Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Lagtips

FM12 Serie A Italien
1410 svar till detta ämne

#1401   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7389 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 06 May 2019 - 10:20 AM

Visa inläggRagnar skrev:

Jag vill läsa en realistisk Man United-rapport (eller Arsenal/Real Madrid/Inter) med noggranna genomgångar av taktik, ekonomi, framtid och transfers. Den som ger mig det tackar jag.
Problemet är att en sådan rapport tenderar att dö ut rätt snabbt eftersom framgångarna kommer för snabbt och konsekvent. Det blir ingen riktig utmaning. Jag är mer åt andra hållet, dvs att det är fruktansvärt intressant om du jobbar i motvind och därefter möjligtvis vinner en cup eller liknande. Men alla är vi olika!

#1402   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5928 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 06 May 2019 - 10:46 AM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Problemet är att en sådan rapport tenderar att dö ut rätt snabbt eftersom framgångarna kommer för snabbt och konsekvent. Det blir ingen riktig utmaning. Jag är mer åt andra hållet, dvs att det är fruktansvärt intressant om du jobbar i motvind och därefter möjligtvis vinner en cup eller liknande. Men alla är vi olika!

Is that a challenge? ;) Jag kan nog få det att gå åt helvete med Arsenal med :D

#1403   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7389 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 06 May 2019 - 10:50 AM

Visa inläggYayakolo skrev:

Is that a challenge? Postad bild Jag kan nog få det att gå åt helvete med Arsenal med Postad bild
KÖÖÖÖÖR!

#1404   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5928 Inlägg:

Postad 06 May 2019 - 11:11 AM

Visa inläggRagnar skrev:

Jag vill läsa en realistisk Man United-rapport (eller Arsenal/Real Madrid/Inter) med noggranna genomgångar av taktik, ekonomi, framtid och transfers. Den som ger mig det tackar jag.

Vilket lag skulle du helst se en rapport med och varför? :)

#1405   Ragnar

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2763 Inlägg:

Postad 06 May 2019 - 13:54 PM

Därför jag ville att det skulle vara mycket fokus på det runt om, så man spelar långsamt. Kanske sätter upp att man ska spela med United. Och att man ska spela med regista t.ex. Så berättar man exakt hur det ska spelas och hur man använder nuvarande spelare, vad som finns bland talangerna som passar in och vad som man behöver ta in utifrån. Jag vill inte se en SR/BR där man plockar in 7 spelare innan säsong 1, det är inte det jag önskar.

Jag hade gärna läst en sådan SR/BR med United faktiskt.

#1406   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5928 Inlägg:

Postad 06 May 2019 - 15:51 PM

Visa inläggRagnar skrev:

Därför jag ville att det skulle vara mycket fokus på det runt om, så man spelar långsamt. Kanske sätter upp att man ska spela med United. Och att man ska spela med regista t.ex. Så berättar man exakt hur det ska spelas och hur man använder nuvarande spelare, vad som finns bland talangerna som passar in och vad som man behöver ta in utifrån. Jag vill inte se en SR/BR där man plockar in 7 spelare innan säsong 1, det är inte det jag önskar.

Jag hade gärna läst en sådan SR/BR med United faktiskt.

Har haft lite kass motivation på sistone. Men skulle kunna testa en United-save och spela lite mer långsamt och grundligt!

#1407   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 861 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK, Chelsea, Atlético Madrid

Postad 07 May 2019 - 10:07 AM

Har länge funderat på att köra en save med Chelsea och rensa ut dödkött, satsa på den egna akademin och bygga långsiktigt. Skulle det vara av intresse att se inom en framtid på rapportdelen?

#1408   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5928 Inlägg:

Postad 07 May 2019 - 10:10 AM

Visa inläggjonatannk skrev:

Har länge funderat på att köra en save med Chelsea och rensa ut dödkött, satsa på den egna akademin och bygga långsiktigt. Skulle det vara av intresse att se inom en framtid på rapportdelen?

JAPP!

#1409   Jardeby

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 369 Inlägg:
  • Favoritlag:AC Milan, Chelsea
  • Tränar:Everton

Postad 07 May 2019 - 11:36 AM

Utan tvekan.

Har länge velat göra en sån save själv men pga Rubens potential är så låg tappar jag lite av motivationen... Man vill ju se honom jobba in sig i en Lampardroll och dominera i ett decennium Postad bild Får nöja mig med att det blir så på riktigt istället.

#1410   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 861 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK, Chelsea, Atlético Madrid

Postad 07 May 2019 - 13:01 PM

Visa inläggJardeby skrev:

Utan tvekan.

Har länge velat göra en sån save själv men pga Rubens potential är så låg tappar jag lite av motivationen... Man vill ju se honom jobba in sig i en Lampardroll och dominera i ett decennium Postad bild Får nöja mig med att det blir så på riktigt istället.

Han ser ut att funka riktigt bra i en Mezzela-roll i vilket fall! Men man är ju främst nyfiken på utvecklingen hos Hudson-Odoi, Billy Gilmour (som ser sjukt intressant ut!) och Mason Mount.. 😋

#1411   Jardeby

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 369 Inlägg:
  • Favoritlag:AC Milan, Chelsea
  • Tränar:Everton

Postad 07 May 2019 - 15:17 PM

Han ser ut att funka riktigt bra i en Mezzela-roll i vilket fall! Men man är ju främst nyfiken på utvecklingen hos Hudson-Odoi, Billy Gilmour (som ser sjukt intressant ut!) och Mason Mount.. ������
Jaså? Kanske dags att damma av en säsong med Chelsea trots allt. Det finns som du säger en fin talangstomme där och Hazard borde gå att förlänga med

Detta inlägg har redigerats av Jardeby: 07 May 2019 - 15:17 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar