Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Lag i lägre divisioner.

3 svar till detta ämne

#1   joe963

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 595 Inlägg:
  • Favoritlag:Halmstad BK

Postad 03 November 2013 - 23:08 PM

Jag skrev denna fråga i småfrågor också, tänkte bara göra ett snabbt ämne som sedan kan tas bort. Jag är inne på 2067 och spelar i allsvenskan. Men jag vill ta upp en liten klubb från division 2 till allsvenskan, men klubben jag vill spela med ligger för tillfället i division 4 (jag spelar inte med Racas databas, såg i vilken division klubben låg på Historik -> Klubbakgrund).

Finns det någon möjlighet att klubben tar sig upp till 2:an om jag gör de tillfälligt bra genom FMRTE, eller hur kan jag göra för att få de till division 2? Ändra i inc filer (vet inte vad filerna heter, har fifflat med sånt innan), eller finns det någon annan editor än FMRTE där ute som tillåter en att ändra i klubbens division? Vad kan jag göra för att få upp klubben till division 2?

Är väldigt tacksam för svar.
Himlen e blå, tack vare HBK!

#2   joe963

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 595 Inlägg:

Postad 06 November 2013 - 18:28 PM

Ingen som har något förslag?

#3   TeamAdam

Klubbdirektör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7348 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby IF

Postad 08 November 2013 - 19:12 PM

Visa inläggjoe963 skrev:

Ingen som har något förslag?
Inte svårare än så att du genom editorn går in på det laget du vill flytta upp, välj 'tävlingar' till vänster och skriv sedan in vilken division du vill att de ska spela i under 'division'. I detta fall division 2.

Se dock till att ta bort ett lag ur denna division 2 så det blir korrekt antal lag i varje division.
Maria/Högalid.

#4   joe963

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 595 Inlägg:

Postad 14 November 2013 - 20:47 PM

Problemet är att jag är inne på år 2067, laget jag vill ta över ligger i 3:an. De har tagit sig till division 2 några gånger. Jag har försökt att göra laget tillfälligt jättebra, i förhoppning om att de ska ta steget upp till 3:an. Men det har de inte gjort. Startar nu om spelet om och om igen vid datumet där kvalet till division 2 börjar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar