Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Intressanta idéer?

Inga svar till detta ämne

#1   Qarizmaa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2326 Inlägg:

Postad 08 November 2012 - 00:20 AM

Har kommit över en del intressanta idéer till rapport utmaningar kan man kalla de från en annan fm-sida där man valt att lägga fokus på en viss före detta spelares karriär som exempel kan vi ta en av mina personliga favoriter Martín Palermo.

Postad bild

Beskrivning: En rapport med Boca Juniors legenden som nu har bestämt sig för att bli manager. Dock lyckades han aldrig riktigt utomlands eller i landslaget, kan han ändra detta som manager?

Starta i: Vilken klubb som helt från La Plata i Argentina, mest naturligt känns som Estudiantes då det var där Martín inledde sin karriär. Det naturliga steget vidare är Boca Juniors där han spenderade majoriteten av sin karriär. Martín gjorde även tre år i Spanien mellan två perioder i Boca Juniors vilket man även ska försöka klara av.

Mål: Att vinna 6 ligatitlar i Argentina, 2 Copa Libertadores, 2 Copa Sudamericana. Ta över Argentinas landslag och vinna VM.

Manager: Martín Palermo han själv, man kan sätta spansk som andra nationalitet för att underlätta flytten till Spanien.

http://en.wikipedia....%C3%ADn_Palermo

^^
Detta var bara ett exempel på en idé till en karriär, men det är fritt fram att ösa på i denna tråden om forna spelares karriärer ni hade tyckt var intressanta att göra om som manager. Det enda krav jag har är att man kan lägga fram det enligt mallen ovan så att det är lättare att se, så helst inte bara en länk på en spelare. Förhoppningsvis är det även någon som vill pröva på detta och kanske göra en rapport av det. Hade varit skoj att få följa. Hoppas ni uppskattar detta iallafall för detta är definitivt något jag tycker är intressant och även kommer med största sannolikhet testa själva.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar