Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Tips & Trix

42 svar till detta ämne

#41 Gäst_junhager_*

• Guests

Postad 18 August 2013 - 11:55 AM

Visa inläggNexaah skrev:

Funkar väl med 2 veckor vid rött direkt oavsett halvlek? Kan inte minnas att jag haft någon spelare som reagerat negativ på det.

Värt och notera är att det även går och bestraffa spelare som fick ett betyg under 6.4 i senaste matchen.

När jag två veckor efter rött i andra halvlek så blir mina spelare sura i alla fall.
Jag brukar aldrig varna/bötfälla spelare för en dålig insats, däremot kan de få en känga vid matchsnacket.

#42   Marco Reus

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 127 Inlägg:
  • Favoritlag:Derby
  • Tränar:Dortmund

Postad 18 August 2013 - 16:28 PM

Visa inläggjunhager skrev:

Vill du ha disciplin i klubben?

Utvisning via två gula kort = Varning
Direktrött i andra halvlek = 1 veckas böter
Direktrött i första halvlek = 2 veckors böter
alltid när jag har gett en spelare böter så har dom alltid varit oförstående till det,även vid ett rött

#43   himmelsblå

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1634 Inlägg:
  • Favoritlag:Malmö FF

Postad 16 January 2014 - 13:12 PM

Fin tråd. Hittade ingen liknande till FM14 så skriver här.

Ett tips är att använda sig av ddt och ladda specifika klubbar från olika länder. Praktiskt när man vill få en bra spridning på duktiga regens. Datorn får då jobba mindre än om du skulle ladda hela divisioner. Den senaste ddt-gereratorn är från 2006-2007, men funkar lika bra än idag. Saknar du någon klubb är det bara att skriva in klubbens unika ID för hand i ddt-filen. DDT-filer öppnas med fördel m h a "Anteckningar" el liknande program.

Detta inlägg har redigerats av himmelsblå: 16 January 2014 - 13:13 PM

Malmö FF - 21 allsvenska seriesegrar, 14 cupsegrar. Final i Europacupen (CL) för mästarlag (dagens Champions League). Etta i den allsvenska maratontabellen. Största seger: 12-0 mot Halmstad BK och Jönköpings Södra.
Himmelsblås MFF- uppdatering till Pro Evolution Soccer 2013 och allsvenska spelare: LÄNK

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar