Så här ser ligasystemet ut:
Baskiska Superligan - 20 lag (tre åker ner) -Ettan går till CL, tvåan går till EL.
Baskiska Division 1 - 20 lag (tre åker ner, två går upp, fyra kvalar om en extra plats upp.
Baskiska Division 2A - 16 lag (tre åker ner, ett lag går upp, tvåan kvalar mot tvåan från 2B om en plats upp.
Baskiska Division 2B -16 lag (tre åker ner, ett lag går upp, tvåan kvalar mot tvåan från 2A om en plats upp.
Baskiska Division 3 - 28 lag - 6 går upp (ej aktiv liga)
Baskiska Cupen: Alla ligor är med i denna, även division 3. Vinnare blir klar för Europa League
Baskiska Ligacupen: Superligan och Division 1 är med i denna cup.
Baskiska Supercupen: Vinnaren av Baskiska Superligan möter vinnaren av Baskiska Cupen. Inget Supercup-möte första säsongen. Då inget lag tidigare har vunnit Baskiska Cupen eller Baskiska Superligan.
Efter säsongen kommer alla lag i Superligan, få en summa pengar, positionen de hamnade på avgör hur mycket de får. Laget på 20:e plats får 1 000 000 kr, och vinnaren får 75 000 000 kr.
Har fört över alla städer, lokala regioner, klubblag, spelare som tillhör "landet" Baskien. Jag har nollställt alla baskiska spelare som spelat för Spanien. Där med kommer du kunna spela med spelare som Javi Martinez, Fernando Llorente och Xabi Alonso i landslaget. Den lokala regionen "Norra Baskien" som tillhör Frankrike, har jag fört över till mitt land Baskien. Det kommer därför att finnas några fransk-baskiska lag i serie-systemet, bland annat Aviron Bayonnais FC i Superligan.
De Europaplatser som innan tillhörde Färöarna, tillhör nu Baskiska klubbar. Första säsongen spelar Osasuna CL. Real Sociedad och Athletic Bilbao spelar EL. (Sorterat efter deras riktiga placering i La Liga 2011/2012)
Sist men inte minst kan jag säga att databasen är gjord på den senaste Patchen 12.2.0. Undrar ni något mer, är det bara att fråga. Här har ni filen:
Baskien 1.0
Baskien 2.1
Baskien 2.2
Med vänliga hälsningar
DENKI
Detta inlägg har redigerats av Denki: 20 juni 2012 - 13:36

Tillbaka upp