Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

CM 3 Orginalet...

2 svar till detta ämne

#1   Tonton

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 51 Inlägg:

Postad 15 September 2012 - 15:50 PM

Vill ha CM3 och betalar gärna lite extra om någon vill sälja, eller om man kan köpa det på nätet, och inte behöva vänta för att få den i 2 veckor... Så snälla om någon kan hjälpa mig så skulle jag sväva i 7é himlen nu... jag åker lätt några mil om någon har spelet och vill tjäna lite cash..
DIF Till ETT NYTT SM_GULD!!!!!!!!

#2 Gäst_hasse77_*

• Guests

Postad 15 September 2012 - 16:51 PM

Jag hade spelet, men skivan förstördes vill jag minnas. Jag vet inte heller om det är så lätt att få igång spelet på Vista eller Win7, men kanske går att få igång med hjälp av kompatibilitetslägen i Windows eller om du har en dator som har gammalt OS som Win 98 installerad.

Kolla in på Amazon, ska finnas begagnade exemplar: http://www.amazon.co...8&condition=all

#3   erikgronlund

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 57 Inlägg:

Postad 15 September 2012 - 18:58 PM

Visa inläggTonton skrev:

Vill ha CM3 och betalar gärna lite extra om någon vill sälja, eller om man kan köpa det på nätet, och inte behöva vänta för att få den i 2 veckor... Så snälla om någon kan hjälpa mig så skulle jag sväva i 7é himlen nu... jag åker lätt några mil om någon har spelet och vill tjäna lite cash..

Antar att det är Championship Manager 01/02 du menar, för det var innan CM 4 och CM 03/04. Men jag kan ju ha fel.

Det är gratis och helt lagligt att ladda ner via deras hemsida. Iso-filen släpptes 2009 gratis på championshipmanager.com.

Du måste ladda ner uppdateringen v.3.9.68 för att kunna spela spelet dock.

http://www.fmscout.c...e-download.html
Klicka bara på stora bilden längst ner på sidan.

Detta inlägg har redigerats av erikgronlund: 15 September 2012 - 19:00 PM

Min nuvarande dator: 3.3 GHz (6-kärnor) Processor, 5 TB Hårddisk (1 TB i datorn samt 2 st 2 TB externa hårddiskar, 1.5 GB Grafikminne (Nvidia Geforce GTX 480), 8 GB minne, Windows 7 Ultimate (64-bit).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar