blir hon sur för att jag snackade med henne.."

#60   Hellsten

Manager

• Medlem
  • 4493 Inlägg:
  • Yrke:Musiker
  • Favoritlag:Helsingborgs IF

Postad 13 November 2011 - 13:58 PM

Jo men tjena. Varför har jag så många saker som måste göras idag?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar