Citat
Jag satt och surfade runt lite under natten på ett par engelska FM-forum, när jag stötte på uttrycket "To do a Root and Branch". Det visade sig vara trådar på några av dessa forum, där meningen var att folk skulle visa screens på vettiga akademi-spelare man fått in i u-laget inför en ny säsong. Därefter diskuteras det och rapporteras det in lite om hur dessa spelare har utvecklats. I slutmålet är självklart att få in dessa akademi-spelare in till a-lagets trupp. Ni får självklart ta reda på CA och PA för era spelare, men det är inget krav och jag låter helst bli att använda FMScout eller FMRTE.
hasse77 gjorde en sån här tråd till FM11 så jag tänkte att det är väl lika bra att göra en nu när de senaste spelet har kommit ut. Han förklarade vad tanken med tråden är, att man ska posta screens på spelare som kommit ur akademin för att sen följa upp spelaren genom karriären.
Martin Parkinson, 16 år - 2013
- En grymt intressant spelare som kommer att få sina chanser i A-truppen. Han har 4 stjärnor i potential och har redan 1 stjärna i CA. Ska bli grymt intressant att se hur han utvecklas, han kan mycket väl ta en startplats i framtiden.

Tillbaka upp