Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Chatta med varandra när vi spelar FM

chatt irc
29 svar till detta ämne

#21   Dillen1891

Ungdom

• Medlem
  • 7 Inlägg:
  • Yrke:Takläggare
  • Favoritlag:Gnaget
  • Tränar:Gnaget

Postad 03 July 2016 - 16:07 PM

Visa inläggHenke skrev:

Japp, samma som står ovanför är igång. Även om aktiviteten är riktigt låg =)
aha nice

#22   bambuh

President

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8381 Inlägg:

Postad 03 July 2016 - 17:09 PM

Visa inläggDillen1891 skrev:

aha nice

Vi är även några som sitter i en grupp på Skype och skriver i chatten.

@bambuh

Följ!

#23   pechan

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1335 Inlägg:

Postad 03 July 2016 - 17:11 PM

Visa inläggbambuh skrev:

Vi är även några som sitter i en grupp på Skype och skriver i chatten.
Om FM medan ni spelar?
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

#24   trashbag

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5367 Inlägg:

Postad 03 July 2016 - 17:17 PM

Visa inläggpechan skrev:

Om FM medan ni spelar?

Bland annat! :) Jag är med i tre grupper på Skype.

#FMNordic - Skapad av Woodzy här från forumet i och med att han pushade för att skandinaviska FM-spelare skulle använda #FMNordic på Twitter. Där är det förstås mycket FM-snack men också mycket annat fotbollsrelaterat. 45 medlemmar.

Onlinedraft - Skapad av mig under en stream där jag lirade Onlinedraft. Syftet från början och så var ju att folk som ville spela onlinedraft på FM skulle samlas under ett tak. Tyvärr inte blivit någon draft på någon månad nu men gruppen lever upp då och då. En hel del FM här också även om det blir en hel del mer Off Topic än i #FMNordic. Fördelen med denna grupp är att vem som helst kan ringa upp ifall man också vill prata och inte bara skriva. 16 medlemmar.

CS Cyka Blyat - Skapad av Loba (tror jag?). Grunden är FMSweden-forumiter som tillsammans ville börja spela CS men samtliga var jättekassa. Nu har vi blivit mindre kassa men är fortfarande inte mer än hyfsade. Det har under tiden tillkommit några enstaka som inte är från FMS men som är FMS-användares kompisar. Det har också blivit så att vi ibland testar andra onlinespel tillsammans. Nu senast "Golf with your friends". Här kan också vem som helst ringa upp om man vill prata istället för att skriva. 22 medlemmar.

Många är som mig med i alla dessa tre grupper paralellt! Vill du/någon ha länkinbjudan till dessa grupper är det bara hojta så fixar vi fram det så ni kan gå med! :)

Detta inlägg har redigerats av trashbag: 03 July 2016 - 17:18 PM

#25   pechan

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1335 Inlägg:

Postad 03 July 2016 - 17:39 PM

gick in någon gång i chatten som tråden handlar om.men det var inget FM så blev uttråkad heheh.... därför jag frågade
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung av hjärtat sjung! Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång och sjung när det går snett. Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!
Sjung för gamla Djurgår´n nu, sjung i ur och skur! Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp, men vi är nummer ett! Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

#26   bambuh

President

• Medlem
  • 8381 Inlägg:

Postad 14 July 2016 - 21:28 PM

Skypechatten verkar inte fungera just nu. Bra jobbat Skype!

@bambuh

Följ!

#27   LskErik

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1448 Inlägg:

Postad 02 August 2016 - 09:34 AM

Skulle vara intresserad av att vara med i skype-gruppen!

#28   Skillzz79_

Ungdom

• Medlem
  • 7 Inlägg:

Postad 06 August 2016 - 20:26 PM

Jag går gärna med i någon av skypegrupperna om det är ok?

#29   Loba

Lagkapten

• Moderator
  • 1147 Inlägg:
  • Favoritlag:Northampton Town FC
  • Tränar:Sällan

Postad 17 October 2016 - 18:04 PM

Nu finns även en Discordserver för FMSweden. Just nu finns det text- och röstkanaler för FM, CS och övrigt snack. Joina om ni är sugna: Raderad länk

COYC

Big City Lights Don't Bother Me
Northampton Town I'm Proud To Be

#30   Henke

Mest Omtyckt

• Medlem
  • 15268 Inlägg:
  • Yrke:Rosteri

Postad 03 February 2017 - 13:13 PM

Visa inläggLoba skrev:

Nu finns även en Discordserver för FMSweden. Just nu finns det text- och röstkanaler för FM, CS och övrigt snack. Joina om ni är sugna: https://discord.gg/d6EzehX

Vi har lagt till en chatt för EHM också. yay!

.dret

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar