Och det är alltså dessa fem som nu alla ni medlemmar kan rösta på, och rösta på er favorit.
Det ska sägas att det var ett väldigt hårt race mellan 3-4 st om de två sista platserna o juryns gallring, men tillslut så fick alltså 2 av bidragen på en hårfin bedömning platserna i Final-Femman.
Misstänker jag att fusk av något slag så kommer dom inblandade att bli avstängda från sidan och om den som är inblandad är en av de fem bidragen så diskvalificeras denne medlem omedelbart.
Skulle röstningen bli oavgjord mellan två eller fler bidrag så fortsätter röstningen ytterligare 12 timmar, är det oavgjort även där så blir det ytterligare 12 timmar. Skulle det mot all förmodan vara oavgjort även efter det, så kommer jag köra nån slags utslagsmoment som är så lika för alla inblandade som möjligt.
OBS! Jag vill inte att de bidrag som inte kom med i Final-Femman postas i denna tråd!
Och jag vill även påpeka att ni som är med i finalen får inte rösta på ert egna bidrag, dock fritt fram att rösta på vilket annat alternativ som helst.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Och här är Final-Femman som fortfarande har chansen att vinna och som ni kan rösta på:
Röstningsresultat:
1a: roniii med sina Marseille-kits (30 antalet röster).
2a: Martak med sina Marseill-kits (29 antalet röster).
3a: DanieleDeRossi16 med sina Roma-kits (20 antalet röster).
4a: fredberg med sina Cardiff-kits (10 antalet röster).
5a: Qroll med sina Sao Paulo-kits (9 antalet röster).
Roma - DanieleDeRossi16

Cardiff - fredberg

Marseille - martak

Sao Paulo - Qroll

Marseille - roniii

Ja har ni kikat igenom bidrag så är det bara sätta igång att rösta, vilken av alternativen var det snyggaste bidraget, det är helt och hållet ditt val.
Obs! Som sagt så är det inte tillåtet att lägga upp de bidrag som inte kom med i Final-Femman i denna tråd!

Detta ämne är låst
Tillbaka upp