Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Tips om utförande

1 svar till detta ämne

#1   Pusselbit

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2934 Inlägg:
  • Favoritlag:Fulham FC

Postad 05 June 2011 - 21:55 PM

Tjena !

Har följt och läst "Utvecklingens Mästare" nu ett bra tag och fått motivation för en långkörare. Har startat en save med de två högsta divisionerna i alla europeiska länder som finns att tillgå inkl nedladdade ligor så som Färöarna etc. (35 ligor, 70divisioner). Tänkte följa Flours exempel med ligatitel samt nå gruppspel i Champions League för att sedan lämna. Kommer dock få det lite svårare att nå målen då jag kommer lotta spelarköp. I övrigt kommer jag köra så realistiskt som möjligt, utveckla klubbens faciliteter samt uppnå en bra ekonomi. Sätta laget på kartan. Det huvudsakliga målet är ju att vinna ligan i alla 35 europeiska länder.

Skillnaden på de båda exemplena är att jag laddat alla europeiska länder och kommer lotta våra spelarköp till klubben.

Detta skulle rapporteras om jag inte haft min draftrapport (som jag för övrigt inte kommer lägga ner). Undrar vad finns det för alternativ för mig att kunna berätta hur det går här på forumet?

Mvh Pusselbit

#2   Craxxez

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2252 Inlägg:

Postad 06 June 2011 - 12:28 PM

Hmm. I kategorin lagtrådar skulle du kunna berätta hur det går, men då får du göra inlägg i olika trådar hela tiden eftersom att du byter klubb.

Annars kan du ju skriva en berättelse.

Det är för Dig våra hjärtan slår
Alltid Oavsett i alla år

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar