Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Cm 01-02 Hull...

2 svar till detta ämne

#1   Rudie

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 08 September 2011 - 15:28 PM

Spelat sju säsonger med Hull nu. På tre år hade jag kommit upp till PL. Kom fyra första året sen har jag vunnit dom tre följande åren. Andra saker som jag vunnit är: två FA-Cupen, två Liga-Cupen och CL en gång. Och över 1,3 miljarder på banken. Har nu tröttnat på denna save. Precis som jag gör med alla andra så fort det bli för lätt. Och behöver därför en ny utmaning. Några förslag?

Mvh Rudie...

#2   mareflos

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 75 Inlägg:
  • Yrke:Sjöman

Postad 09 September 2011 - 09:02 AM

Leikin, div.2 södra Götaland, är en rejäl utmaning.

När jag tog över fanns det bara 5 st A-lagsspelare (varav två stod på kryckor) - resten av gänget var i de grå skuggorna. Transferbudget 30 kSEK som försvinner ganska omgående. Ledarstaben kan jämföras med Jönsson-ligan. Det fanns en hjälptränare, scout och en läkare som led av hemofobi (överdriven rädsla över att se blod).

Sände ut 149 förfrågningar på spelare som var lån-listade. Inte ett enda lag ville låna ut spelare till oss.

Fick köra med en av de grå vattenbärarna i målet en hel säsong. Hade nog varit effektivare att köra ner en bambukäpp på mållinjen - pinnen hade räddat fler bollar.
Det tog 11 månader innan jag lyckades värva en målvakt. Fann honom på ett seniorboende på Malta.

Så, som sagt... Testa Leikin.

#3   Rudie

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 09 September 2011 - 14:28 PM

Haha. Det låter som en jävla utmaning. Så man kanske ska testa med dom. Har redan kört med Gais från tvån. Vann då tillslut Uefa-cupen med dom. Men där fanns ju iaf lite att börja med. Men tack för utmaningen.

Mvh Rudie...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar