Förord
TSV 1860 München har länge levt i skuggan av sin stora storebror, mäktiga Bayern München. Men nu är något på gång i södra Tyskland, närmare bestämt en revolution. En revolution ledd av en svensk manager med tyska rötter. Marcus Schmidt har tagit Die Löwen - som TSV 1860 München kallas – tillbaka till Bundesliga. Men han är inte nöjd där, han vill göra Die Löwen till ett storlag, han vill göra dem till världens bästa fotbollslag. För att lyckas med detta har han en långsiktig plan, tre år har gått sen han kom, och hans ungdomslag kryllar av intressanta unga tyska spelare. Dem ska nu få chansen, dem ska hjälpa han göra Die Löwen till ett lag som ska ta Europa med storm, med enbart tyskar i sitt lag.
Presentation
Då var det dags för mig att testa mig på min första SR någonsin. Jag är dock ingen nybörjare varken på FM eller på FMSweden. Men nu kände jag att jag ville testa mig på något som förhoppningsvis gör själva spelandet mycket roligare och förhoppningsvis ger mig mer krut till att verkligen satsa på unga tyskar i mitt 1860. Som jag skrev i förordet har jag redan spelat tre säsonger med 1860 när jag bestämde mig för att göra en rapport av dem. Dem tre första åren hade jag dock inga regler eller mål med min save, men nu inför säsong fyra har jag satt upp ett. Fler och fler tyskar ska få chansen och när 2017 startar ska det bara finnas tyskar i truppen.
Som sagt så är det här min första SR så jag välkomnar konstruktiv kritik. Ge mig även gärna tips och råd på hur jag kan få den mer intressant, vilka screens jag ska ha med och så vidare. Men jag har i alla fall en grundplan jag kommer utgå ifrån.
Klubinformation
Faciliteter
Hoppas ni följer på min tyska resa!
Detta inlägg har redigerats av Godverdomme: 18 augusti 2012 - 11:16

Tillbaka upp