Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

[FM16-SR] A till Ö i United

134 svar till detta ämne

#1   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5606 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 12 January 2016 - 23:08 PM

Postad bild

(Tack Alex-Grecco, även känd som kungen av banners här på fms.)

1.1

Dags för en saverapport från min sida. Det brukar bli 1 per FM-upplaga och lär väl så också bli detta år. Någon vanlig rapport blir det såklart inte. Efter att ha spelat med en ålders-regel med United förra året som ni röstat fram till Topp 6 rapporter förra året på fms - Tack för det! (http://www.fmsweden....nited-avslutad/) så blir det nu en A till Ö-utmaning på FM16. När man tänker A till Ö så brukar det oftast vara att man först ska vinna ligan i ett land som börjar på A, sen på B osv. men så är inte fallet.

Istället så kör jag på att truppen ska innehålla spelare från länder som börjar på bokstäverna A till Ö, med vissa undantag då det t.ex. ej finns några länder på bokstaven X. Det spelar ingen roll hur dåliga spelarna från de tillgängliga nationerna är. Finns det bara en spelare från Oman så ska han finnas i min spelartrupp, även om han är sämst i världen. Dessutom ska alla spelare i a-lagstruppen garanteras minst 10 matcher (från start eller som inhoppare) per säsong.

Spelare som är under 20 år och som ej platsar i a-lagstruppen kommer tillhöra reservlaget och då spelar det ingen roll vilken nationalitet han har. När spelaren fyller 20 ska han antingen peta spelaren i a-laget som kommer från ett land med samma bokstav nästa säsong eller säljas.

Lagvalet föll även denna gång på det enda laget i världen som jag följer dygnet runt – Manchester United. Det kommer bli en utmaning då många bra spelare i klubben kommer från England och jag får bara behålla 1. Samma gäller spelare från Spanien. Dessutom får jag inte ha 1 spelare från Brasilien och 1 från Belgien då de båda länderna börjar på samma bokstav, utan jag måste välja endast 1 spelare från 1 av länderna på bokstaven B osv.

1 spelare per ”bokstavsland” helt enkelt. Det kommer bli ett hektiskt transferfönster.

Här är mallen som kommer användas vilket gör att laget kommer bestå av 25 spelare från start:
Postad bild

#2   Nemanja

Manager

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4138 Inlägg:

Postad 12 January 2016 - 23:10 PM

Jag älskar upplägget. Jag hatar namnet -----> är så hemskt fult! A till Ö hade varit mer nice
"I'm not a man of many words. But I can honestly say playing football is all I ever wanted to do"

-Paul Scholes

#3   Alex Grecco

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1731 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United,Panathinaikos

Postad 12 January 2016 - 23:11 PM

Sluta nu, du kommer få mig att dregla ;)
Följer givetvis, kommer bli något magiskt av detta!

Döp rapporten till A-Ö i United, dock på bannern ser det bättre ut med A -------> Ö :)

Detta inlägg har redigerats av Alex-Grecco: 12 January 2016 - 23:12 PM

#4   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 4943 Inlägg:

Postad 12 January 2016 - 23:14 PM

Spännande

#5   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 12 January 2016 - 23:16 PM

Visa inläggNemanja skrev:

Jag älskar upplägget. Jag hatar namnet -----> är så hemskt fult! A till Ö hade varit mer nice

Visa inläggAlex-Grecco skrev:

Sluta nu, du kommer få mig att dregla ;)
Följer givetvis, kommer bli något magiskt av detta!

Döp rapporten till A-Ö i United, dock på bannern ser det bättre ut med A -------> Ö :)

Visa inläggfriggan skrev:

Spännande

Självklart mina herrar. Kul att ni följer.

#6   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • 5235 Inlägg:

Postad 12 January 2016 - 23:19 PM

Kul projekt, blir en utmaning att ha åtta egna produkter i truppen även om det nog ska gå att lösa i dessa globala tider. Följer!

#7   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 00:46 AM

Postad bild

1.2

Jag gick igenom truppen och slog fast att endast 11 spelare skulle få stanna i klubben.

Jag kommer spela med samma formation som jag gjorde med United i min förra rapport. Alltså en 3-6-1:a med 3 mittbackar, 1 dm/cm/vm/hm, 2 omc och 1 anfallare.

Postad bild

Spelarna med grön bakgrund är de 11 som har fått en plats i a-lagstruppen till den första säsongen. Rojo, Tuanzebe, McNair och Phil Jones räknar jag som mittbackar medan Darmian och Varela kommer skolas om till högermittfältare. Varela kommer troligtvis bytas ut mot en bättre spelare nästa säsong, samma sak gäller Tuanzebe om han inte utvecklas bra den här säsongen. Fellaini ratas till förmån för unge brassen Pereira som spelar offensivt på det centrala mittfältet. Januzaj är utlånad en säsong och kan mycket väl ta över Pereiras plats om ett år. De Gea står givetvis kvar i målet, Depay kommer husera till vänster på mittfältet, Martial som ensam anfallare och Schweini som regista på det defensiva mittfältet.

Bland de mest kontroversiella spelartappen hittar vi Daley Blind som ej väljs före Depay då vi kommer få in ett antal bra alternativ på det centrala mittfältet. Bland engelsmännen var det ett svårt val men jag valde att behålla Phil Jones då han kan komma att bli en jätte i försvarslinjen och han kan dessutom spela på mittfältet. Förlusterna av Smalling och Rooney är svårast att smälta. Bland klubbens spanjorer var DDG given, men att behöva sälja spelare som Herrera och Mata är självklart aldrig roligt.

Fördelningen av spelarna i klubben ser nu ut som följer:
Målvakter – 1
Mittbackar – 4
Defensiva Mittfältare – 1
Centrala Mittfältare – 0
Offensiva Mittfältare – 1
Vänstermittfältare – 1
Högermittfältare – 2
Anfallare – 1

En målvakt ska införskaffas. 1 eller 2 mittbackar kommer att anlända. 3 eller 4 spelare som kan spela antingen DM, CM eller bådadera kommer köpas. 3 offensiva mittfältare, 1 vänstermittfältare och 1 anfallare kommer troligtvis också att inhandlas. Utöver det har vi 2 eller 3 platser över i truppen där utfyllnadsspelare kommer att tas in från länder med sämre utbud.

Qatar och Oman är de enda nationerna som börjar på Q och O. Det finns endast ett fåtal spelare från de båda länderna, jag noterade dessutom att samtliga alternativ bytte klubb inför den här säsongen så en värvning av en oman och en qatar är inte möjlig första säsongen.

#8   Moyoxo

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1226 Inlägg:
  • Favoritlag:Liverpool
  • Tränar:Sällan

Postad 13 January 2016 - 01:22 AM

Detta kommer bli bra, mycket bra. Trots att det är United. :)

#9   Mercy

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 888 Inlägg:
  • Yrke:Bitr.försäljningschef
  • Favoritlag:Real Madrid

Postad 13 January 2016 - 08:11 AM

Ruggigt intressant projekt. FÖLJER!

#10   melodizer

Manager

• Medlem
  • 3166 Inlägg:
  • Yrke:Projektering / Design
  • Favoritlag:AIK, Newcastle

Postad 13 January 2016 - 09:15 AM

Väldigt intressant ... Missade starten på åldernojan i United och hann aldrig i kapp. Så här får man vara med från start!
Läs gärna min saverapport ..
Bucaspor - Turkisk talangutveckling

#11   bananfluga

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 33 Inlägg:
  • Favoritlag:IFK Göteborg
  • Tränar:alldeles för lite

Postad 13 January 2016 - 14:28 PM

Spännande. Ska bli kul att se om du lyckas lika bra nu som du gjorde med förra rapporten (som för övrigt var riktigt bra)!

#12   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 14:29 PM

Visa inläggMoyoxo skrev:

Detta kommer bli bra, mycket bra. Trots att det är United. :)

Visa inläggMercy skrev:

Ruggigt intressant projekt. FÖLJER!

Visa inläggmelodizer skrev:

Väldigt intressant ... Missade starten på åldernojan i United och hann aldrig i kapp. Så här får man vara med från start!

Visa inläggbananfluga skrev:

Spännande. Ska bli kul att se om du lyckas lika bra nu som du gjorde med förra rapporten (som för övrigt var riktigt bra)!

Tack grabbar. Kul att ni följer! :)

#13   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 14:48 PM

Postad bild

1.3

Sommarens transferfönster är nu över och 12 av 23 spelare i truppen är nya för säsongen.
Utbudet av spelare är väldigt varierat på de olika bokstäverna.

C, Där vi hittar framförallt Chile och Colombia har många intressanta spelare men valet föll på den intressanta mittbacken Éder Álvarez Balanta från River Plate.

D, Det fanns det inte så mycket att fundera på. Danmark var den enda intressanta nationen och då vi saknade spets på det offensiva mittfältet så plockade jag in Christian Eriksen för resonabla 415mj kr.

G, Här var det antingen en grek eller någon intressant afrikan från Gabon, Gambia, Ghana eller Guinea. Men när det räckte med 250mj kr för att roffa åt mig mittbacken Kostas Manolas från Roma så tvekade jag inte.

J, Jemen och Jordanien var inte mycket att hurra över och Jamaica hade inte den kvalitet jag sökte efter. Men i japan hittade jag ett par potentiella, duktiga mittfältare. Hiroshi Kiyotake blev rätt så dyr, 125mj kr. Men han innehar strålande tekniska attribut och kommer troligtvis få starta bredvid Eriksen på det offensiva mittfältet.

L, Bokstaven från helvetet. I alla fall om man kollar vilka länder som gömmer sig under den. Det fanns en del: Laos, Lesotho, Lettland, Libanon, Liberia, Libyen, Liechtenstein, Litauen och Luxemburg. Ja, ni hör ju. Det osar inte direkt klass. I CSKA Moskva hittade jag en missnöjd defensivt lagd mittfältare som kan spela DM, MC och VM som jag kunde knyta an mig för endast 7mj kr. Aleksandrs Cauna är en perfekt spelare att ha som ersättare till många olika positioner och han kommer nog inte göra bort sig när han får chansen.

M, På m:et däremot fanns det flertalet alternativ. Marocko, Mexiko och Montenegro framförallt och vi var länge nära en värvning av Mehdi Benatia. Men efter en noggrann titt på truppen så kände jag att vi inte behövde en till mittback. Istället hämtades den i princip komplette fotbollsspelaren Héctor Herrera in för billiga 112mj kr. Hans sämsta egenskap är hans frisparkar där han har 9 av 20. Alla andra attribut har han 10 eller högre på. En riktig kämpe som inte är sämst på något men bra på det mesta.

P, Utbudet på p:et var stort. Paraguay, Peru, Polen och Portugal är inga blåbärsnationer precis. Det visade sig att Herrera inte skulle vara den enda mittfältaren som vi skulle hämta in från FC Porto. Stjärnskottet Rúben Neves köptes för 205mj kr och kommer agera inhoppare på det defensiva samt det centrala mittfältet och han har en ljus framtid till mötes.

R, Det stod mellan en rumän och en ryss då utbudet från Rwanda inte var något att hänga i julgranen. Då jag kommer förlita mig till Martial uppe på topp så behövde jag en reserv till honom. I spanska Córdoba hittade jag rumänen Florin Andone. En komplett anfallare som blir perfekt som back-up.

V, Venezuela var den enda nationen med några bra spelare så jag passade på att scouta hela landslaget. Valet föll sedan på Málagas offensivt lagda Juanpi. För endast 17mj kr blev han en United-spelare. Kommer agera inhoppare på det offensiva mittfältet. Har faktiskt rätt så hög potential.

W, Här var Wales det enda alternativet. Bale och Ramsey skulle bli för dyra. Joe Allen kändes inte jättehet så jag valde istället att plocka in Leicesters Andy King som kan spela på alla 3 centrala mittfältspositioner. En perfekt rotationsspelare som har bevisat i Leicester att han håller i Premier League.

Z, Haha. Ja, ska man skratta eller gråta? Zambia eller Zimbabwe? Pest eller kolera? TeamAdam eller Nemanja? De spelare som fanns från de båda nationerna scoutades och den enda som var någorlunda bra hade precis bytt klubb så det blev inget av det. Den näst bästa, med 1,5 stjärna i potential plockades in. Resten var skräp. Hur skulle det se ut om United värvade Boyd Mwila liksom. Nä, det fick bli en zimbabwisk spelare istället. I League One-laget Colchester hittade jag 19-årige Macauley Bonne. En riktigt värdelös anfallare som säkert kommer stortrivas på Old Traffords läktare/bänk och dra in dryga 150 papp i månaden. Men minst 10 matcher ska hans ben få. Välkommen!

Ö, Ö som i Österrike, såklart. David Alaba var inte intresserad och eftersom jag stod med De Gea som enda målvaktsalternativ så var valet inte så svårt. I det österrikiska U21-landslaget fann jag 19-årige Osman Hadzikic som endast spelat i moderklubben Austria Wiens andralag tidigare. Men han blir fullt duglig som reservmålvakt så länge han nöjer sig med det.

Som ni kan se så är det många välkända namn bland nyförvärven, men också ett antal spelare som ni troligtvis aldrig hört talas om, vilket inte är så konstigt.

Självklart så har ni screens på alla nyförvärv om ni trycker på deras namn.

Övergångar IN
Vi gick efter alla spelarförsäljningar ungefär plus/minus 0.

Postad bild

#14   Nemanja

Manager

• Medlem
  • 4138 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 15:52 PM

Spännande! Riktigt riktigt dåligt lag har du fått ihop får jag säga
"I'm not a man of many words. But I can honestly say playing football is all I ever wanted to do"

-Paul Scholes

#15   Champions19

FMSM -12

• Medlem
  • 5235 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 16:03 PM

Still a better teambuilder then Ed Woodward säger jag! Den potentiella första elvan känns ändå spännande och utvecklingsbar!

#16   Arg Gris

Manager

• Medlem
  • 3483 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 16:04 PM

Tungt bre!
Ni har skapat ett monster som kommer att besöka er nattetid.

#17   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 13 January 2016 - 17:32 PM

Postad bild

1.4

Truppgenomgång

Målvakter
Postad bild

”De Gea är topp 3 världens bästa målvakter och kommer förhoppningsvis vakta målet i minst 1 decennium till. Hadzikic är en ung back-up som med lite träning och matcherfarenhet kan bli en duglig PL-målvakt i framtiden.”

Försvarsspelare
Postad bild

”Min trebackslinje kommer bestå av Manolas, Jones och Rojo. Både Balanta och McNair är nära en startelva men troligtvis inte redan den här säsongen. Unge Tuanzebe går en ljus framtid till mötes. Darmian kommer jag skola om till högermittfältare.”

MittfältarePostad bild

”Darmian är inte den enda. Även Varela kommer att skolas om till högermittfältare, men han måste övertyga rejält om han vill vara kvar i klubben. Schweini är given som regista. Neves, Cauna och King kan alla 3 hoppa in när det kniper. Herrera tar hand om den spelfördelande rollen på mitten. De 3 ovan nämnda spelarna akan hoppa in även här. Till vänster har vi Depay och till höger Darmian. Många spelare kan även vikariera ute på kanterna så det bör inte bli några problem vid eventuella skador. På de 2 offensiva mittfältspositionerna hittar vi givne Eriksen och troligtvis går japanen Kiyotake före både Pereira och Juanpi. Men Kiyotake förflyttas gärna ut till en kant vilket kan öppna upp för de 2 unga sydamerikanerna.”

Anfallare
Postad bild

”Här ser det fruktansvärt tunt ut. Martial får gärna utvecklas snabbare än blixten. Andone är inte något mer än en duglig inhoppare sista kvarten. Zimbabwiske Bonne blir jag gråtfärdig av att se. Som Yaya Sanogo fast ÄNNU sämre. Kan ni fatta?”

Postad bild

Screens på alla nyförvärv finns i föregående update. Andra screens skickas vid intresse.

#18   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 14 January 2016 - 16:59 PM

Postad bild

1.5

Höstsäsongen 2015
| Matcher | Spelarstatistik|
Postad bild

Vi inledde med 4 träningsmatcher mot mediokert motstånd. Valenciennes, Crotone, Cádiz och Panathinaikos. Dessa slutade i 2 oavgjorda och 2 förluster och det var bara att hoppas på att taktiken skulle sätta sig snart.
När Premier League väl drog igång började vi med en förlust mot Arsenal och 1-1 mot Newcastle för att sedan åka till Ryssland i CL-kvalet och torska med 0-3. Men skam den som ger sig. Jag fortsatte med exakt samma taktik och som tur var så började spelarna prestera. Vi lyckades vända 0-3 till 5-3. Dock under en hel match. Men det fick mig att tänka på detta underbara minne: https://www.youtube....h?v=0lyCvf4cWXg

Smekmånaden blev dock kort då vi 4 dagar senare åkte till Stamford Bridge där vi blev smiskade med 5-0. Men efter det så vann vi 7 av 8 matcher. Champions League-gruppspelet drog också igång där vi lottades in i en tät grupp med Lazio, PSV och Wolfsburg. Det blev en jämn affär men vi lyckades ta oss vidare efter vinster mot Lazio och Wolfsburg i de 2 sista matcherna. Wolfsburg knep dock 1:a platsen vilket gjorde att vi lottades mot någon av de andra gruppettorna.
Postad bild
Vi fick svårast möjliga lottning i tyska Bayern München och från dem tror jag tyvärr inte att vi har mycket att hämta. I Capital One Cup åkte vi ut i kvarten mot Chelsea, men det är inget som vi grämer oss över värst mycket.

Bastian Schweinsteiger har spelat flest minuter än så länge och han är viktig på det defensiva mittfältet. Flest mål har såklart Anthony Martial gjort, men hans målfabrikation är inget jag är nöjd över. Mest nöjd är jag med omskolade Matteo Darmian som gjort 8 mål och 7 assist från högermittfältet. Christian Eriksen spelar som en gud på det offensiva mittfältet och Memphis Depay är lite oväntat lagets buse så här långt med sina 11 gula kort. Det kan mycket väl ha att göra med hans låga utgångsläge från vänsterkanten i kombination med hans medelmåttiga försvarsegenskaper. Vi är alltjämt uppe i toppen och krigar men jag står fast vid att målet den här säsongen är topp 4.

#19   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 14 January 2016 - 23:13 PM

Postad bild

1.6

Vårsäsongen 2016
| Spelarstatistik|
Postad bild

Vi inledde det nya året dåligt med X mot Arsenal, X mot Chelsea och 0-1 torsk mot Stoke. Sen håller vi en relativt låg nivå under hela vårsäsongen. Med 2 omgångar kvar i ligan ser tabelläget ut så här: Postad bild

Som ni ser i tabellen här till vänster så tar alltså City endast 1 poäng på de 2 sista matcherna, men vi lyckas bara vinna 1 vilket gör att vi på målskillnad missar kval till Champions League nästa säsong utan istället får sikta in oss på Europa League. VI hade riktigt slagläge då vi låg 3:a inför sista omgången, men en pinsam förlust mot ett West Ham, som inte hade någonting att spela för gjorde att vi hamnar på en 5:e plats när vi summerar säsongen.

I Champions League stod alltså Bayern München för motståndet. Vi inledde på Old Trafford där vi trots kraftigt spelövertag för Bayern lyckades få med oss ett 2-1 resultat.
Postad bild

I München gjorde Martial 1-0 efter 60 minuter. Boateng kvitterade precis efteråt och Alaba tryckte in 2-1 i 87:e vilket gjorde att dubbelmötet gick till förlängning. Med alla anfallare skadad utom just Martial och zimbabwiern Macauley Bonne fick jag panik när Martial skadade sig direkt i förlängningen. Bonne fick då chansen och jag trodde knappt mina ögon när han dribblade sig förbi Xabi Alonso vid halvcirkeln utanför straffområdet för att sedan bomba in 2-2 målet vilket gjorde att vi tog oss vidare till kvartsfinalen i CL. KUNG MACAULEY BONNE!

Vi fick återigen en tuff lottning då vi skulle ställas mot Chelsea. 0-2 på Stamford Bridge blev för tufft och trots en 2-1 vinst hemma på Old Trafford så fick vi respass ut ur CL för det här året.
Tanken nu är att jag, liksom i min förra rapport, kommer involvera er läsare. Jag kommer att lägga upp en omröstning där ni får rösta på vilka spelare som ni inte tycker är värda en plats i mitt lagbygge. Beroende på hur många röster alla spelare får kommer jag sälja X antal spelare och behöva ersätta dem med spelare från ett land som börjar på samma bokstav som dem. Det kommer också screens på samtliga spelare i truppen med en kort text på hur de har skött sig under säsongen för att göra era val ännu enklare.

#20   Lappeeeee

Sportchef

• Medlem
  • 5606 Inlägg:

Postad 15 January 2016 - 00:27 AM

Postad bild

1.7

En omröstning är nu uppe. Den hålls öppen tills någon gång under morgondagen. Så rösta, rösta, rösta på så många spelare ni vill.

Statistik säsongen 2015/2016

Truppen säsongen 2015/2016:

Målvakter
David De Gea
"Ohotad etta. Blir bara bättre."
Osman Hadzikic
"Fick hoppa in 1 månad när DDG skadades. Gjorde det oväntat bra."

Försvarsspelare
Phil Jones
"Given i mittlåset. Bra säsong."
Marcos Rojo
"Startade oftast. Hyfsad säsong, bara 6,79 i snittbetyg."
Éder Álvarez Balanta
"Kommer troligtvis peta Rojo till nästa säsong."
Axel Tuanzebe (Kommer säljas då han bytt nationalitet)
"Fick inte spela särskilt mycket. Kommer säljas."
Kostas Manolas
"Given i mittlåset. Mycket bra säsong."
Paddy McNair
"Fick inte chansen så ofta. Gjorde det bra när han fick spela."

Mittfältare
Matteo Darmian
"Årets utropstecken. Riktigt, riktigt bra på sin högerkant. Given i startelvan."
Guillermo Varela
"Fick sina 10 matcher. Varken mer eller mindre. Inte tillräckligt bra om ni frågar mig."
Bastian Schweinsteiger
"Städgumma på def. mittfältet. Bra säsong!"
Rúben Neves
"Ständig inhoppare. Kommer bli en världsklasspelare om några år."
Aleksands Cauna
"Duglig ersättare. Började tyvärr klaga på utebliven speltid. Försäljning på G?"
Andy King
"Den walesiska grinpellen bölade i pressen. Fick inte spela mer efter det. Försäljning på G?"
Hiroshi Kioytake
"Ständig startspelare bredvid Eriksen. Bra säsong."
Héctor Herrera
"Hade förväntat mig mer, men ändå en hyfsad första säsong."
Andreas Pereira
"Fick inte spela så mycket. Januzaj återvänder nu. Försäljning på G?"
Memphis Depay
"Given på vänsterkanten. Mycket bra säsong."
Christian Eriksen
"Lagets fixstjärna och assistkung. Exemplarisk säsong!"
Juanpi
"Ständig inhoppare. Hyfsad säsong."

Anfallare
Macauley Bonne
"Avgjorde i förlängningen mot Bayern. Enough said."
Anthony Martial
"Spelade upp sig på våren. 32 mål blev det till slut i alla tävlingar. Har utvecklats bra.."
Florin Andone
"Övertygar inte. Tur att Martial hållt sig frisk. Håller han för spel i PL?"

Mittbacken Axel Tuanzebe kommer säljas då han bytt nationalitet till engelsk.
Den belgiske mittfältaren Adnan Januzaj återkommer från lån. I Dortmund fick han inte starta en enda match (!). På 11 inhopp gjorde han 4 mål och 1 assist. Snittbetyget landade på 6.98. Han, brassen Pereira eller ingen av dem kommer stanna i klubben beroende på hur ni röstar.

De 3 spelare som övertygat mest under säsongen - De Gea, Darmian och Eriksen går ej att rösta på.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar