Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Premier League - England

48 svar till detta ämne

#41   Hanko

Ungdom

• Medlem
  • 3 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool & Valencia

Postad 13 May 2015 - 16:39 PM

Visa inlägglqqky skrev:

Behöver en vänsterytter (inre anfallare) till mitt Wolves som jag tagit upp i PL. Max 50-60 mkr.

Vilken säsong?

#42   Antonsson4

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 23 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg

Postad 31 May 2015 - 15:43 PM

Letar efter en ersättare för Marko Arnautovic. Första säsongen i Stoke. Max 60 millar

#43   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5916 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 31 May 2015 - 15:55 PM

Visa inläggAntonsson4 skrev:

Letar efter en ersättare för Marko Arnautovic. Första säsongen i Stoke. Max 60 millar

Johnny Russell från Derby :)

#44   Andeno

Ungdom

• Medlem
  • 2 Inlägg:

Postad 17 June 2015 - 22:54 PM

Tja, letar efter någon helt okej vänsterback och en snabb vänsterytter som är bra på inlägg. Spelarna tillsammans får max kosta 43.5 millar :)

#45   jesperhoglund

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 227 Inlägg:
  • Favoritlag:Hammarby, Arsenal
  • Tränar:Hammarby

Postad 29 June 2015 - 11:09 AM

Hallå! Jag är precis klar med första säsongen med Arsenal och vill förstärka laget med en bättre mittback som går rakt in i startelvan. Jag har 750 miljoner o värva för men vill lägga runt 300 max. Har ni några tips?

Arsenal, Hammarby..

#46   munka

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 23 Inlägg:

Postad 29 June 2015 - 17:17 PM

Visa inläggjesperhoglund skrev:

Hallå! Jag är precis klar med första säsongen med Arsenal och vill förstärka laget med en bättre mittback som går rakt in i startelvan. Jag har 750 miljoner o värva för men vill lägga runt 300 max. Har ni några tips?

Laporte brukar kunna gå för under/runt 200 milj. kolla annars hans Lägsta bud-klausul. Sen hade jag nog försökt få loss Romagna från Juventus, blir jäkligt bra efter någon säsong om du lånar ut honom så han får spela kontinuerligt.
Vinci per noi
Magica Juventus!

#47   hammare7

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 152 Inlägg:

Postad 11 July 2015 - 18:04 PM

Arsenal andra säsongen behöver en DM som Regista och Anfallare som falsk nia. Start spelare.

#48   wazp

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 12 Inlägg:

Postad 16 July 2015 - 15:09 PM

Visa inlägghammare7 skrev:

Arsenal andra säsongen behöver en DM som Regista och Anfallare som falsk nia. Start spelare.

Dybala som F9! Sjuk!

#49   Limpan88

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 04 July 2017 - 09:35 AM

Visa inläggsunden.92 skrev:

Någon med tips på mittbackar till Man Utd, inför andra säsongen. Pengar ca 600 miljoner.

Söker en mer rutinerad till mina andra alternativ, helst en klassmittback.

Hummels är omöjlig, andra tips/förslag?

Jag körde på Romagnoli (£41 miljoner) och Marquinhos (£21 miljoner), dock inför säsongen 17/18, och det funkade riktigt bra! Ett par säsonger innan lånade jag in Rugani från Juve som backup.

Nu (2022/23) står jag med Varane, Marquinhos, Phil Jones och en regen som mittbackar och jag är väldigt nöjd med dessa.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar