Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Equal usage?

2 svar till detta ämne

#1   placerej

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1728 Inlägg:
  • Favoritlag:Parma, Newcastle, Håve, Sabres

Postad 03 November 2015 - 09:41 AM

Är det någon som har lyckats nå framgång med att enbart köra equal usage i alla lägen, både på backar och forwards?

Det hade varit kul att bli framgångsrik genom en grym bredd istället för att avgöra matcherna med spetskompetens. Jag har ännu inte lyckats kvala in till slutspel i NHL, efter ett gäng år, men det kanske mer beror på att jag kör med tradeförbud, d.v.s. att jag bygger laget enbart med hjälp av draftpicksen.

#2   Aahlstroem

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3469 Inlägg:
  • Yrke:Handläggare
  • Favoritlag:Frölunda HC, IFK Göteborg

Postad 03 November 2015 - 10:59 AM

Automatiskt meddelande

Detta inlägg har flyttats från "Eastside Hockey Manager" till "Taktik & Träning".

Jag kör equal usage för mina forwards och PP i min Rangerssave just nu, trea i Eastern med 13 matcher kvar. Vill minnas att jag lyckats bra med det på 07 också.

#3   waggen

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3063 Inlägg:
  • Snapchat:ollewall
  • Yrke:Studerande
  • Favoritlag:Spurs

Postad 08 December 2015 - 17:55 PM

Visa inläggplacerej skrev:

Är det någon som har lyckats nå framgång med att enbart köra equal usage i alla lägen, både på backar och forwards?

Det hade varit kul att bli framgångsrik genom en grym bredd istället för att avgöra matcherna med spetskompetens. Jag har ännu inte lyckats kvala in till slutspel i NHL, efter ett gäng år, men det kanske mer beror på att jag kör med tradeförbud, d.v.s. att jag bygger laget enbart med hjälp av draftpicksen.
Efter att jag såg ditt inlägg ändrade jag till "equal usage" på både backar och forwards. Detta var efter ungefär halva grundserien och det slutade med poängrekord för laget (135 jämfört med 119 året innan) och Stanley Cup vinst!

Detta inlägg har redigerats av waggen: 08 December 2015 - 17:55 PM

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar