Nja, vilka tänker du på?
De jag har kollat på har antingen varit för dyra (Toivonen etc.) eller för dåliga (Harbuzi etc.). Väntar du till sommarfönstret så hittar du en spektakulär svensk, dock inte mffare...
Postad 29 april 2012 - 15:19
Postad 29 april 2012 - 15:27
Postad 29 april 2012 - 15:32
Postad 29 april 2012 - 15:34
Postad 29 april 2012 - 16:06

Säsongsmål
Allsvenskan: Vinst
Supercupen: Vinst
Svenska Cupen: Icke prioriterad
Champions League: Gruppspel
Kommentar: Allsvenskan prioriterar vi som vanligt med en förstaplats för att kunna spela CL. Supercupen vill supportrarna vinna, och det är bara en match, så den prioriterar vi också. Svenska Cupen skiter vi fullständigt i. I CL siktar vi nu på att återigen kunna kvalificera oss för gruppspel och kunna håva in de stora pengarna.
Postad 29 april 2012 - 17:20

Supercupen 2014

Ganska jämn match, men vi drar det längsta strået genom Fredrik Risp, som nickade in en hörna i slutminutrarna. Dock lirade inte Helsingborg med sin starkaste elva och det oroar mig. Att vi vinner så knappt mot deras reservbetonade elva bådar inte gott öfr vad som komma skall i Allsvenskan...
Postad 30 april 2012 - 09:13

Allsvenskan 2014
Vi joggar hem serien detta år och vinner med hela elva poängs marginal! Riktigt bra jobbat av alla spelare, som lade grund för denna bedrift. Vi torskar bara tre matcher, varav en då vi redan var klara och lirade med juniorerna. Det blir CL även nästa säsong!
Postad 30 april 2012 - 09:40
Postad 30 april 2012 - 12:05
Postad 30 april 2012 - 13:11

Svenska Cupen 2014
I cupen fick fi en ganska enkel väg till finalen. Vi satsade ju inte på cupen, och spelade då med en lite reservbetonad elva. Detta visade sig dock inte på planen utan vi fullkommligt körde över var enda lag som stod i vår väg. Inte minst i finalen då vi slog Värnamo med hela 6-1! Ännu en titel bärgad till Malmö!
Postad 30 april 2012 - 13:21
Postad 30 april 2012 - 14:27

Sommarfönstret 2014
IN
John Guidetti
22, A, Fri transfer, Gratis
Sören Hviid
18, MH, Lyngby, Gratis
Pontus Gullberg
17, A (OMV), J-Södra, 1,8 milj
UT
Andreas Östling
Åtvidaberg, 1,3 milj
Vi lyckas knyta till oss JOHN GUIDETTI! En landslagsspelare som av någon anledning inte fick förlängt med City. Vår mest spektakulära värvning hittils! Pontus Gullberg sägs bli nästa Zlatan, så honom värvade jag också.
Postad 30 april 2012 - 14:49
Postad 30 april 2012 - 14:59
Postad 30 april 2012 - 15:16

Champions League Kvalomgång 2
Motståndare: HB 
Kommentar: Ett färöiskt lag ska vi bara köra över.
Ja, vad ska man säga?
Postad 30 april 2012 - 16:25

Champions League Kvalomgång 3
Motståndare: Brann 
Kommentar: Norska mästarna Brann är en mycket tuffare lottning än vad vi hoppats på, men spelar vi bra så har vi chans att få med oss det resultat vi vill.
Första matchen tryckte vi på som bara den för att få in så många bortamål som möjligt. Vi lyckades tyvärr bara med ett. Andra matchen var betydligt jämnare. Men självklart så drar domaren över två minuter på tillägget och Brann kvitterar så vi åker på bortamål. Ville bara slänga ut datorn och krossa skivan!
Detta inlägg har redigerats av bajenludde: 30 april 2012 - 16:25
Postad 30 april 2012 - 18:17

Europa League Kvalomgång 4
Motståndare: Rad 
Kommentar: En bra lottning. Jag förväntar mig absolut att vi vinner!
Som väntat så tar vi en komfortabel seger och är klara för gruppspel. Även om det inte ger lika mycket pengar som CL så ger det en del och jag är riktigt taggad för en revansch nu!
Postad 30 april 2012 - 20:59

Europa League Gruppspel
Spartak Moskva 
Celtic 
Brann 
Malmö 
En riktigt tuff grupp. Spartak, leder ryska ligan överlägset. Celtic, regerande mästare i skotska ligan. Sist , men inte minst Brann, som slog ut oss i CL, men som själva åkte i sista kvalomgången. Även om det inte är någon riktig fantom, så är det en mycket svår grupp. Men förhoppningsvis är spelarna revanschlystna efter torsken senast mot Brann!
Detta inlägg har redigerats av bajenludde: 30 april 2012 - 21:00
Postad 01 maj 2012 - 09:10

Europa League Gruppspel Spartak Moskva borta

Vi står för en beundransvärd insats som klarar oavgjort trots massivt tryck från Spartak. Härligt att Guidetti får visa upp sig direkt också. Plus även till Jimmy Durmaz som löpte bra på sin vänsterkant och ständigt skapade problem för motståndarna. Synd bara att Welliton som ensam anfallare kunde få så mycket uträttat, men annars en bra match.
Postad 01 maj 2012 - 10:21
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar