Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Vilket lag ska jag välja?

648 svar till detta ämne

#41   Perssisco

spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5000 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 20:38 PM

Visa inläggLiverpoolfanet skrev:

Will Hughes heter han :)

Även Ryan Bennett!

#42   Pölsa

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 30 Inlägg:

Postad 04 November 2012 - 20:38 PM

Hallå har nu "provspelat" under helgen å de är dax att hitta ett roligt lag för en långkörare så tänkte se fall ni har några tipps

kraven är
inte vara ett topplag
att laget inte ska ha några skulder
ha minst en talang man kan bygga laget runt
transferbudgeten spelar ingen roll
laget får gärna spela i näst högsta eller högsta ligan i följande länder spanien, italien, tyskalnd, england eller frankrike

#43   paul93

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 34 Inlägg:

Postad 05 November 2012 - 12:32 PM

Skulle vilja ha ett tips på ett mindre lag i en hyffsad liga i europa, ex, österrike, polen. etc.

#44   Ottosson

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4930 Inlägg:

Postad 05 November 2012 - 14:38 PM

Då var det dags att dra igång första saven på FM13. Vill ha ett lag som passa följande:

* Bra faciliteter och ungdomsverksamhet. Gärna med historia att ta fram grymma talanger
* Mittenklubb alt "bra" bottenklubb. Går också med en bra klubb i någon lägre liga
* Inga skyhöga skulder

Ge mig tips :)
Malmö FF & Liverpool FC

#45   Buford_T_Justice

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 443 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United
  • Tränar:Beror på humöret

Postad 05 November 2012 - 15:13 PM

Visa inläggOttosson skrev:

Då var det dags att dra igång första saven på FM13. Vill ha ett lag som passa följande:

* Bra faciliteter och ungdomsverksamhet. Gärna med historia att ta fram grymma talanger
* Mittenklubb alt "bra" bottenklubb. Går också med en bra klubb i någon lägre liga
* Inga skyhöga skulder

Ge mig tips :)

West Ham. Dock har dom skulder men är alltid roliga att spela med. Helt ok första elva också :) dock ingen värvningsbudget från början men finns spelare på fri transfer att ta in för att täcka luckorna

#46   freddanb

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 129 Inlägg:

Postad 05 November 2012 - 16:38 PM

Visa inläggtoooobbee skrev:

Det lag som passar bäst in jag kan komma på är Derby, arena på runt 34.000, har en stor talang vars namn jag inte kommer på nu haha. Tror inte dem har några enorma skulder, dessvärre var dem väldigt framgångsrika på 70-talet så har vunnit både högstaligan och Fa-cupen.
Skulle vara Bimingham, vars största titel är ligacupen, Nathan Redmond född 94- stor talang irl iaf. Arena på 30.000 tror inte där är några jätteskulder heller.

Tack för tipsen!

Birmingham var det lag jag var inne på först, ville bara ha lite feedback från andra.
Får ta och starta en save med dom och se om jag fastnar :)

#47   4298redo

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 110 Inlägg:

Postad 06 November 2012 - 18:41 PM

Behöver tips på ett klubblag inom Europa. Vill ha ett lag i högsta divisionen som redan från början har många inhemska spelare i truppen. Är sugen på att för en gångs skull testa lira med endast inhemska spelare.

Länder jag vill sortera bort först är;

* England
* Italien
* Tyskland
* Frankrike
* Spanien

Om någon är insatt i regler för lika ligor så får ni gärna ta fram en liga som inte tillåter så många icke EU-Spelare. Absolut inget krav då det kanske inte finns så många ligor som har sådana regler.

/Tack på förhand! :D

Detta inlägg har redigerats av 4298redo: 06 November 2012 - 18:42 PM

#48   TheGunners

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 82 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal

Postad 06 November 2012 - 21:17 PM

söker ett lag i league 2 i england. Topplag som utmana om uppflyttning första säsongen utan några större förändringar för att sedan kämpa i league 1.
Har för mig att jag på fm12 lirade med rotherham som var riktigt kul. andra tips? :)

#49   motherfuckerjones

Ungdom

• Medlem
  • 8 Inlägg:

Postad 07 November 2012 - 18:05 PM

Visa inläggPölsa skrev:

Hallå har nu "provspelat" under helgen å de är dax att hitta ett roligt lag för en långkörare så tänkte se fall ni har några tipps

kraven är
inte vara ett topplag
att laget inte ska ha några skulder
ha minst en talang man kan bygga laget runt
transferbudgeten spelar ingen roll
laget får gärna spela i näst högsta eller högsta ligan i följande länder spanien, italien, tyskalnd, england eller frankrike

Själv lirar jag med Pescara som är ett roligt lag med ett par talangfulla spelare, Capuano och Caprari är två italienska talanger du kan bygga spelet runt. Även Vladimir Weiss är en ung nyckelspelare som presterar bra för mig åtminstone. Så det får bli mitt förslag till dig!

#50   jdolausson

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 50 Inlägg:

Postad 07 November 2012 - 21:28 PM

Någon som vet något bra Division 2-lag i Sverige? Ett lag med en del bra unga spelare.

Och några tips på bra spelare man kan köpa till laget?

#51   kung_klose

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 303 Inlägg:
  • Favoritlag:Lazio
  • Tränar:Porto

Postad 08 November 2012 - 20:26 PM

letar efter ett nedre halva/bottenlag i premier league,

vill ha en del pengar att värva för, varit inne på swansea,reading eller QPR.

vilket av lagen har mest att värva för utan att man ökar förväntningarna?

#52   omoskar

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 16 Inlägg:

Postad 08 November 2012 - 20:37 PM

Southampton bör va rätt goa och köra en långsave med. Kan bygga laget runt ramirez och sedan låta deras utsökta ungdomsverksamhet göra jobbet.

#53   warnis

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 955 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal FC
  • Tränar:Newcastle United

Postad 08 November 2012 - 21:00 PM

Visa inläggjdolausson skrev:

Någon som vet något bra Division 2-lag i Sverige? Ett lag med en del bra unga spelare.

Och några tips på bra spelare man kan köpa till laget?

Vet inte hur laget är, men jag skulle rekommendera Eskilstuna City. Då dom har en arena som rymmer 7800 varav 6000 är sittplatser.

Detta inlägg har redigerats av warnis: 08 November 2012 - 21:00 PM

#54   ogge3

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3979 Inlägg:
  • Yrke:Fritidspedagog
  • Favoritlag:AIK
  • Tränar:AIK

Postad 08 November 2012 - 21:28 PM

Någon som har tips på lag i N-power League 2 som har en talang som kanske kan hänga med hela vägen upp i PL?
@OscarJosephson på Twitter

"tror city tar det, eller kanske chelsea - eller så blir det X" - Arg Gris

#55   Volantz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 210 Inlägg:

Postad 08 November 2012 - 22:00 PM

Lagtips i Italenska Seire C2/A eller Serie C2/B ?

#56   kung_klose

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 303 Inlägg:
  • Favoritlag:Lazio
  • Tränar:Porto

Postad 08 November 2012 - 23:06 PM

Visa inläggomoskar skrev:

Southampton bör va rätt goa och köra en långsave med. Kan bygga laget runt ramirez och sedan låta deras utsökta ungdomsverksamhet göra jobbet.

va har dom för transfer budget första?

#57   jdolausson

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 50 Inlägg:

Postad 08 November 2012 - 23:39 PM

Visa inläggwarnis skrev:

Vet inte hur laget är, men jag skulle rekommendera Eskilstuna City. Då dom har en arena som rymmer 7800 varav 6000 är sittplatser.

Ja, dom är riktigt roliga! Spelade upp mig till Superettan med dom, på FM 12. Synd bara att dom är i Division 1 på 13...

Men har hittat ett lag till slut! Morön BK. Riktigt intressanta med minst 10 riktigt bra ungdomar och bra ekonomi!

#58 Gäst_BenderRodriguez_*

• Guests

Postad 08 November 2012 - 23:47 PM

Ja, dom är riktigt roliga! Spelade upp mig till Superettan med dom, på FM 12. Synd bara att dom är i Division 1 på 13...

Men har hittat ett lag till slut! Morön BK. Riktigt intressanta med minst 10 riktigt bra ungdomar och bra ekonomi!

Morön bk.. Lirade med dom på tolvan, en av det roligaste saven jag har haft på tolvan, spelade med dom till S1 och fick en kids (första säsongen) från ungdomsakademin som lirade i u19 landslaget, spelade då i Div 2 norra. Han följde med mig ända till S1. Kan rekomderna Morön, riktigt kult lag!

#59   jdolausson

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 50 Inlägg:

Postad 08 November 2012 - 23:52 PM

Visa inläggBenderRodriguez skrev:

Morön bk.. Lirade med dom på tolvan, en av det roligaste saven jag har haft på tolvan, spelade med dom till S1 och fick en kids (första säsongen) från ungdomsakademin som lirade i u19 landslaget, spelade då i Div 2 norra. Han följde med mig ända till S1. Kan rekomderna Morön, riktigt kult lag!

Du skrev att du lirade med dom på 12, men vet du oom man kan få in några kvalitéspelare till dom på 13?

#60 Gäst_BenderRodriguez_*

• Guests

Postad 09 November 2012 - 00:22 AM

Du skrev att du lirade med dom på 12, men vet du oom man kan få in några kvalitéspelare till dom på 13?

Hmm knappt, värvade mest afrikaner, men som platsade väl i div 2. Värvde mest spelare som var fri transfer i div1, spelare från S1 eller allsvenskan gick det inte och värva. Fast hade en bra ekonomi på 10 miljoner

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar