Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Den inofficiella officiella buggtråden

252 svar till detta ämne

#241   Argt Troll

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4092 Inlägg:

Postad 14 June 2013 - 14:31 PM

Kan dom fixa den där jävla buggen att vänsterbackar slår så jävla usla inlägg så att de istället går till bortre krysset också in.

"Alla mål räknas", den får man höra några gånger varje säsong.

OM DU TROR FÖR EN SEKUND ATT KÅKEN (BANN FRÅN FMS)
SKRÄMDE MIG? TÄNK OM. VI GÖR OM DET OM DE BEHÖVS.

#242   T2

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 79 Inlägg:

Postad 28 June 2013 - 07:49 AM

Värvade en belgisk kombinerad spelare/undomstränare. Nu står det på hans status att han uppskattar att kunna prata med sig själv. Det kan ju hända att det är så.. men känner mig i så fall lite tveksam till om han är rätt man att anförtro mina ungdomar till.

#243   ÖISalbin

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 894 Inlägg:
  • Favoritlag:ÖIS

Postad 28 June 2013 - 08:36 AM

Nån har säkert skrivit detta förut, men skit samma. Buggen jag snackar om är att varenda jävla inkast kastas rakt i gapet på en motståndarspelare. ALLTID. Det handlar aldrig om en duell, där motståndaren är starkare, utan bollen går alltid till en sopren spelare.

#244   T2

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 79 Inlägg:

Postad 28 June 2013 - 09:48 AM

Har sett samma grej med inkasten, men tycker att det mest är motståndarna som kastar till mina spelare. I vilket fall borde det fixas.

#245 Gäst_junhager_*

• Guests

Postad 04 August 2013 - 20:06 PM

Ska man inte kasta *inkast vid sidlinjen?

Postad bild

#246   Marco Reus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:
  • Favoritlag:Derby
  • Tränar:Dortmund

Postad 04 August 2013 - 21:07 PM

Visa inläggjunhager skrev:

Ska man inte kasta *inkast vid sidlinjen?

[img][url="http://i.imgur.com/b9XCNvh.png"]http://i.imgur.com/b9XCNvh.png[/url][/img]
haha,hände mig för några dar sen :P

#247 Gäst_Junhager_*

• Guests

Postad 24 September 2013 - 18:14 PM

För andra gången har det ploppat upp "stjärnspelare" i mitt Atlético. Först dök Francisco upp 2033 och nu, 2114, dyker Diego De la Torre (historik) upp.

Jag tackar och tar emot.

#248   dennee

Manager

• Medlem
  • 3681 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 18:45 PM

Visa inläggJunhager skrev:

För andra gången har det ploppat upp "stjärnspelare" i mitt Atlético. Först dök Francisco upp 2033 och nu, 2114, dyker Diego De la Torre (historik) upp.

Jag tackar och tar emot.
Han kanske bestämde sig att satsa på en proffkarriär?

Detta inlägg har redigerats av dennee: 24 September 2013 - 18:46 PM

Football is a lot less exciting when you realise it's just a bunch of millionaires kicking a ball.

#249   AlanWilder

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 10 Inlägg:

Postad 05 October 2013 - 18:36 PM

Ännu en "Är det här en känd bugg eller gör jag något puckat fel?"-fråga:

Spelar med Parma och kvalificerade mig för UEFA-cupen efter första säsongen (snålt betalt för en 4:e plats btw!) och har nu påbörjat säsong 2 och ska registrera spelare för europeiskt cup-spel. När jag går till truppregisterringssidan står det dock "Detta laget deltar inte i några tävlingar som kräver truppregistrering" och inga spelare syns till, vilket leder till att jag inte heller kan gå vidare i spelet i.o.m att nyhetssidan har en "Svar krävs"-nyhet gällande just truppregistrering för UEFA-cupen. Sjukt frustrerande, har någon råkat ut för något liknande?

#250   dennee

Manager

• Medlem
  • 3681 Inlägg:

Postad 05 October 2013 - 19:18 PM

Visa inläggAlanWilder skrev:

Ännu en "Är det här en känd bugg eller gör jag något puckat fel?"-fråga:

Spelar med Parma och kvalificerade mig för UEFA-cupen efter första säsongen (snålt betalt för en 4:e plats btw!) och har nu påbörjat säsong 2 och ska registrera spelare för europeiskt cup-spel. När jag går till truppregisterringssidan står det dock "Detta laget deltar inte i några tävlingar som kräver truppregistrering" och inga spelare syns till, vilket leder till att jag inte heller kan gå vidare i spelet i.o.m att nyhetssidan har en "Svar krävs"-nyhet gällande just truppregistrering för UEFA-cupen. Sjukt frustrerande, har någon råkat ut för något liknande?
Nej men du kan gå på semester och hoppa över det
Football is a lot less exciting when you realise it's just a bunch of millionaires kicking a ball.

#251 Gäst_Junhager_*

• Guests

Postad 10 October 2013 - 04:50 AM

Det kanske är jag som har spelat för länge, men att få råd från en 132-åring kanske inte är så realistiskt.

Postad bild

#252   hubbish

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 75 Inlägg:
  • Yrke:Mest i vägen
  • Favoritlag:Manchester U
  • Tränar:Inte sen skadan

Postad 10 October 2013 - 12:33 PM

Ja vet inte om man kan kalla det bugg, men lite märkligt när Fiorentina bygger en helt ny reservarena med plats för 130000 åskådare,
när dom gaska nyligen byggt en ny arena med plats för 90000 åskådare??!!

#253 Gäst_Junhager_*

• Guests

Postad 13 October 2013 - 10:32 AM

Postad bild

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar