Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

roniii

308 svar till detta ämne

#1   roniii

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 380 Inlägg:
  • Yrke:Fotbollsproffs i Sverige...

Postad 19 januari 2013 - 00:54

Info
Född: 1994, en vacker vårdag.
Längd: 180cm
Vikt: 76 kg
Bor: Landets Krona.
Förhållande: Singel!
Intressen: Fotboll.
Utbildning: Sista året på gymnasiet.

Fotboll
Laget närmst hjärtat? FCBarcelona
Laget längst från hjärtat? Real Madrid
Favorit spelare genom alla tider? Ronaldinho
Hatspelare? ROBBEN!
Vart spelar du? Klubblös, hoppas få klart med Lunds BK helt nu!
Vilken postion? Innermitt!
Styrka? Tvåfotad och en fantastisk kreativ mittfältare
Svaghet? Huvudspelet, definitivt!
Meriter: Kvartsfinal i SM. Kvartsfinal i Gothia cup Elite. Roligt nog slog BP oss både i SM och GC.

Övrigt

Legender: FCBarcelona, Ronaldinho, GIO!, Juninho, Messi, Iniesta, Michael Jordan, MJ, Tjocke Ronaldo
Favoriter: Malmö FF, Fabregas, Gerrard, Håkan Söderstjäna, Jonas Olsson, BOBO BOLA!
Rivaler: Real Madrid, Robben, C.Ronaldo, Pepe, Chelsea, Telenor,
Andra rivaler: Burger King, Lance Armstrong, finns säkert fler....

Kan väl länka bild på mig, så hela FMS kan få se min skönhet :tounge:

Detta inlägg har redigerats av roniii: 29 augusti 2015 - 16:16

FCBarcelona - Abidal y TITO
"Cristiano will be worshipped because Eder scored & Messi will be criticized because Higuain didn't"

#2   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6 107 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Manchester City & Malmö FF
  • Tränar:PEC Zwolle

Postad 19 januari 2013 - 01:24

Kicken från Landskrona?

#3   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 19 januari 2013 - 01:27

Visa inläggKakidaniel skrev:

Kicken från Landskrona?
Vi kom överens om att de vore bäst om jag rör på mig, då de valde att satsa på Erik (97an) och några andra spelare, så jag hade inte fått speciellt mycket speltid. Kicken eller inte? Både ja och nej.
"Cristiano will be worshipped because Eder scored & Messi will be criticized because Higuain didn't"

#4   Folke

Manager

• Medlem
  • 4 006 Inlägg:

Postad 19 januari 2013 - 02:33

Vill du ha hjälp med huvudspelet?

Jag kan kasta bollar på dig, lovar du blir bättre då.
"Jag svär trohet mot Paul Dummett, odödlig ledare för vår klubb och den briljans han besitter, samt hans gemytliga familj. Heil Dummett"

#5   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 19 januari 2013 - 11:01

Visa inläggFolke skrev:

Vill du ha hjälp med huvudspelet?

Jag kan kasta bollar på dig, lovar du blir bättre då.
Hahahaa, ja visst vrf inte

#6   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Medlem
  • 6 107 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Manchester City & Malmö FF
  • Tränar:PEC Zwolle

Postad 20 januari 2013 - 16:48

Visa inläggroniii skrev:

Vi kom överens om att de vore bäst om jag rör på mig, då de valde att satsa på Erik (97an) och några andra spelare, så jag hade inte fått speciellt mycket speltid. Kicken eller inte? Både ja och nej.

Se där ja. Ja då är det ju bättre att flytta till ett annat lag! Lycka till mään

#7   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 15 februari 2013 - 22:35

Första matchen med Lunds BK kunde inte har slutat sämre. Gick av skadad efter 30min. Gjorde jätte ont i början, smärtan avtog sen, men nu är de svullet som fan och befarar att det kan vara en spricka i smal benet där jag blev träffad. Får ta och röntga skiten imorgon...

#8   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 10 januari 2014 - 23:34

#Att plocka högskolepoäng är lika lätt som att sno godis från barn.

Efter en knackig start har jag kommit igång med studierna ordentligt här nu och allt känns bara super!

Snart börjar försäsongen också, division 6 är inte såååååå kul... :/ Kanske byter upp mig till div.3 där Landskrona laget Borstahusens BK härjar. Mina kära hammarby fans kan kanske berätta lite om Adelstam, han ryktas vara på väg eller klar för BBK.

#9 Gäst_Onkel Fester_*

• Guests

Postad 10 januari 2014 - 23:37

Man tilltalar inte någon man tycker är en legendar för dess ökennamn. "Tjocke Ronaldo" är "Ronaldo den äldre" alternativt "Ronaldo". Fan Roni.

#10   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 10 januari 2014 - 23:42

Ooooouuuppppsss...

#11   TeamAdam

Klubbdirektör

• Medlem
  • 7 332 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby IF

Postad 10 januari 2014 - 23:55

Visa inläggroniii skrev:

Mina kära hammarby fans kan kanske berätta lite om Adelstam, han ryktas vara på väg eller klar för BBK.
  • Han blev utbuad på VÅNGAVALLEN. HOLY FUCK.
  • Han tål inte sol. Albino.
  • Han är skåning.
  • 90% av matcherna fokuserar han på att hedra sin fader när han gör mål. Fullkomligt meningslöst då han ALDRIG gör mål.
  • Får hybris när han gör ETT enda mål i sin sjuttonde match. Det värsta är att målet kommer på straff.
  • Bedrövligt dålig.
Öh, värva!
Maria/Högalid.

#12   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 10 januari 2014 - 23:58

Visa inläggTeamAdam skrev:

• Han blev utbuad på VÅNGAVALLEN. HOLY FUCK.
  • Han tål inte sol. Albino.
  • Han är skåning.
  • 90% av matcherna fokuserar han på att hedra sin fader när han gör mål. Fullkomligt meningslöst då han ALDRIG gör mål.
  • Får hybris när han gör ETT enda mål i sin sjuttonde match. Det värsta är att målet kommer på straff.
  • Bedrövligt dålig.
Öh, värva!
Så du säger att han var er bästa spelare?

#13   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 11 januari 2014 - 00:06

På tal om Bajen. Times' när vår mentor försökte övertyga min gamla klass att springa ut till låten ''Just idag är jag stark''. Min polare var redo att slåss för att inte få hans förslag godkänt av klassen. (Han kommer från Solna)

#14   TeamAdam

Klubbdirektör

• Medlem
  • 7 332 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby IF

Postad 11 januari 2014 - 00:15

Visa inläggroniii skrev:

På tal om Bajen. Times' när vår mentor försökte övertyga min gamla klass att springa ut till låten ''Just idag är jag stark''. Min polare var redo att slåss för att inte få hans förslag godkänt av klassen. (Han kommer från Solna)
Avlivade ni eleven eller gjorde ni FEL?

Visa inläggroniii skrev:

Så du säger att han var er bästa spelare?
Bättre än Sinan & Theorin så han var inte vår SÄMSTA spelare.
Maria/Högalid.

#15   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 11 januari 2014 - 00:20

Visa inläggTeamAdam skrev:

Avlivade ni eleven eller gjorde ni FEL?

Bättre än Sinan & Theorin så han var inte vår SÄMSTA spelare.
Gamle Viktor mår bra. Dock synd om Stefan som fick kicken...

Så pass? BBK mot 2an!

#16   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 14 januari 2014 - 13:19

Hur i helvete ska jag säga till mina tränarkollegor och BoIS ungdomsansvarig att jag inte vill fortsätta vara tränare för BoIS P99? På ett så snyggt sätt som möjligt. Trodde det skulle vara skit kul att träna ett lag men det är nog bland det tråkigaste jag har varit med om. Förlorar 3-3.5 timmar varje dag nästan och bortamatcherna är det absolut värsta jag har varit med om... Dom har redan betalat lite för min utbildning som jag hade i november så därför känns det lite kasst att säga hejdå.

#17   marre023

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 579 Inlägg:

Postad 15 januari 2014 - 00:55

Skulle säga att ungdomarna förtjänar en tränare som tycker det är kul, tror absolut att de lär sig mer då. Är det alldeles värdelöst för dig, sluta och säg som det är. Känns det för illa med pengarna kan du ju alltid betala tilbaka, fast det kanske är för stora summor för att vara möjligt? Hoppas det löser sig hur som helst!
Min saverapport - AFC Wimbledon

Dalarna - Sveriges äldsta stad

#18   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 15 januari 2014 - 20:39

Sa som det var. Jag får inte ut något utav att komma hit och tycker inte det är kul, och tydligen var det SvFF som betalade min utbildning, så dom ''skuldkänslor'' finns inte längre. Gav dom nyckeln jag hade fått och sa adjö.

#19   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 31 januari 2014 - 00:30

Hej, vill bara säga att jag hade en super taktik på FM13. Deras röda kort kom sent in i matchen, 70 och 90 minuten har jag för mig.

Postad bild

#20   roniii

Manager

• Medlem
  • 4 380 Inlägg:

Postad 11 februari 2014 - 00:37

Postad bild

Nu spelar jag för Landskronas blå giganter! Tar steget från 6an till 5an, och det mest för att Wormos ambitioner är höga, de satsar på att spela i 3an inom 3 år. Med spelare som Jonas Lindh (F.d Landskrona och Ängelholm spelare) i laget så ser det helt klart ut som att det kan vara ett realistiskt mål, och med mig i truppen nu lär det inte bli sämre ;). Dessutom har de sedan innan en hyfsat bra trupp, och tränaren som förde dom från 6an till 4an är åter tillbaka.

Kunde ha gått till 3an och spelat för Borstahusens BK men kände att jag skulle få sitta bänk eller spela vänsterback, vilket jag inte är speciellt sugen på. BBK lär gå upp till 2an i år, då dom har ett oerhört starkt lag (Linus Olsson - BoIS. Ajsel Kujovic - BoIS, Halmstad, ungdomsproffs i Holland. Markus Lindström - BoIS. Calle Genberg - ÄFF,BoIS. M.m. )

Jag lär spela som en utav 3 mittfältare i Wormo, där jag, Jonas och en annan kille lär bilda mittfälts trion. Jonas som en Xavi typ, den andra kille är lite lik Gattuso, och jag, jag är Fabregas hehe ;)

E: Lite utav en klubbhora har jag gått och blivit... Men efter att jag lämna BoIS har det varit svårt att hitta en klubb som passar en bra.

E2: E3: Känns som att. Min lillebror (96a) är mer eller mindre uppflyttad till BoIS A-lag!! Totalt irrelevant men måste bara få dela med mig utav den goda nyheten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar