Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vilket lag ska jag vara?

1205 svar till detta ämne

#1 Gäst_ynwaliverpoolfc_*

• Guests

Postad 01 oktober 2011 - 18:11

Tråden måste finnas för Fm12 också. Min första save blir nog med Liverpool!
Ogge3 har ju en liknande tråd. Men uppfattade det som att han menade första projektet...
...du får gärna motivera varför du ska vara det laget och fråga om lagtips

Detta inlägg har redigerats av ynwaliverpoolfc: 02 januari 2012 - 21:01

#2   DonVanberg

Spelare

• Banned
  • PipPip
  • 759 Inlägg:

Postad 01 oktober 2011 - 21:29

Spelar med Sampdoria litegrann på 11:an nu och det verkar vara ett jäkligt intressant lag, annars blir det väll en fet rapport med något rikt bjässelag som PSG eller Shitty. Hur rikt kommer Shitty vara på 12an egentligen?

#3   Butch-Harris

Junior

• Medlem
  • 44 Inlägg:

Postad 01 oktober 2011 - 21:57

Citat

Min första save blir nog med Liverpool!

För mig blir det också med Liverpool, men efter det kan jag mycket väll tänka mig att testa att lira med ett Brasilianskt lag som Corinthians.

#4   hasse77

Forumadministratör

• Administratör
  • 8 963 Inlägg:
  • Favoritlag:FC Internazionale, AIK
  • Tränar:Hampton & Richmond, Udinese

Postad 02 oktober 2011 - 09:56

Nog diskuterat om tråden, utnyttja tråden och dess syfte eller håll era kommenterar för er själva.

Rensat på onödiga diskussioner.

#5   MrHauge

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 54 Inlägg:

Postad 03 oktober 2011 - 00:17

Jag kommer köra min första med Liverpool som vanligt :) Sen får vi se hur lång den blir!
YNWA

#6   himmelsblÃ¥

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Inlägg:
  • Favoritlag:Malmö FF

Postad 03 oktober 2011 - 09:08

Malmö FF givetvis.

Mitt seriösa lir blir förmodligen PSG (aldrig varit manager för ett franskt lag), Everton (för deras fantastiska ungdomsverksamhet) eller Dortmund (stor arena, Götze och ett i övrigt OK lag).

E: Ser nu att det rubriken säger "Vilket lag ska jag vara?". Hoppas att man även får framför vilka lag man funderar på och varför ;)
Malmö FF - 19 allsvenska seriesegrar, 14 cupsegrar. Final i Europacupen (CL) för mästarlag (dagens Champions League). Etta i den allsvenska maratontabellen. Största seger: 12-0 mot Halmstad BK och Jönköpings Södra.

#7   Madefras

Junior

• Medlem
  • 28 Inlägg:

Postad 03 oktober 2011 - 09:45

Sampdoria.

Varför? Laget hör inte hemma i Serie B och att lira med Palombo i B kan bli svinkul :-)

#8   hosio

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 551 Inlägg:

Postad 11 oktober 2011 - 17:48

Såg nyligen "The Damned United" igen och bestämde mig för att den första FM12-saven blir med ett avsomnat, forna topplag i England. Vilket vet jag dock inte, men jag ber alla er statistik/historienördar hjälpa mig!

Krav:
- Gammalt och klassiskt lag.
- Mer än en säsong i Division 1/Premier League, gärna fler än 10.
- Spelar för närvarande inte högre än npower League 2.

Funderade pÃ¥ Grimsby, men det känns inte 100. Hjälp mig!  :D

#9   Hammertime

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 427 Inlägg:

Postad 11 oktober 2011 - 20:14

Citat

Såg nyligen "The Damned United" igen och bestämde mig för att den första FM12-saven blir med ett avsomnat, forna topplag i England. Vilket vet jag dock inte, men jag ber alla er statistik/historienördar hjälpa mig!

Krav:
- Gammalt och klassiskt lag.
- Mer än en säsong i Division 1/Premier League, gärna fler än 10.
- Spelar för närvarande inte högre än npower League 2.

Funderade på Grimsby, men det känns inte 100. Hjälp mig!  :D
Bradford kanske?
"All I wanted was a pepsi, just one pepsi."

#10   Schdefan

Junior

• Medlem
  • 14 Inlägg:

Postad 20 oktober 2011 - 18:52

Sitter och inväntar att jag kan ladda ner det från cdon men har ett problem.. har väldigt svårt att välja lag.. så skulle vilja ha tips på ett lag som spelar i en väldigt jämn liga då jag nästan alltid spelar i England kan de va kul att testa något annat men England går bra..men letar efter ett mittenlag eller topp lag i andra divisionen som ni kan rekommendera som brukar bli kul saves..

Sammanslagen med äldre tråden, leta innan nästa gång. /hasse77

#11   friggan

Tränare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 3 952 Inlägg:

Postad 20 oktober 2011 - 18:59

Fiorentina, Sampdoria, Genoa, Parma, Lazio i Serie A

Kanske AZ i Holländska ligan?

#12   AlÃ¥s

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 126 Inlägg:

Postad 20 oktober 2011 - 19:29

Citat

Fiorentina, Sampdoria, Genoa, Parma, Lazio i Serie A

Kanske AZ i Holländska ligan?

Porto, Benfica, Sporting - Inga mittenlag
Lille, PSG, Lyon - Inga mittenlag
Newcastle, Villa

Sampdoria lirar väl i B iår?

Missade att du skrev topplag i 2:a.. Finns bara ett topplag som lirar i andra divisionen i europa.. Det e Giffarna Sunsvall, möjligen Sampdoria också.. =)

#13   aabom

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 66 Inlägg:

Postad 20 oktober 2011 - 19:35

Marseille eller atl,.madrid!

#14   Bergstedt

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 98 Inlägg:
  • Yrke:Student (civ.ing kemiteknik)

Postad 20 oktober 2011 - 19:44

Kolla in den franska ligan, har haft några av mina roligaste saves i denna (bortglömda) guldklimp.
Rent generellt har jag upplevt denna som den mest jämna ligan, kollade precis in en save från Fm'11 som ligger fem år framåt, med 4olika vinnare (PSG, Lyon, Ol.Mars och Toulouse(!?)). Var i MLS, så har inte påverkat resultaten ett dugg genom mina spelarköp.

(Edit)
såg att du letade efter mittenlag.
Jag skulle verkligen rekommendera FC Sochaux-Montbéliard. De brukar vara rankad ~10a.
Hade en save med dem fm'11, man har den galet duktiga mittfältaren Marvin Martin, en av mina favorithögerbackar, Corchia och en hel drös med grymma talanger i U19. När jag vann ligan med dem efter 6säsonger sÃ¥ hade jag 9/11 spelare i "Ã¥rets lag" som egna produkter. Men mÃ¥ste varna för en väldigt kass ekonomi  (0kr, 3.25p/v) och sliten arena med 20000 sittplatser. Lycka till med vilket lag du än väljer
Jag tror inte, jag vet //Skalman

#15   Ogge

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 722 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 10:27

Har tænkt børja med ett lag i Sverige som varit framgångsrik tidigare men som det nu går åt helvete før. Ær inne på Ørgryte. Annars har vi ju såklart Hammarby och Enkøping. Någon som har fler tips?
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.

http://bubblare.se/movie/mona_fifflar

#16   norlin

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 262 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 10:31

Citat

Har tænkt børja med ett lag i Sverige som varit framgångsrik tidigare men som det nu går åt helvete før. Ær inne på Ørgryte. Annars har vi ju såklart Hammarby och Enkøping. Någon som har fler tips?

Peking?

#17   Azerate

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 375 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 10:31

Blir Liverpool givetvis, bara för att känna på spelet, sedan Napoli "Lavezzi" har gjort 128 mål på 130 matcher för mitt Liverpool på FM 2011 framme vid 2016/2017, sedan en riktig långkörare med något Blue Square lag :)

#18   Ogge

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 722 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 10:35

Citat

Citat

Peking?

Mja de spelar ju trots allt i Allsvenskan.
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en.

http://bubblare.se/movie/mona_fifflar

#19   norlin

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 262 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 11:23

Citat

Citat

Citat

Peking?

Degerfors

#20   92sipa

Spelare

• Medlem
  • PipPip
  • 351 Inlägg:

Postad 21 oktober 2011 - 11:26

Citat

Citat

Citat

Peking?

Satsa på Halmia som är ett tidigare allsvenskt lag och ligger i division 2 nu. Med smeknamnet kvastarna så måste man kunna sopa hem guldet till slut.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar