Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

PS4-Tråden

ps4 sony playstation konsol
133 svar till detta ämne

#21   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5235 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 24 February 2015 - 19:25 PM

Vad kostar Game of Thrones-episoderna och hur prisvärda sett till speltid och upplevelse? Sett trailer på dem innan, men inte blivit mer än så. Köper man de i PS-Store då eller?

#22   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5928 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 24 February 2015 - 19:38 PM

Visa inläggChampions19 skrev:

Vad kostar Game of Thrones-episoderna och hur prisvärda sett till speltid och upplevelse? Sett trailer på dem innan, men inte blivit mer än så. Köper man de i PS-Store då eller?

Antingen kostar hela paketet 229 kr(tror jag) och då kan du ladda ner episoderna allt eftersom de kommer, annars tror jag de kostar 49 kr styck och då köper du dom allteftersom de kommer. Jag tycker de är värt det då jag gillar det spelsättet och man dras in i storyn extremt bra. Allt beror på vad man gillar för typ av spel :)

#23   Yngvesson

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3240 Inlägg:
  • Snapchat:Sampiesto

Postad 25 February 2015 - 11:33 AM

Visa inläggSoap skrev:

Ingen som spelar NBA 2K15? Oerhört skoj spel, har fått mig bli intresserad av basket lite mer än vad jag var innan. Det spel jag spelar överlägset mest på PS, även om jag har t ex FIFA 15 och NHL 15.

Jag lirar!

#24   pechan

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1335 Inlägg:

Postad 21 April 2015 - 11:26 AM

Även jag har PS4 och från ikväll återaktiverar jag plus
Spelar Assassins Creed Unity, FIFA 15 och NHL 15 (undviker helst) om någon vill lira (PM:a)
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

#25   Martin

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Inlägg:
  • Favoritlag:AC Milan

Postad 28 April 2015 - 20:14 PM

Signa upp till betan för Rocket League er här! Jag fick det nästan direkt och lirat en massa. http://psyonix.com/B...?Keyword=PSBlog

Grymt kul spel, är uppföljaren till supersonic acrobatic blabla, ni som har spelat vet vilket jag menar.

https://www.youtube....h?v=pmmCQ6JPfGM

EDIT:: Hela spelet kommer till sommaren så betan är rätt färdig. "Bara" arenor, bilar och offline som saknas

Detta inlägg har redigerats av Marrtiiin: 28 April 2015 - 22:09 PM

Forza Rossoneri!

#26   Yngvesson

Manager

• Medlem
  • 3240 Inlägg:

Postad 30 April 2015 - 21:47 PM

Tjena!

Sugen på att spela, har en rad olika spel på PS4, men sugen på något nytt. Vilka är dem bästa ute på marknaden i dagsläget?

#27   Yngvesson

Manager

• Medlem
  • 3240 Inlägg:

Postad 05 May 2015 - 13:50 PM

Visa inläggYngvesson skrev:

Tjena!

Sugen på att spela, har en rad olika spel på PS4, men sugen på något nytt. Vilka är dem bästa ute på marknaden i dagsläget?

Ingen?

#28   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7470 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Man United

Postad 05 May 2015 - 14:01 PM

Ingen?

Just nu så är det väl inte så fräscha spel ute, de som spelas frekvent har varit ute en tid. Tycker det har varit och är många besvikelser i de senaste spelen. Stora hypar. Eller ja. förutom Bloodborne som många spelar, men det är fruktansvärt svårt.

Annars så vet jag att jag spelade mycket Destiny förr. Som Halo-älskare så var det ett roligt spel, men det tenderade att bli en aning repetitivt speciellt när jag inte hade någon att spela med heller.

Förutom det jag nämnt så har jag spelat BF4, GTA V, FIFA 15, Shadows of Mordor, Far Cry 4 och Assassins Creed Unity som jag kan rekommendera.

#29   Soap

Ikon

• Medlem
  • 2006 Inlägg:

Postad 05 May 2015 - 16:10 PM

Okej, The Last of Us är ett av de absoluta bästa spel jag någonsin spelat. Om ni har möjlighet, KÖP!

#30   Martin

Ikon

• Medlem
  • 2528 Inlägg:

Postad 05 May 2015 - 16:38 PM

Visa inläggSoap skrev:

Okej, The Last of Us är ett av de absoluta bästa spel jag någonsin spelat. Om ni har möjlighet, KÖP!
Jag har kört det en del men tröttnade, är det lika linjärt hela tiden?
Forza Rossoneri!

#31   pechan

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1335 Inlägg:

Postad 05 May 2015 - 17:01 PM

Ingen?
vänta på Star Wars Battlefront

Detta inlägg har redigerats av pechan: 05 May 2015 - 17:01 PM

Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

#32   Soap

Ikon

• Medlem
  • 2006 Inlägg:

Postad 05 May 2015 - 18:57 PM

Visa inläggMarrtiiin skrev:

Jag har kört det en del men tröttnade, är det lika linjärt hela tiden?

Alltså, gameplayet är väl inte det bästa någonsin, men karaktärsuppbyggnaden och allt med storyn. Känslorna man har för Ellie och Joel i slutet är ju bara over the hill. Satt ju med en klump i magen när eftertexterna började.

#33   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7470 Inlägg:

Postad 07 May 2015 - 17:42 PM

Någon som kan rekommendera ett co-op spel som jag kan lira med bruden alternativt min syster?

#34   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • 5235 Inlägg:

Postad 09 May 2015 - 11:27 AM

Om du inte har köpt/bestämt dig för något spel än Yngvesson tycker jag att du ska testa Far Cry 4 som Kaki rekommenderade. Riktigt fint spel men en stor öppen värld (likt GTA) i en fantastisk miljö med bra grafik. Känns smått oändligt till en början och det finns mer eller mindre hur mycket grejer som helst man kan hålla på med, så ett spel som verkligen håller i flera timmar! CDON säljer det för 300 kr just nu, vilket jag skulle säga är väldigt prisvärt.

Shadow of Mordor har jag också spelat, väldigt förtjust i LotR-världen så även det var för mig ett schysst spel även om man tröttnade mot slutet utav storyn då det blev lite för lätt. Kostar 279 kr på CDON, så också ett prisvärt köp precis som Destiny som går för samma prislapp.

Känns tyvärr som det finns väldigt få co-op spel som man kan köra flera på en konsol. CoD finns ju som vanligt, kommit något fightingspel som heter Mortal Kombat X om man gillar sådant men är nog främst mot varandra man kör då. Kollar jag snabbt på prisjakt så verkar Diablo III - Ultimate Evil Edition vara det som verkar mest spännande, inte kört det själv eller något spel i spelserien men blev lite sugen faktiskt då Blizzard brukar göra bra grejer.

#35   Kingkong

FMSM -14

• Medlem
  • PipPipPip
  • 158 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool

Postad 09 May 2015 - 12:13 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

Någon som kan rekommendera ett co-op spel som jag kan lira med bruden alternativt min syster?

Trine 2! - man styr 3 olika hjältar, trollkarl, soldat och bågskytt (man kan vara 3st, eller växla mellan karraktärerna) som har olika egenskaper som man behöver för att lösa problem och ta sig vidare i spelet...

finns i PS-store

Laura Croft temple of guardian (tror jag det hette) är ett co-op spel som fanns till PS3an, men borde väl även finnas till PS4an i PS-Store...

Detta inlägg har redigerats av Kingkong: 09 May 2015 - 12:17 PM

dvd, det vet du!

#36   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7470 Inlägg:

Postad 09 May 2015 - 13:53 PM

Beställde Diablo 3 och Little Big Planet 3, ska kolla in de andra spelen ni tipsade om till framtiden. Schysst!

Håller med om att det är riktigt dåligt utbud vad gäller co-op spel..

#37   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7470 Inlägg:

Postad 12 May 2015 - 22:50 PM

Någon som spelar Destiny? Vill väldigt gärna ha en kumpan, eller två.

#38   Martin

Ikon

• Medlem
  • 2528 Inlägg:

Postad 12 May 2015 - 23:30 PM

Jag har spelat det men slutade då jag inte hade någon att lira med. Är lvl 20 tro jag det var, skulle gärna testa det igen.
Forza Rossoneri!

#39   Yngvesson

Manager

• Medlem
  • 3240 Inlägg:

Postad 13 May 2015 - 12:58 PM

Har det men har knappt lirat det

#40   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • 5235 Inlägg:

Postad 13 May 2015 - 13:51 PM

Körde det ett tag innan och tycker det var kul, även om man tröttnade lite efter man spelat klart storyn samtidigt som FIFA kom. Men vore kul o köra tre stycken tillsammans eller vad som krävs för bossarna, borde dessutom kommit ut en hel del nytt och så. Är dock inne och spelar på PS4:an allt för sällan just nu så lär inte vara den pålitligaste parten i sådana fall.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar