Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Problem med att lägga in grafik samt träningscheman..

4 svar till detta ämne

#1   luncano

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 86 Inlägg:

Postad 22 June 2011 - 17:06 PM

Antar att jag kmr få en del sura kommentarer pga av denna tråd då det verkar finnas en hel del av dem men just nu är jag så frustrerad att jag känner att jag måste starta en ny.

Jag får inte någonting att fungera vad gäller att editera spelet. Detta är mkt märkligt då det gick problemfritt för ett tag sedan (lyckades lägga in loggor för allsvenskan). Men nu när jag försöker få in loggorna för superettan samt Div 1 vill det inte fungera längre. Har provat att ta bort allt jag lagt till för att sedan göra om det men det resulterade istället i att även loggorna för allsvenskan försvann.. Skulle uppskatta oerhört mkt om någon vet vart problemet ligger.

Sedan lyckas jag inte heller lägga in träningsscheman. Har följt de anvisningar som finns, dvs laddat ner filen, skapat en ny mapp osv men likt förbannat finns inget träningsschema i spelet. Vad gör jag för fel?? Börjar bli smått neurotisk.

#2   Deadwood

F.d. Admin

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10259 Inlägg:
  • Yrke:Whiskyexpert

Postad 22 June 2011 - 17:22 PM

Du får gå in på träning, sen "hantera scheman" där ska du själv välja vart den är lokaliserad och importera den.

ang grafiken vet jag inte, bockat ur skalcache och laddat om efter bekräfta?

#3   luncano

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 86 Inlägg:

Postad 22 June 2011 - 17:51 PM

Citat

Du får gå in på träning, sen "hantera scheman" där ska du själv välja vart den är lokaliserad och importera den.

ang grafiken vet jag inte, bockat ur skalcache och laddat om efter bekräfta?

Okej, ska prova det.

Ja, det är urbockad. Skitskumt att det inte fungerar, hur placerar du loggorna? Alla i samma mapp lr använder du flera?

#4   Hochen

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2327 Inlägg:

Postad 28 June 2011 - 00:36 AM

Försök att fråga här istället angående grafiken. Om du inte redan fått svar på din fråga alltså.

Tråd flyttad till grafikdelen.
VILA I FRID IVAN TURINA.

#5   Hochen

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2327 Inlägg:

Postad 28 June 2011 - 13:33 PM

Guide till att lägga in grafik.
VILA I FRID IVAN TURINA.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar