Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Allsvenskan - Sverige

226 svar till detta ämne

#221   jois

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 11 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK
  • Tränar:AIK

Postad 09 September 2013 - 15:51 PM

Fredrik Oldrup Jensen är en bra och ung spelare som man kan få för 15k!

Kan dock vara svår att få till ditt lag pga av att han nyss kom till Fredrikstad, i alla fall på den uppdateringen jag har.

En annan spelare jag kan tipsa om är Sotiris Kyrgiakos, har bara kört två matcher med han men har som betyg: 9.00 och 8.70. Gammal men bra :)

Detta inlägg har redigerats av jois: 09 September 2013 - 16:46 PM

#222   pumbaaerik

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 150 Inlägg:

Postad 10 September 2013 - 09:21 AM

Jag är i mitten av andra säsongen med mitt IFK Göteborg och har det stora problemet att många spelare kommer lämna efter säsongen.

Kjetil Waehler går i pension, Bjärsmyr vill ha för mycket i lön, Farnerud likaså, Pohjanpalo vill gå till en större klubb trots att det ser ut som jag vinner ligan för andra året i rad. Tobias Hysén börjar bli gammal. Emil Salomonsson har också lämnat och eftersom Timisela aldrig kom igång har jag fått flytta ut Dyrestam på högerkanten.

Fredrik Risp kommer hem igen, och Viktor Prodell ansluter efter säsongen, men jag behöver åtminstone en mittback, en högerback och en offensiv mittfältare till.

Jag har redan Tibbling och Hallberg i laget så dom behöver ni inte tipsa om! :)
"Tottenhams supporter är missnöjd över matchen." - FM 2011.

#223   fridh96

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 551 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 10 September 2013 - 10:00 AM

Visa inläggpumbaaerik skrev:

Jag är i mitten av andra säsongen med mitt IFK Göteborg och har det stora problemet att många spelare kommer lämna efter säsongen.

Kjetil Waehler går i pension, Bjärsmyr vill ha för mycket i lön, Farnerud likaså, Pohjanpalo vill gå till en större klubb trots att det ser ut som jag vinner ligan för andra året i rad. Tobias Hysén börjar bli gammal. Emil Salomonsson har också lämnat och eftersom Timisela aldrig kom igång har jag fått flytta ut Dyrestam på högerkanten.

Fredrik Risp kommer hem igen, och Viktor Prodell ansluter efter säsongen, men jag behöver åtminstone en mittback, en högerback och en offensiv mittfältare till.

Anton Tinnerholm högerback
Måns Söderqvist off mitt han brukar alltid leverera riktigt bra för mig!

#224   pumbaaerik

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 150 Inlägg:

Postad 10 September 2013 - 12:28 PM

Tinnerholm gick till Häcken tidigt tyvärr, Danielsson likaså. Så dom har redan köpt alla backar jag helst ville ha! :)
"Tottenhams supporter är missnöjd över matchen." - FM 2011.

#225   Camus

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 374 Inlägg:

Postad 10 September 2013 - 14:59 PM

Visa inläggpumbaaerik skrev:

Gbenga Arokoyo i Mjällby? Ifall man kan lösa honom brukar han gå för 8-10 miljoner senare in i spelet.
Låna in Carlos Garcia från Juventus? (Valde att låna in honom fram tills att Juve transferlistade honom för 1 miljon då jag köpte loss honom. Sveriges nya mittback ifall han får speltid).

#226   kwerthan

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 39 Inlägg:
  • Favoritlag:Malmö FF, Zlatan, Manchester City
  • Tränar:Ja

Postad 15 September 2013 - 09:14 AM

Visa inläggplatini skrev:

Är inne på 5 säsongen nu med Helsingborg.

Kan rekommendera dessa spelare:
Första säsongen, 2012:
Simon Vukcevic -> Fri transfer

Andra säsongen, 2013:
Robin Quaison -> 12 mille från AIK -> Såld till Watford för 47 mille säsongen efter.
Melker Hallberg -> 6,75 mille från Kalmar -> Såld för 20 mille till Blackburn säsongen efter.
Simon Tibbling -> 3 mille från DIF -> Såld för 12 mille till Cluj efter två säsonger
Jacob Dehn -> 3 mille från Randers, efter några säsongers träning så är han bästa mittbacken i laget. 7,55 i snitt hans första hela säsong.

Tredje säsongen, 2014:
Lindelöf -> Free transfer från SLB, utmärkt som backup eftersom han är så pass allround.
Darijan Bojanic -> 3,5 mille från Öster, Anfallare, funkar även som ytter
Antonio Camino -> 1 mille från CD Logrones, grym dm
Jean -> utgående kontrakt från Flamengo, grym dm
Mikael Serrao -> 4,75m från Vit Guimaraes, grymma stats för sin ålder, utsedd till Allsvenskans bästa hans andra säsong.
Victor Yusuf -> 13 m från Rosenborg -> Såldes året efter till Cluj för 32 millar

Fjärde säsongen:
Starke Hedlund -> Gratis från BP, snittade 7,66 första året som mittback. Bra utvecklingspotenial.
Kalle Holmberg -> 4,5m från DIF, duktig ytter som är en vass framspelare
Haval Fakhro -> 1,5m från Landskrona, är min förste backup i mittförsvaret
Juha Jokinen -> 32m från KV Kortrijk, vass högerback.
Adnan Januzaj -> Gratis från Oldham, grym potential men inte riktigt lika bra stats, ännu.

Femte säsongen:
John Owusu -> 28 millar från Guaratingueta, kan bli hur bra som helst i kassen.

Där har ni några framtidsnamn :)

Vilka länder och ligor har du laddat?

#227   Hedgren

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 246 Inlägg:

Postad 23 August 2014 - 20:56 PM

Kan rekommendera Mats Dæhli i Molde, fås för strax över 10 milj i början av spelet.
If you can motivate your men to fill those dying seconds with a last minute run...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar