Nu håller jag verkligen på att gå loss, är det jag som är pantad eller..?
Jag får inte spelarna att sorteras i rätt ordning när jag ska göra min laguttagning inför match.
Antingen kan jag sortera efter uttagen position men då är alla spelare huller om buller.
Eller så kan jag sortera efter position dem spelar på, men då blir det så här när jag har valt ut min startelva.
http://imageshack.us...407/bildus.jpg/
hur fan gör jag för att få det till sättet det var från början?
Det vill säga sorterat efter position, men när man tagit ut en spelare så sorteras dem från målvakt till anfallare högst upp..
Sortera spelare i laguttagning
Startad av codaz, sep 14 2012 17:21
7 svar till detta ämne
Postad 14 september 2012 - 17:21
Postad 14 september 2012 - 18:30
Nu håller jag verkligen på att gå loss, är det jag som är pantad eller..?
Jag får inte spelarna att sorteras i rätt ordning när jag ska göra min laguttagning inför match.
Antingen kan jag sortera efter uttagen position men då är alla spelare huller om buller.
Eller så kan jag sortera efter position dem spelar på, men då blir det så här när jag har valt ut min startelva.
Det vill säga sorterat efter position, men när man tagit ut en spelare så sorteras dem från målvakt till anfallare högst upp..
Postad 14 september 2012 - 20:21
Då blir det enligt uttagning för dem man tagit ut, men bland de spelarna man inte har tagit ut än, är alla positioner blandade.
Postad 14 september 2012 - 20:44
Då blir det enligt uttagning för dem man tagit ut, men bland de spelarna man inte har tagit ut än, är alla positioner blandade.
Postad 14 september 2012 - 23:10
Var med om samma sak förut. Slutade med att jag avinstallerade hela FM, för att sedan installera det igen. Men nu funkar det iaf
Portsmouth, Sevilla & Örgryte <3
Postad 19 september 2012 - 04:38
Antar att problemet löser sig om ni först trycker på utg, sedan håller inne shift samtidigt som ni trycker på position.
Postad 19 september 2012 - 05:15
Ofta, jag har kört så i alla år, huller om buller ba
Man lär sig nå nytt varje dag!
Postad 19 september 2012 - 09:19
Antar att problemet löser sig om ni först trycker på utg, sedan håller inne shift samtidigt som ni trycker på position.
Ofta, jag har kört så i alla år, huller om buller ba
Man lär sig nå nytt varje dag!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Tillbaka upp