Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Datum för newgens/regens

20 svar till detta ämne

#1   El'Burrito

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 350 Inlägg:

Postad 13 November 2012 - 21:22 PM

Tjena!
Jag ber om ursäkt om denna lista redan har publicerats här, men jag har inte sett något :D

Jag hittade altså denna lista på Fm-base, och det är en lista över vilka in-game datum som regens/newgens kommer upp i spelet, för varje land. JAG SKA INTE HA NÅGON CREDIT FÖR DETTA, JAG HAR INTE SKAPAT LISTAN

26.01(Jan) - Anguilla, Antigua & Barbuda, Aruba, Barbados, Bermuda, British Virgin Islands, Cayman Islands, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominican Rep., El Salvador, Grenada, Guatemala, Guyana, Honduras, Jamaica, Montserrat, Nicaragua, Panama, Puerto Rico, Saint Kitts & Nevis, Saint Lucia, St Vincent & the Grenadines, Surinam, Trinidad & Tobago, Turks & Caicos Islands, US Virgin Islands

23.02(Feb) - Albania, American Samoa, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Cyprus, Estonia, Faroe Islands, Fiji, FYR Macedonia, Georgia, Kazakhstan, Kiribati, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, New Zealand, Papua New Guinea, Samoa, San Marino, Solomon Islands, Tonga, Vanuatu

08.03(Mar) - Croatia, France, Germany, Greece, Hungary, Israel, N. Ireland, Russia, Scotland, Switzerland, Turkey, Ukraine, Wales

13.03(Mar) - Austria, England

17.03(Mar) - Slovakia

18.03(Mar) - Belgium, Czech Republic, Demark, Italy, Poland, Portugal,

19.03(Mar) - Bulgaria, Romania, Slovenia, Uruguay

23.03(Mar) - Mexico

25.03(Mar) - Holland

28.03(Mar) - Serbia, Spain

02.04(Apr) - Argentina, India, South Africa

17.04(Apr) - Indonesia

19.04(Apr) - Hong Kong

27.04(Apr) - Australia

07.06(Jun) - Bolivia, Ecuador, Paraguay, Venezuela

13.08(Aug) - Iceland

27.08(Aug) - Afghanistan, Bahrain, Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, Chinese Taipei, East Timor, Guam, Iran, Iraq, Japan, Jordan, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Lebanon, Macau, Maldives, Mongolia, Myanmar, Nepal, North Korea, Northern Mariana, Oman, Pakistan, Palestine, Philippines, Qatar, Saudi Arabia, Sri Lanka, Syria, Tajikistan, Thailand, Turkmenistan, U.A.E., Uzbekistan, Vietnam, Yemen

02.09(Sep) - Malaysia, Sweden

14.09(Sep) - South Korea

19.09(Sep) - Chile

20.09(Sep) - Brazil, Ireland

25.09(Sep) - Finland

28.09(Sep) - Singapore, Colombia

01.10(Oct) - Norway

03.10(Oct) - Algeria, Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Cameroon, Cape Verde, Central African Rep., Chad, Congo, Djibouti, DR Congo, Egypt, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Ivory Coast, Kenya, Lesotho, Liberia, Libya, Madagascar, Malawi, Mali, Mauritania, Mauritius, Morocco, Mozambique, Namibia, Niger, Nigeria, Rwanda, São Tomé & Príncipe, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Somalia, South Sudan, Sudan, Swaziland, Tanzania, Togo, Tunisia, Uganda, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe

08.10(Oct) - China

16.10(Oct) - Peru

02.11(Nov) - Belarus

26.12(Dec) - USA

Detta inlägg har redigerats av El'Burrito: 13 November 2012 - 21:42 PM

De va som fan

#2   skynyrdnation

Spelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3066 Inlägg:
  • Snapchat:skynyrdnation
  • Yrke:Kung
  • Favoritlag:Liverpool FC
  • Tränar:FC Utrecht - 2034

Postad 13 November 2012 - 21:33 PM

ändra till automatisk färg så man kan se.....

#3   martinl123

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 49 Inlägg:

Postad 13 November 2012 - 21:38 PM

tack :)

#4   El'Burrito

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 350 Inlägg:

Postad 13 November 2012 - 21:39 PM

Visa inläggskynyrdnation skrev:

ändra till automatisk färg så man kan se.....
Jag ser aldelles utmärkt, med ljust tema. Men ska fixas :D
De va som fan

#5   Hypnoman

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2607 Inlägg:

Postad 13 November 2012 - 23:05 PM

Byter namn på och klistrar tråden, så kan folk lätt hitta detta i framtiden. :)
Jailbait bilder är för mig en konst, så att säga, en konstart. //Bubbisch (aka Flour)

#6   gurkburk

Manager

• Medlem
  • 4105 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:Liverpool FC

Postad 23 November 2012 - 20:49 PM

Om man har en fil av "Världens länder" laddad som låser upp afrikanska länderna så stämmer inte datumen. Återkommer om hur de ligger då.

#7   Danielino

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 463 Inlägg:
  • Favoritlag:AS Roma

Postad 23 November 2012 - 21:05 PM

Datumen stämmer inte heller 100% med de europeiska länderna från "Världens länder"

#8   SETN

Ungdom

• Medlem
  • 3 Inlägg:

Postad 21 December 2012 - 19:29 PM

Vad för scout behöver man för att hitta dom? Satte min scout att hitta 15-16åringar i Irland under hela september och en bit in i oktober, men han hittade inga spelare alls? Kör med en mindre klubb så vore skoj att roffa åt sig lite fina ungdomar :) Tacksam för hjälp :)

#9   El'Burrito

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 350 Inlägg:

Postad 21 December 2012 - 20:17 PM

Visa inläggSETN skrev:

Vad för scout behöver man för att hitta dom? Satte min scout att hitta 15-16åringar i Irland under hela september och en bit in i oktober, men han hittade inga spelare alls? Kör med en mindre klubb så vore skoj att roffa åt sig lite fina ungdomar :) Tacksam för hjälp :)
Du kan ha en dålig scout. Sen har inte Irland så bra regens. Sök manuellt för bästa resultat ;)
De va som fan

#10   SETN

Ungdom

• Medlem
  • 3 Inlägg:

Postad 23 December 2012 - 01:19 AM

Jag måste göra nåt galet, då scouten inte hittar någon! 15-16åring? Lr krävs de kanske stor kunskap i gällande land? Lr vad är det mer som spelar in? :o

#11   El'Burrito

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 350 Inlägg:

Postad 23 December 2012 - 10:43 AM

Såhär, varje land har ett värde 1-200 i hur bra regens de får upp. Irland har vad jag tror inte jättebra, de ska ju ändå va realistiskt.

Alltså är inte Irland särskilt bra att scouta, kolla hellre i Brasilien/argentina/spanien/frankrike/italien/tyskland. VIlket lag är du, om du är ett dåligt lag i typ 4de divisonen har du antagligen en riktigt dålig scout. Sök då ist själv på max ålder 17, elr mer beroende på hur långt in i spelet du är och kolla värdet. Sen efter det, kolla igenom de klubbarna med bäst ungdomsrekryterings ungdomslag, scouta alla som verkar intressanta.
De va som fan

#12   Kingkong

FMSM -14

• Medlem
  • PipPipPip
  • 158 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool

Postad 18 January 2013 - 00:07 AM

tycker det är fruktansvärt tråkigt att det "ploppar upp" flertalet regens som redan är tillräckligt bra för att spela i tex PL vid galet låg ålder.. det borde vara relativt usla men ha en bra utvecklingskurva och på sikt bli bra spelare, utan förtroende, speltid och bra träning skulle flertalet spelare i dagens fotboll se ganska medelmåttiga ut...

sedan blir man ju ganska tokig på att en 16 åring "ploppar upp" å är tex 178 å väger 70 kg, vilket han kommer göra hela livet enligt FM tydligen.. borde ju ändras då de flesta lär bygga muskler osv och därmed inte väga eller vara lika lång vid 28 som vid 16 år...

våga vägra regens! :P
dvd, det vet du!

#13 Gäst_junhager_*

• Guests

Postad 14 February 2013 - 16:52 PM

Visa inläggKingkong skrev:

tycker det är fruktansvärt tråkigt att det "ploppar upp" flertalet regens som redan är tillräckligt bra för att spela i tex PL vid galet låg ålder.. det borde vara relativt usla men ha en bra utvecklingskurva och på sikt bli bra spelare, utan förtroende, speltid och bra träning skulle flertalet spelare i dagens fotboll se ganska medelmåttiga ut...

sedan blir man ju ganska tokig på att en 16 åring "ploppar upp" å är tex 178 å väger 70 kg, vilket han kommer göra hela livet enligt FM tydligen.. borde ju ändras då de flesta lär bygga muskler osv och därmed inte väga eller vara lika lång vid 28 som vid 16 år...

våga vägra regens! :P

Spelare kan bli längre och öka i vikt.

181/73 (2019): http://i.imgur.com/pOhuMIH.png
182/80 (2028): http://i.imgur.com/19BDty1.png

#14   Joe the Man

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2706 Inlägg:

Postad 18 February 2013 - 15:45 PM

Styrkan har ökat nåt rejält på honom så man märker vart kilona tagit vägen...
IF Elfsborg

#15   ChelseaPrideoflondon

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 585 Inlägg:
  • Favoritlag:Chelsea FC, Malmö FF

Postad 22 February 2013 - 17:48 PM

Island är fel med en dag då jag med FH får dem den 12 augusti (liten sak men mest för rätt ska va rätt =P)

#16   President

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 45 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal

Postad 26 July 2013 - 12:25 PM

Det står inte när Danmarks regens kommer?
Victoria concordia crescit

#17   ÖISalbin

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 894 Inlägg:
  • Favoritlag:ÖIS

Postad 26 July 2013 - 12:44 PM

Visa inläggPresident skrev:

Det står inte när Danmarks regens kommer?

18.03(Mar) - Belgium, Czech Republic, Demark, Italy, Poland, Portugal,

#18   bloodshed

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 515 Inlägg:
  • Tränar:Carpi FC 1909 - i Biancorossi

Postad 06 November 2013 - 20:23 PM

Vet inte om denna ska uppdateras men jag fick precis regens i Ryssland den 22:a Februari.

In their eyes is no remorse
They make their final charge

Here comes the - Bloodshed

#19   JohnTerry

Manager

• Medlem
  • 4440 Inlägg:
  • Yrke:Kock
  • Favoritlag:Chelsea FC
  • Tränar:Chimney Corner

Postad 06 November 2013 - 20:34 PM

Uppdateras lär den väl inte i och med att den ligger i FM13-delen*, men det lär komma upp en liknande tråd som är korrekt för FM14 i den forumdelen så småningom. Om det var i FM13 som ryska datumet inte stämde kan du posta screen här så går jag in och redigerar förstainlägget, användaren som skapade tråden verkar nämligen inte vara aktiv längre.

*Antar att det är i FM14 som ryska regens kommer 22a Februari?
[hasse77] universum är 13.7 år gammal

#20   bloodshed

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 515 Inlägg:
  • Tränar:Carpi FC 1909 - i Biancorossi

Postad 06 November 2013 - 23:08 PM

Visa inläggJohnTerry skrev:

Uppdateras lär den väl inte i och med att den ligger i FM13-delen*, men det lär komma upp en liknande tråd som är korrekt för FM14 i den forumdelen så småningom. Om det var i FM13 som ryska datumet inte stämde kan du posta screen här så går jag in och redigerar förstainlägget, användaren som skapade tråden verkar nämligen inte vara aktiv längre.

*Antar att det är i FM14 som ryska regens kommer 22a Februari?
Jo det är i FM14 de kommer då. Har ingen koll på när de kommer på FM13. Skrev i denna då det inte fanns nån liknande i FM14 delen.

In their eyes is no remorse
They make their final charge

Here comes the - Bloodshed

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar