Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Portsmouth FC

266 svar till detta ämne

#261   josef månsson

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 18 Inlägg:
  • Favoritlag:Arsenal
  • Tränar:Luton FC

Postad 24 September 2013 - 20:20 PM

Mitt tips till dig Jardeby, läs inte om det är så jobbigt... =)

#262   Jardeby

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 369 Inlägg:
  • Favoritlag:AC Milan, Chelsea
  • Tränar:Everton

Postad 24 September 2013 - 20:42 PM

Visa inläggjosef månsson skrev:

Mitt tips till dig Jardeby, läs inte om det är så jobbigt... =)
Så du menar alltså att man bara ska ignorera slarv, att man bara ska sitta och hålla med, inte komma med någon konstruktiv kritik överhuvudtaget?

Det verkar som att du tycker att man bara ska komma med kommentarer likt "Ser bra ut", "Keep it up", vilket inte förbättrar rapporten på lång sikt vilket konstruktiv kritik gör eftersom man då får reda på vad man kan förbättra. Sen är det alltid kul att få kommentarer likt de ovan, höjer motivationen och visar att det jobb man gör på intet sätt är förgäves.

Tycker du att det ska se ut som ovan, att 3/4 prickarnas färger inte är synkade med texten?

Detta inlägg har redigerats av Jardeby: 24 September 2013 - 20:43 PM

#263   marre023

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4713 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 21:23 PM

Visa inläggJardeby skrev:

Det är inte speciellt mycket som är rätt i det här inlägget, precis som det tyvärr tidigare också har varit i ett par andra inlägg tidigare i den rapporten..

Ska jag vara helt ärlig känns det inte som att du tar dig tillräckligt med tid för den utan att du bara slänger upp inläggen utan att kolla upp vad du har skrivit eller att du inte riktigt bryr om att det finns massa slarvfel. Ett annat exempel på ett bristande engagemang är att du har kvar värvnings- och spelarförsäljningsscreenen från 2013 när du utan några större problem borde kunna ta bort dem.

Jag tycker att du borde kunna lägga ner någon ytterligare minut på att fixa dessa saker, för allt som allt är det en intressant SR, precis som de med framförallt AIK, Swansea och Wimbledon.

Okej, då kan mod låsa denna tråd, har ungefär 25 uppdateringar kvar men jag har faktiskt lagt ner denna SR för en vecka sedan då motivationen tog slut då jag låg så långt före samt att vi faktiskt åkte ur. Tråkigt att du stört dig så mycket på sådanna fel.

Detta inlägg har redigerats av marre023: 24 September 2013 - 21:25 PM

Min saverapport - AFC Wimbledon

Dalarna - Sveriges äldsta stad

#264   Jardeby

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 369 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 21:39 PM

Visa inläggmarre023 skrev:

Okej, då kan mod låsa denna tråd, har ungefär 25 uppdateringar kvar men jag har faktiskt lagt ner denna SR för en vecka sedan då motivationen tog slut då jag låg så långt före samt att vi faktiskt åkte ur. Tråkigt att du stört dig så mycket på sådanna fel.

Snälla nån...

Jag påpekar några småfel (prickarna, resultaten samt målskyttarna) och att du borde kunna lägga ner max 2 min på att rätta till dessa och du är noggrannare i framtiden, att du kollar igenom det en extra gång. En av anledningarna till att jag ställer högre krav på dig är för att du är bland de bästa SR-författarna på forumet...

Synd att du ska tjura ihop över lite konstruktiv kritik, jag tyckte att jag la fram på ett bra sätt utan att klanka ner på dig. Dessutom skriver jag ju i slutet av det förra inlägget att din rapport (trots dessa SMÅfel) är intressant och dessa förändringar skulle göra rapporten bättre i klass med några av dina bästa SRs. Det ser bara så oseriöst ut när du inte ändrar värvnings- och spelarförsäljningsscreenen exempelvis. Det är absolut inte så att du inte får göra några fel men om du lyckas minimera felen så är det väl bara bra? Trodde att du skulle klara av det utan att ta så illa vid dig att du bara avslutar den?

Sen vill jag bara lägga till:

Tråkigt att du stört dig så mycket på sådanna fel.
Det enda jag gör är att påpeka felen vilket jag har låtit bli att göra ett par gånger tidigare eftersom att det bara är småfel men nu tyckte jag att det blev för vanligt förekommande och att du borde kolla över det.

Var verkligen inte min mening att reta upp dig så mycket som jag verkar ha gjort(?)..

Detta inlägg har redigerats av Jardeby: 24 September 2013 - 21:44 PM

#265   marre023

Sportchef

• Medlem
  • 4713 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 21:44 PM

Snälla nån...

Jag påpekar några småfel (prickarna, resultaten samt målskyttarna) och att du borde kunna lägga ner max 2 min på att rätta till dessa och du är noggrannare i framtiden, att du kollar igenom det en extra gång. En av anledningarna till att jag ställer högre krav på dig är för att du är bland de bästa SR-författarna på forumet...

Synd att du ska tjura ihop över lite konstruktiv kritik, jag tyckte att jag la fram på ett bra sätt utan att klanka ner på dig speciellt mycket. Dessutom skriver jag ju i slutet av det förra inlägget att din rapport är intressant och dessa förändringar skulle göra rapporten bättre i klass med några av dina bästa SRs. Det ser bara så oseriöst ut när du inte ändrar värvnings- och spelarförsäljningsscreenen exempelvis. Det är absolut inte så att du inte får göra några fel men om du lyckas minimera felen så är det väl bara bra? Trodde att du skulle klara av det utan att ta så illa vid dig att du bara avslutar den?

Som jag sa, har inte haft motivation för att skriva den här rapporten på väldigt länge då jag legat före hela tiden, att du klagar på lite småsaker blev helt enkelt den sista anledningen jag behövde för att avsluta den redan nu. Vet själv att den har tappat i kvalitet , men jag har fortsatt att slänga upp uppdateringar för att få ett avslut i historian. Sen är jag inte sur, visst kan jag tycka att man kan framföra kritik på olika sätt men jag är långt ifrån så "tjurig" som du verkar tro att jag är. Får hoppas att min nya SR uppskattas mer från din sida.

#266   Jardeby

Truppspelare

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 369 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 21:51 PM

Som jag sa, har inte haft motivation för att skriva den här rapporten på väldigt länge då jag legat före hela tiden, att du klagar på lite småsaker blev helt enkelt den sista anledningen jag behövde för att avsluta den redan nu. Vet själv att den har tappat i kvalitet , men jag har fortsatt att slänga upp uppdateringar för att få ett avslut i historian. Sen är jag inte sur, visst kan jag tycka att man kan framföra kritik på olika sätt men jag är långt ifrån så "tjurig" som du verkar tro att jag är. Får hoppas att min nya SR uppskattas mer från din sida.

Okej, då förstår jag, trist att jag fick dig att avsluta den. Tyckte väl att det var konstigt att du blev så "tjurig" för lite kritik men då antar jag att det var missförstått från min sida. :)
Det hoppas jag också, de brukar som sagt hålla hög kvalitet. :)

Detta inlägg har redigerats av Jardeby: 24 September 2013 - 21:51 PM

#267   marre023

Sportchef

• Medlem
  • 4713 Inlägg:

Postad 24 September 2013 - 21:53 PM

Okej, då förstår jag, trist att jag fick dig att avsluta den. Tyckte väl att det var konstigt att du blev så "tjurig" för lite kritik men då antar jag att det var missförstått från min sida. :)
Det hoppas jag också, de brukar som sagt hålla hög kvalitet. :)

som sagt, det var en liiiiiiiiten orsak till det hela. Sedan vill jag inte riskera att jag hamnar i samma situation med min nuvarande SR som ajg skriver, slänger jag upp 3 om dagen med Pompey så tar det 10 dagar innan jag kan lägga upp min nya, då hamna rjag mer efter där och då kommer motivationen också försämras. Men jag har absolut inte lagt ner det bara för dig, det lovar jag!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar