Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Olympique Lyonnais 2022/2023

FM13
255 svar till detta ämne

#21   bambuh

President

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8643 Inlägg:

Postad 18 July 2013 - 18:48 PM

Nu är jag inte säker om jag har skrivit något om detta om hur jag har tänkt med den här saven. Det jag har tänkt göra är;

1. Bygga en spelfilosofi
- Att införa tiki taka i klubben. Det lär ta några säsonger att få ordning på alla roller i laget samt få in spelare som passar i dom rollerna. Man får nog räkna runt 2-3 säsonger innan jag har fått ihop det som jag vill.

2. Talangutvecklingen
- En av dom större grejerna jag vill försöka lyckas med på den här saven. Tanken är att vi ska hamna i en "rullning" av spelare. Tex såhär; Vi har Spelare 1 i A-laget, som säljs iväg. Då ska jag ha en Spelare 2 i reservlaget som flyttas upp till A-laget. Spelare 3 ska antingen finnas i klubben eller köps in för att ersätta Spelare 2 i reservlaget. Det skulle göra så att vi har en konstant rullning av unga spelare som tar en plats i A-laget. Användandet av mentorer kommer även det bli viktigt, då dom kan hjälpa att öka dom psykiska attributerna men även göra så att deras personlighet blir bättre. Tanken är då att dom flesta ska ha proffsig eller superproffs som personlighet. Även det här lär ta 2-3 säsonger innan man kan få spelare att gå till A-laget från akademin varje säsong.

Detta inlägg har redigerats av bambuh: 18 July 2013 - 19:03 PM

@bambuh

Följ!

#22   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 18 July 2013 - 22:42 PM

Postad bild

Planering av truppen - 3 säsonger framåt
Detta är då den nuvarande truppen vi har. Det lär inte se ut såhär om tre säsonger, då nya spelare kommer att komma in och spelare lär säljas. Men om vi utgår från truppen vi har nu så får vi en klar bild av vilka positioner som behöver förstärkas dom närmaste tre åren.

Målvakter: Joe Hart, 28 år - Costel Pantilimon, 28 år
- Här kommer det inte behövas att göra något på ett flertal år. Joe Hart är solklar starter med Pantilimon bakom sig. Iallafall första säsongen, då Pantilimon mycket väl kan lämna klubben.

Vänsterbackar: Gaël Clichy, 30 år - Aleksandar Kolarov, 30 år
- Båda håller hög klass och det lär inte behövas köpa in någon spelare på 2 år. Saknar dock någon bra talang i akademin, så där kan det behövas förstärkningar.

Mittbackar: Matija Nastasic, 22 år - Joleon Lescott, 33 år - Karim Rekik, 21 år - Mathias Bossaerts, 19 år
- Har tror jag att vi kan behöva köpa in någon spelare. Nastasic är given starter brevid Kompany, men bakom honom är det mer osäkert. Lescott kommer jag att försöka sälja i januarifönstret. Karim Rekik flyttas upp från reservlaget till A-laget. Bossaerts har utvecklas riktigt bra i U18 och kommer nu att få chansen i reservlaget under andra halvan av säsongen. Jag kommer att försöka hitta en rutinerad mittback med proffsig personlighet, så att han kan vara en bra mentor.

Spelskickliga mittbackar: Vincent Kompany, 29 år - Koray Günter, 21 år
- Vincent Kompany är likt Nastasic solklar starter. Dock så har Koray Günter imponerat när han har fått starta när vi hade skadeproblem i backlinjen. Här kan jag flytta över Nastasic om det skulle bli skador. Kommer inte behöva att plocka in någon på den här positionen till A-laget.

Högerbackar: Pablo Zabaleta, 30 år - Micah Richards, 27 år - Maicon, 34 år
- Som jag skrev inför säsongen så kommer det behövas att förstärka på den här positionen, om vi nu inte får fram någon bra spelare ur akademin den här säsongen. Maicon lär lämna klubben efter den här säsongen.

Offensiva playmakers: David Silva, 29 år - Jack Rodwell, 24 år - Will Hughes, 20 år - Denis Suárez, 21 år
- Enorm bredd på den här positionen. Jag har valt att spela Jack Rodwell som offensivplaymaker. Vi har en enorm talang i Will Hughes som har gjort några riktigt bra matcher den här säsongen. David Silva är tänkt som starter, men ibland så spelar jag honom som inre anfallare på högerkanten, då kan antingen Rodwell eller Hughes ta hans plats i mitten. Yaya Touré och Nasri kan också spela på den här positionen. Så här behövs inga värvningar på några år (om nu inte någon säljs).

Balansspelare: Javi Garcia, 28 år - Gareth Barry, 34 år
- Här är en position vi måste förstärka. Javi Garcia är inte riktigt bra nog för att kunna spela i den positionen, så han tränas om till mittback. Gareth Barry har gjort det riktigt bra i den här positionen sen vi ändrade i taktiken. Men han kommer att börja tappa i attributer nu när han blir äldre och äldre. Så det är här jag kommer att försöka köpa in en spelare nu i januari.

Defensiva playmakers: Yaya Touré, 32 år - James Milner, 29 år - Sergi Samper, 20 år
- Vi har två riktigt bra spelare och en stor talang på den är positionen. Men det är Milner som oftast startar, då jag gillar att spela Yaya som offensivplaymaker, men hans "huvudposition" i taktiken är som defensivplaymaker. Vill dock ha in en spelare här som kan agera mentor åt våra unga centrala mittfältare.

Inre Anfallare: Sergio Agüero, 27 år - Samir Nasri, 28 år - Scott Sinclair, 26 år
- Agüero var tänkt som starter på den ensamma anfallspositionen, men pågrund av hans PPM där han väljer att skjuta långskott så fungerade det inte. Så jag har valt att flytta ner honom som inre anfallare på vänstersidan, vilket har fungerat rätt så bra. Samir Nasri brukar starta på högersidan. Sinclair är inte bra nog och jag kommer att försöka sälja honom i januarifönstret. Här kommer jag även att försöka hitta någon spelare som kan antingen ta en plats direkt eller en ung spelare som kan utmana om en plats.

Måltjuv: Carlos Tevez, 31 år - Edin Dzeko, 29 år - John Guidetti, 23 år - José Ángel Pozo, 19 år
- Carlos Tevez är nu starter som måltjuv, med Edin Dzeko på bänken. John Guidetti är snart tillbaka från skada, så han lär få chansen under andra halvan av säsongen. Unge José Ángel Pozo har spelat bra i U18 den här säsongen och kan vara en spelare för reservlaget nästa säsong.

@bambuh

Följ!

#23   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 19 July 2013 - 03:36 AM

Postad bild

Januaritransfers

Spelare ut:
Alex Henshall - 1 miljon kr till Watford
- En ungdomsspelare som inte skulle bli bra nog för A-laget.

Joleon Lescott - 60 miljoner kr till Real Madrid
- Jag bjöd ut honom och klubbar som Stoke och Fulham var intresserade. Sen så klev Real Madrid in, vilket var oväntat och mötte det priset jag erjböd honom för. Ett bra pris för en spelare som var tredje-fjärdevalet som mittback.

Sergi Samper - 3 månaders lån till Oldham
- Haft det svårt att få speltid i laget, så jag valde att låna ut honom till Oldham till slutet av säsongen.

Spelare in:
Leon Britton - 65 miljoner kr, kan bli 90 miljoner kr, från Swansea
- Hans personlighet är proffsig, vilket var den största anledningen varför jag köpte han. Han kommer att agera mentor åt dom yngre centralamittfältarna. Tänkt som backup som defensivplaymaker.

Etienne Capoue - 90 miljoner kr, kan bli 132 miljoner kr, från Toulouse
- Tänkt som våran Busquets i taktiken. Han kommer att vara starter som balansspelare. Lite pengar för en spelare med sån kvalité.

Steven Caulker - 95 miljoner kr, kan bli 145 miljoner kr, från Tottenham
- Ett kap skulle jag säga. För dom pengarna så får vi en riktigt bra mittback som kan konkurrera med Nastasic. Detta kommer även göra att Kompany kan få vila fler gånger (då han har gått skadad några gånger den här säsongen). Hans CA är bara på två stjärnor såhär långt, så han har 1,5 stjärna kvar innan han når sitt PA.

Jag skulle nog säga att laget är komplett just nu. Det behövs inte göra några flera "stora" värvningar till klubben på flera år (om nu inte någon storspelare säljs). Tanken är nu att försöka hamna i samma "rullning" med talanger som Barcelona har. Dvs att dom varje säsong har 2-3 spelare som är bra nog för att spela med A-laget. Så nu kommer fokusen på värvningar ändras till unga spelare till akademin, som på sikt kan ta en plats i A-laget.

Uppflyttade spelare:
Karim Rekik - uppflyttad från reservlaget till A-laget
- Har utvecklats mycket bra under säsongen och får nu ta en plats i A-laget. Han har även fått Pablo Zabaleta som mentor, vilket lär utveckla hans psykiska attributer ännu mer. Tänkt som backup bakom Nastasic och Günter.

John Guidetti - uppflyttad från reservlaget till A-laget
- Är påväg tillbaka från sin långtidsskada och kommer då få chansen att spela. Han är vårat tredjeval som anfallare, bakom Tevez och Dzeko (då Agüero är tänkt som offensivyttermittfältare).

Mathias Bossaerts - uppflyttad från U18 till reservlaget
- Har utvecklats rejält under säsongen. Jag kommer att fortsätta att hårdträna han på tacklingar. Han har gjort det bra i U18 under säsongen, det lär dock bli tuffare i reservlaget. Han kan mycket väl få speltid i någon av cuperna. Han har bara 4,5 silvriga stjärnor i CA just nu och ett PA på 4 stjärnor. Om han fortsätter i samma takt så kommer han att bli riktigt bra.

@bambuh

Följ!

#24   norrbacka

FMSM -13

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2459 Inlägg:
  • Favoritlag:Gooner!

Postad 19 July 2013 - 14:29 PM

Britton! KUNG :)
Everything that doesn kill you.... only makes you stranger

FMSM-mästare 2013

KultKritik.se - Kultur- och underhållningsblogg

#25   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 19 July 2013 - 16:23 PM

Postad bild

Ligacupfinalen

Postad bild

Postad bild

Enormt jämn match, där Tottenham tillslut drog det längsta strået. Vi dominerade i stort sett hela andra halvlek, men kunde inte få in bollen bakom Lloris i målet. Det blev en avslagen förlägning och när vi väl kom till straffarna så levererade vi inte. Jag gav Guidetti chansen från start men var inte bra alls och fick ett snittbetyg på 6.0 innan han blev utbytt.

Sett till statistiken så var det överlag en jämn match. Tottenham hade första halvlek medans vi hade andra. Hugo Lloris var en jätte i deras mål och hade inte Kaboul gjort självmål så vet jag inte om vi skulle ha gjort mål.

Tottenham: 12 skott, 7 på mål, 48% bollinnehav
Manchester City: 15 skott, 6 på mål, 52% bollinnehav

@bambuh

Följ!

#26   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5607 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 19 July 2013 - 16:56 PM

Kul att följa och väldigt intressant filosofi. Keep it up!

#27   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 19 July 2013 - 18:47 PM

Visa inläggLappeeeee skrev:

Kul att följa och väldigt intressant filosofi. Keep it up!

Tack!

@bambuh

Följ!

#28   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 19 July 2013 - 19:00 PM

Postad bild

Akademispelare
Postad bild

Postad bild

Jay Wood - Mittback
- Vilken spelare. 5 stjärnor i potential. Han har även superproffs som personlighet. Han kommer att få Zabaleta som mentor (som är den enda i A-laget med superproffs som personlighet) för att höja hans psykiska attributer. Han kommer att få hålla till i U18 tills säsongen i slut, men jag tror att han är för bra för att spela där, så han lär troligtvis bli uppflyttad till reservlaget nästa säsong.

Aaron Mostyn - Mittback
- Stabil spelare. Likt Jay Wood, så har han bra psyiska attributer. Han saknar dock en del på det tekniska och det är där hans träningsfokus kommer att vara. Främst på markering.

Steve Metcalfe - Defensiv mittfältare
- Det lutar åt att han kommer att spela som defensiv playmaker. Hans träningsfokus kommer att vara på passningar till en början.

Adie Dykes - Offensiv yttermittfältare
- Han kommer inte att spelas som anfallare, då han bara har 5 i avslut. Saknar en hel del för att bli en toppspelare. Men plockas in för att han har 2 stjärnor i potential.

Detta är då början för ombyggnationen av akademin. När säsongen är slut så kommer ett flertal spelare som redan är i U18 lämna klubben för att deras kontrakt går ut. Sen kommer jag att gå igenom dom som är kvar och dom som inte är bra nog kommer att släppas på free transfer. Tanken är att större delen av spelarna ska minst ha 2 stjärnor i potential.

@bambuh

Följ!

#29   johan1375

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 282 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg

Postad 19 July 2013 - 19:05 PM

Jay Wood blir rolig att följa! Bra rapport annars!

#30   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5235 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 19 July 2013 - 19:11 PM

Härligt att få fram en så stor talang direkt! Han behöver däremot öva lite på passningsspelet om han ska passa in i din tiki-taka filosofi ;)

#31   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 19 July 2013 - 19:17 PM

Visa inläggjohan1375 skrev:

Jay Wood blir rolig att följa! Bra rapport annars!

Tack!

Visa inläggChampions19 skrev:

Härligt att få fram en så stor talang direkt! Han behöver däremot öva lite på passningsspelet om han ska passa in i din tiki-taka filosofi ;)

Ja, där behöver han tränas rejält mycket!
Men lär nog kunna få upp passningarna till minst 10-11.

@bambuh

Följ!

#32   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 02:07 AM

Postad bild

Champions League - 1:a utslagsrundan
Postad bild

Postad bild

Vi fick inleda på bortaplan i Frankrike, där vi inte alls spelade bra. Vi hade Joe Hart skadad och då var Pantilimon i målet. Han gjorde en stabil match, men kunde inte ta oss till seger. Då vi inte levererade offensivt, vilket gjorde att matchen slutade 1-2.

I returen kom vi ut som ett helt nytt lag och spelade ut Montpellier totalt. Slutresultatet skrev till 4-0 och vi är vidare till kvartsfinal med siffrorna 5-2. I kvartsfinalen så kommer vi att få möta Juventus, ett lag som lär ge mer motstånd än vad Montpellier gjorde.

@bambuh

Följ!

#33   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 15:43 PM

Postad bild

Champions League - Kvartsfinal
Postad bild

Postad bild

Jag hade förväntat mig en riktigt tät match. Men efter bara 13 minuter så får vi en straff som Tevez gör mål på. Jag såg att både Asamoah och Vidal, som spelar centralt, hade spelat tufft och dragit på sig varsitt gult kort. Då valde jag att göra så att vi skulle anfalla genom mitten, för att försöka göra så att någon av dom skulle få ett andra gult. Vilket vi lyckades med, när Vidal blev utvisad i 40:e minuten. Då hade vi redan en 2-0 ledning efter att James Milner hade gjort mål. Våran dominans fortsatte och Kompany kunde stänga serien med sitt 3-0 mål i 61:a minuten.

Andra matchen på Juventus Stadium blev en rätt avslagen match. Vi hade ett 3-0 resultat att gå på och behövde inte ösa på framåt. Trots att Pogba gjorde 1-0 i 38:e minuten så var dom aldrig riktigt nära att ta sig vidare. I semifinalen får vi möta Real Madrid, vilket lär bli svårare. I andra semifinalen så ställs Chelsea (som vi slåss med om fjärdeplatsen i tabellen) mot Bayern München.

@bambuh

Följ!

#34   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 16:45 PM

Postad bild

Champions League - Semifinal
Postad bild

Postad bild

Var väl inte så mycket snack om vilket lag som var bättre. Real Madrid är helt enkelt ett bättre lag än oss, vilket dom visade. Överlag en riktigt lyckad säsong i Champions League, då jag inte hade föväntat mig att komma såhär långt i turneringen. Mitt mål var att ta oss vidare från gruppen. Nu är det bara ligaspelen kvar, där vi slåss med Chelsea om den sista Champions League platsen.

@bambuh

Följ!

#35   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 17:39 PM

Postad bild

Säsongsavslutningen

Premier League:
Postad bild

Efter den dåliga starten och alla skador vi har dragits med den här säsongen, så missade vi Champions League med 4 poäng. Vi var med hela vägen, men när vi rasade totalt mot just Chelsea så var dom i förarsätet. Vi hade en 2-1 ledning i paus. 2-1. Sen rasade det totalt och vi lät Chelsea göra 4 raka mål. Säsongens sämsta match tillsammans med storförlusten mot United.

Den här säsongen har präglats av många onödigt förluster och det mot lag som är betydligt sämre än oss. 0-1 mot Reading. 0-1 mot Wigan. När det blev många matcher med cuper och ligaspel så klarade inte laget av att hålla uppe spelet (då vi spelade bra i Champions League).

Men det var ändå inte oväntat att vi skulle vara runt 4:e platsen i tabellen. En helt ny spelfilosofi var tvungen att införas i klubben, vilket tar tid. Nu har vi haft en säsong med tiki taka och jag tror vi kan göra det bättre nästa säsong.

Nu blir det också lite klurigt. Våran bästa målskytt, Carlos Tevez, är inne på sitt sista år på kontraktet. Han börjar bli till åren, men det är en spelare jag vill ha kvar i laget. Men han lär begära en hel del pengar i lön. En annan sak är det med Sergio Agüero, som inte lyckades träna bort långskott vilket kan göra att han lämnar efter säsongen. Jag tänker dock inte sälja honom om jag inte får in minst 350 miljoner kr. Han är alldeles för bra för att säljas för mindre pengar, trots att han hade en dålig säsong.

Tabellen:
Postad bild

@bambuh

Följ!

#36   chippen123

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 146 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 17:46 PM

Riktigt bra måste jag säga. Intressant det du gör tycker jag. Keep up the good work!
Jag önskar dig all framgång trots att det handlar om "fel" manchester lag.

#37   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 20 July 2013 - 17:50 PM

Visa inläggchippen123 skrev:

Riktigt bra måste jag säga. Intressant det du gör tycker jag. Keep up the good work!
Jag önskar dig all framgång trots att det handlar om "fel" manchester lag.

Tack!

@bambuh

Följ!

#38   bambuh

President

• Medlem
  • 8643 Inlägg:

Postad 21 July 2013 - 03:44 AM

Postad bild

Spelarstatistik

Mål:
Postad bild

- Detta är inte bra nog. Om vi ska kunna ta en högre plats i tabellen så måste vi ha en spelare som kan göra 30+ mål i alla turneringar. Våran bästa målskytt blev Carlos Tevez, som mest höll till på vänsterkanten den här säsongen. Nästa säsong så har han bara ett år kvar på kontraktet, så det kan bli dyrt att förnya. Men det är en spelare jag vill ha kvar. Dzeko och Kompany är båda på 12 mål, vilket är stabilt för Kompany, men inte bra nog för Dzeko. Han var mitt förstaval som striker på andra halvan av säsongen, då Agüero började gnälla om att han vill lämna klubben.

Agüero slutade på 10 mål den här säsongen, vilket är uselt för en spelare av hans klass. Jag hade inga som helst planer att sälja honom inför säsongen, men hans PPM där han skjuter långskott kan göra så att han säljs inför nästa säsong. Taktiken håller inte med spelare som tar bollen och försöker göra mål från 35 meter gång på gång. James Milner, som enligt mig har varit klubbens bästa spelare den här säsongen, slutade på 9 mål.

Om man kollar på dessa fem spelare och ser hur många mål dom har tillsammans så är det inte bra nog. Men om man går igenom hela laget så har vi enorm spridning med målen. Vi har fyra spelare på ett mål, en spelare på två mål, två spelare med tre mål, tre spleare med 4 mål och en spelare med 8 mål. Det var något jag var ute efter. Att ett flertal spelare är uppe och gör mål. Men något kanske behöver ändras, då vi måste få ut mer mål av våra anfallare. Det kanske blir så att jag köper in en ny striker om Agüero säljs.

Assist:
Postad bild

- James Milner toppar laget med 14 assist. Som jag skrev tidigare så anser jag att Milner har varit klubbens bästa spelare den här säsongen. Det är ju så att jag inte vill att han ska vara i topp, då han inte är vårat första val som playmaker. Något måste göras i taktiken till nästa säsong, då vi gör alldels för lite assist från våran offensiva playmaker. Tvåa kom Nasri med 11 assist, som har spelat större delen av säsongen på högerkanten. Yaya Touré med 8 och Sergio Agüero och Gareth Barry med 7 assist. Som med målen så har vi enorm spridning över hela laget. Men jag vill fortfarande ha ut mer av våra centrala mittfältare.

Snittbetyg:
Postad bild

- Vincent Kompany har överlägset högst snittbetyg, han hade även högst snittbetyg i hela Premier League. Tvåa har vi Yaya Touré, som enligt mig har haft en enormt ojämn säsong. Han kom aldrig riktig igång, men lyckades ändå få ett bra snittbetyg. Trea har vi Matija Nastasic, som har växt fram och blivit en storback brevid Kompany. Han fick konkurrens av Steven Caulker, men höll kvar sin plats i startelvan. Fyra har vi Pablo Zabaleta. Han har dragits med skador den här säsongen och har farit in och ut ur startelvan när jag har valt att spela Micah Richards och Maicon före honom. Men han är fortsatt en storspelare i vårat lag. Sist så har vi Gareth Barry. Lite oväntat att han kom såhär högt, men när han väl spelar så levererar han. Börjar dock bli till åren nu och lär inte få lika mycket speltid nästa säsong. Men han är en spelare jag vill ha kvar i klubben tills han väljer att lägga skorna på hyllan.

Passningsprocent:
Postad bild

- Här toppar Gareth Barry med 86%. Fick under andra halvan av säsongen (när vi ändrade i taktiken) spela som balansspelare, där han gjorde det riktigt bra. Tvåa har vi Etienne Capoue, som kom till klubben i januari. Han har fortfarnade inte kommit in riktigt i klubben, men är ändå med i toppen av den här listan. Trea har vi Javi Garcia, som även han fick spela som balansspelare. Detta är något som är bra, där alla mina tre balansspelare är i toppen av den här listan. Då jag vill att dom som spelar på den positionen ska ha hög passningsprocent. Skulle dock vilja se lite fler assist från den här positionen. Fyra och femma har vi två högerbackar, Pablo Zabaleta och Maicon.

Dom utlånade spelarna:
Denis Suárez - Utlånad till Hartlepool
- Fick spela 51 matcher från start i League 1 klubben, men verkar inte ha gjort något större väsen av sig. 3 mål, 8 assist och ett snittbetyg på 6.71. Vet inte riktigt vad jag ska göra med honom nästa säsong. Blir troligtvis ett lån till, gärna till en klubb i antingen Premier League eller Championship.

Dedryck Boyata - Utlånad till Crystal Palace
- Trots att han fick starta 26 matcher så har han inte utvecklats allt för mycket. Med ett snittbetyg på 6.66 i Championship (och en match i cupen) så tror jag inte han är bra nog för oss. Vi har några riktigt bra mittbackar i akademin som kan ta steget upp. Så han lär säljas.

Abdi Ibrahim - Utlånad till Doncaster
- Han var utlånad hela säsongen till Doncaster i League 1. Han var den som spelade bäst av dom som var utlånade. På 32 starter så gjorde han 2 mål, 3 assist och fick ett snittbetyg på 7.09. Han blev även utsedd till matchens spelare en gång. Men likt Boyata så är han inte bra nog och han har enorm konkurrens på det centrala mittfältet. Han lär nog också lämna klubben.

@bambuh

Följ!

#39   j0hn

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 125 Inlägg:
  • Favoritlag:Chelsea FC
  • Tränar:APOEL

Postad 21 July 2013 - 09:33 AM

Härlig rapport :-)

#40   bambuh