Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vilket lag ska jag välja?

648 svar till detta ämne

#21   gotlandskommun

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 926 Inlägg:
  • Yrke:IT Support

Postad 31 October 2012 - 12:27 PM

joo har testat dom men man lyckas fan inte få dit några spelare alls typ.. bara skit lirare som passar korpen =)*

#22   dasch

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 76 Inlägg:

Postad 31 October 2012 - 16:18 PM

NÅGON SOM HAR tips på ett lag i en låg division från ett land med bra högstaliga som är roliga att spela med? Typ bra ungdomsspelare och rätt bra ekonomi?

#23   anglosvensken

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 53 Inlägg:

Postad 01 November 2012 - 08:14 AM

Rangers i Skottland?

#24   erik89an

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 81 Inlägg:

Postad 01 November 2012 - 22:09 PM

Tips på ett lag i seria a som har många intressanta spelare. Dock inget topplag utan lag som t.ex catania, cagliari etc. Gärna en klubb med bra ekonomi.

#25   gurkburk

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4105 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 01 November 2012 - 22:21 PM

Visa inläggerik89an skrev:

Tips på ett lag i seria a som har många intressanta spelare. Dock inget topplag utan lag som t.ex catania, cagliari etc. Gärna en klubb med bra ekonomi.

Genoa, Palermo?

#26   pärfekt

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 157 Inlägg:
  • Yrke:Inom IT-branschen
  • Favoritlag:Gefle IF

Postad 01 November 2012 - 22:43 PM

Nu när spelet knackar på dörren så börjar det ju bli dags att välja lag att börja med. Problemet är att jag inte kan bestämma mig riktigt.

Alternativ Nr 1: Sandvikens IF i svenska division 1 och satsa på att nå toppen i Sverige och sedan röra mig ut i Europa. Försöka satsa på ungdomar och egna akademin.

Alternativ Nr 2: Paris FC i franska 3:e divisionen. Tanken att bli bäst i stan och peta ner pengastinna PSG från tronen känns lockande.

Alternativ Nr 3: Liknande alternativ två fast med något annat lag i ett annat land, dock något utav "toppländerna"

Motivera gärna. Vill egentligen göra alla men måste bestämma mig för ett alternativ!

Tack på förhand. :)

#27   ÖIF-grabben

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 474 Inlägg:
  • Favoritlag:Östers IF

Postad 02 November 2012 - 00:03 AM

Visa inläggpärfekt skrev:

Nu när spelet knackar på dörren så börjar det ju bli dags att välja lag att börja med. Problemet är att jag inte kan bestämma mig riktigt.

Alternativ Nr 1: Sandvikens IF i svenska division 1 och satsa på att nå toppen i Sverige och sedan röra mig ut i Europa. Försöka satsa på ungdomar och egna akademin.

Alternativ Nr 2: Paris FC i franska 3:e divisionen. Tanken att bli bäst i stan och peta ner pengastinna PSG från tronen känns lockande.

Alternativ Nr 3: Liknande alternativ två fast med något annat lag i ett annat land, dock något utav "toppländerna"

Motivera gärna. Vill egentligen göra alla men måste bestämma mig för ett alternativ!

Tack på förhand. :)

Sandvikens IF tror jag skulle va pärfekt för dig! Hehe! :)

Tycker alltid det är roligare med lag från Sverige. Sen verkar det vara ditt lokala lag också?

Detta inlägg har redigerats av ÖIF-grabben: 02 November 2012 - 00:09 AM

#28   Madren

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 11 Inlägg:

Postad 02 November 2012 - 00:19 AM

Vill man vara säker på att vinna matcher och söker lag att klättra med så är ju Rangers i skottska 3:an givet. Dock inget för dom som älskar att värva. efter första silly så blir det köpstopp ett år. Se till att värva smart på lån och låna gärna 2 säsonger, det går ibland. Ett tips är Steve De Ridder på lån, placeras med fördel på höger mittfält, 30 ass för mig första säsongen. spelar rak 4-4-2

#29   pärfekt

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 157 Inlägg:
  • Yrke:Inom IT-branschen
  • Favoritlag:Gefle IF

Postad 02 November 2012 - 00:30 AM

Visa inläggÖIF-grabben skrev:

Sandvikens IF tror jag skulle va pärfekt för dig! Hehe! :)

Tycker alltid det är roligare med lag från Sverige. Sen verkar det vara ditt lokala lag också?

Joo Sandviken ligger en liten bit utanför stället jag egentligen kommer ifrån, därav lagvalet. Lutar åt att det blir dom och skulle saven skita sig så tar jag Paris FC.

#30   ÖIF-grabben

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 474 Inlägg:
  • Favoritlag:Östers IF

Postad 02 November 2012 - 15:52 PM

Visa inläggpärfekt skrev:

Joo Sandviken ligger en liten bit utanför stället jag egentligen kommer ifrån, därav lagvalet. Lutar åt att det blir dom och skulle saven skita sig så tar jag Paris FC.

Aa nice, men varför skulle det skita sig när du kör med ett pärfekt Sandviken? ;)

#31   Qarizmaa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2326 Inlägg:

Postad 02 November 2012 - 19:27 PM

Nån som har tips på något roligt lag att spela med, får gärna ha lite pengar redan från början men även en del talanger i laget. Gärna i de stora ligorna.

#32   Perssisco

spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5000 Inlägg:

Postad 02 November 2012 - 21:08 PM

Visa inläggQarizmaa skrev:

Nån som har tips på något roligt lag att spela med, får gärna ha lite pengar redan från början men även en del talanger i laget. Gärna i de stora ligorna.

Swansea, Real Sociedad, Rennes

#33 Gäst_johanbajenfans_*

• Guests

Postad 02 November 2012 - 21:12 PM

Visa inläggQarizmaa skrev:

Borussia MönchenGladbach

#34 Gäst_El Sueco_*

• Guests

Postad 03 November 2012 - 11:40 AM

Jag ska precis starta en save med ett litet mindre lag än min andra save med Barcelona.

Har förtillfället inte kommit fram till något roligt lag men tänker just nu på Swansea eller Fiorentina.
Vilken av dessa lag ska jag köra med och varför ?
Om ingen av dem , kom gärna med förslag med lag i samma slags stil. Inte så högoddsade men har kvalite. England eller Italien såfall

#35   Qarizmaa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2326 Inlägg:

Postad 03 November 2012 - 11:48 AM

Vill du ha en utmaning så testa Milan utan att köpa någon i första transferfönstret.

#36   freddanb

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 129 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 12:24 PM

Jag skulle behöva tips om ett lag i Npower Championship. Jag har ett par krav på laget...

*Inte vunnit någon större titel (Högstaligan, Europeisk titel eller Fa-cupen)
*Minst en ung spelare som kan hålla ända fram till en eventuell CL-final
*Skaplig rymlig arena
*Inga enorma skulder

Lite tips hade varit underbart!

#37   Mallionko

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 24 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 18:00 PM

Jag undrar om någon har hunnit testa Monaco i franska andraligan och i så fall kan rekommendera dem?

#38   figliodeldios

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 315 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 19:11 PM

Tar gärna emot tips på mitten eller bottenlag från England eller Italien som går plus ekonomiskt varje månad och har mycket publik på hemmamatcher. Tack

#39   toooobbee

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 24 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 19:45 PM

Visa inläggfreddanb skrev:

Jag skulle behöva tips om ett lag i Npower Championship. Jag har ett par krav på laget...

*Inte vunnit någon större titel (Högstaligan, Europeisk titel eller Fa-cupen)
*Minst en ung spelare som kan hålla ända fram till en eventuell CL-final
*Skaplig rymlig arena
*Inga enorma skulder

Lite tips hade varit underbart!

Det lag som passar bäst in jag kan komma på är Derby, arena på runt 34.000, har en stor talang vars namn jag inte kommer på nu haha. Tror inte dem har några enorma skulder, dessvärre var dem väldigt framgångsrika på 70-talet så har vunnit både högstaligan och Fa-cupen.
Skulle vara Bimingham, vars största titel är ligacupen, Nathan Redmond född 94- stor talang irl iaf. Arena på 30.000 tror inte där är några jätteskulder heller.

Detta inlägg har redigerats av toooobbee: 04 November 2012 - 19:50 PM

#40   gurkburk

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4105 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 04 November 2012 - 20:15 PM

Visa inläggtoooobbee skrev:

Det lag som passar bäst in jag kan komma på är Derby, arena på runt 34.000, har en stor talang vars namn jag inte kommer på nu haha. Tror inte dem har några enorma skulder, dessvärre var dem väldigt framgångsrika på 70-talet så har vunnit både högstaligan och Fa-cupen.
Skulle vara Bimingham, vars största titel är ligacupen, Nathan Redmond född 94- stor talang irl iaf. Arena på 30.000 tror inte där är några jätteskulder heller.

Will Hughes heter han :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar