Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Serielunken i Div 1 A-F

Sen Allettan fortsättningserien PO kvalserien
3 svar till detta ämne

#1   mufc-86

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 60 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 05 June 2013 - 23:41 PM

Först Asplöven förra året. I år är det Löven från Umeå som gick upp till HA och båda kommer mötas x 4 av totala 52 omg. men det var serien ovanför det riktiga vi ska diskutera här i min tråd. Div 1 hockeyn är i år som vanligt spännande och vi ska granska lagen i Div 1 F där vi så småningom ska tippa tabell. Fem serier i 12, 11 och 10x3 ska avgöras i Div 1 nästa säsong. I 1 F serien så är det 11 lag. Följande lag är det: Pantern, Kristianstad, Mörrum, Borås HC, Olofström, Nittorp, Helsingborg, Tingsryd, Kallinge-Ronneby IF, Nybro Vikings och Halmstad Hammers. Lagen jobbar att skaffa ihop varsitt lagbygge och det är spännande hittills. Ska tippa en tabell om ca 2 månader. Om ca 3 månader är det seriepremiär. Var god och vänta.

#2   mufc-86

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 60 Inlägg:

Postad 08 June 2013 - 03:23 AM

1.Mörrum, 2.Pantern, 3.Olofström, 4.Tingsryd, 5.Kristianstad, 6.Nybro, 7.Kallinge-Ronneby IF, 8.Nittorp, 9.Halmstad, 10.Borås HC, 11.Helsingborg

Detta inlägg har redigerats av mufc-86: 10 June 2013 - 16:20 PM

#3   mufc-86

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 60 Inlägg:

Postad 10 June 2013 - 16:22 PM

Ändrade placering 4, 6 och 8 med Nybro, Nittorp och TAIF. Till TAIF, Nybro och Nittorp som bygger en ny arena för att etablera sig i Div 1 enligt vad jag såg i bild när jag sökte på Malmö-gänget Nittorp.

#4   kroem

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 805 Inlägg:

Postad 17 August 2013 - 07:35 AM

Bajen tar hem det.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar