Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Småfrågor för FM16

nyttjobb nyttuppdrag karriär
882 svar till detta ämne

#881   Fazio

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 91 Inlägg:
  • Yrke:Idrottslärare
  • Favoritlag:Fortuna Dusseldorf/Man United
  • Tränar:Amiens SCF

Postad 29 November 2016 - 18:07 PM

Hej allihopa. Jag har precis startat min första FM-rapport och undrar vart man kan få lite tips på hur man gör layouten och sidan när man berättar sin rapport lite snyggare?
One Shoot to glory

#882   Skabbhasse

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 14 December 2016 - 18:14 PM

Tjena!

Har lirat med samma klubb i 6 säsonger och det har gått väldigt bra.
Nu vill jag veta om det är möjligt att söka nya jobb (inte ta över klubb) eller se vilka andra lediga jobb som finns i andra länder än den liga jag själv spelat i? Hur gör man?

Tacksam för svar!

// Flyttade inlägget till en mer passande tråd. Inlägget saknar diskussionsunderlag. Admin Deadwood.

#883   bananfluga

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 93 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg
  • Tränar:alldeles för lite

Postad 09 January 2017 - 22:41 PM

Visa inläggjonatannk skrev:

Inte en enda? Har lyckats knåpa ihop en taktik men det är inte rolig fotboll, direkt.
Ni kanske inte spelar FM16 längre men skulle uppskatta lite hjälp i taktiken. 4-4-2 (eller 4-2-4) är målet. Skulle vara till stor hjälp.

Spelar FM16 i allra högsta grad fortfarande och har lyckats sätta ihop en riktigt bra 4-4-2-taktik till slut. Vann superettan med Häcken utan större problem och har inlett Allsvenskan med 2 vinster och 2 uddamålsförluster (mot regerande mästarna Djurgården och fjolårstvåan Göteborg). Kontrollerande taktik med fokus på att bygga spel bakifrån, hålla i bollen och använda kanterna. Tidiga inlägg mot en snabb måltjuv och en defensiv forward med bra huvudspel har gjort susen;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar