Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Ställ frågor och få svar

48 svar till detta ämne

#41   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5537 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 10 April 2018 - 17:58 PM

Antingen borde du köra Häcken och jobba mycket med egna produkter. Dels räkna titlar men också hur många spelare du kan fostra som tar steget ut i Europa!

Eller så kör du Örebro och jobbar mer med att väcka karriärer som står still. Alltifrån transferlistade spelare från topplagen i Allsvenskan, eller spelare utomlands som inte riktigt lyckats.

Hade varit roliga utmaningar! :)

#42   Jocke77

Reserv

• Medlem
  • PipPip
  • 65 Inlägg:
  • Favoritlag:Manchester United

Postad 10 April 2018 - 18:12 PM

Visa inläggYayakolo skrev:

Antingen borde du köra Häcken och jobba mycket med egna produkter. Dels räkna titlar men också hur många spelare du kan fostra som tar steget ut i Europa!

Eller så kör du Örebro och jobbar mer med att väcka karriärer som står still. Alltifrån transferlistade spelare från topplagen i Allsvenskan, eller spelare utomlands som inte riktigt lyckats.

Hade varit roliga utmaningar! Postad bild

Ja det var 2 bra utmaningar :D lutar åt Häcken med tanke på hur länge jag kan ha Ackerman och några kvar innan storlagen kommer och budar på dem. Vem vet man kanske testar på båda så småningom. :D
Kommer nog bli en enkel save, då jag är dålig me banners o dylikt xD hoppas det funkar ändå.

#43   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5537 Inlägg:

Postad 10 April 2018 - 18:14 PM

Det fungerar alldeles utmärkt! Kör på bara! :)

#44   11Adii21

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1814 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Juventus

Postad 24 July 2018 - 20:39 PM

Har kanske en helt galen tanke men funderar på ifall det skulle vara intressant.

Då jag gärna har en rapport igång samtidigt som jag spelar men inte vill lägga massa tid på att sammanfatta osv funderar jag på ifall man skulle kunna göra det i form av microbloggande likt twitter. Alltså skapa typ ett twitterkonto eller eventuellt göra en tråd här där man uppdaterar (blir många inlägg dock). Någon som har någon spontan tanke kring hur det skulle fungera? Har av någon anledning svårt att skriva rapporter och spara istället för att lägga upp det direkt när det hänt...

#45   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5537 Inlägg:

Postad 24 July 2018 - 20:53 PM

Visa inlägg11Adii21 skrev:

Har kanske en helt galen tanke men funderar på ifall det skulle vara intressant.

Då jag gärna har en rapport igång samtidigt som jag spelar men inte vill lägga massa tid på att sammanfatta osv funderar jag på ifall man skulle kunna göra det i form av microbloggande likt twitter. Alltså skapa typ ett twitterkonto eller eventuellt göra en tråd här där man uppdaterar (blir många inlägg dock). Någon som har någon spontan tanke kring hur det skulle fungera? Har av någon anledning svårt att skriva rapporter och spara istället för att lägga upp det direkt när det hänt...

Jag hade följt en rapport där du inte skriver ngt, utan allt du gör är att ladda upp en screenshot efter varje match där även tabellen syns. Hade varit intressant att följa utvecklingen, undrar man ngt får man fråga.

Du startar en rapport, sen bara kör screenshots. En på övergångar, en på truppen (där du visar taktik) och sen en efter varje match.

#46   11Adii21

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1814 Inlägg:
  • Yrke:Lärare
  • Favoritlag:Juventus

Postad 24 July 2018 - 22:08 PM

Visa inläggYayakolo skrev:

Jag hade följt en rapport där du inte skriver ngt, utan allt du gör är att ladda upp en screenshot efter varje match där även tabellen syns. Hade varit intressant att följa utvecklingen, undrar man ngt får man fråga.

Du startar en rapport, sen bara kör screenshots. En på övergångar, en på truppen (där du visar taktik) och sen en efter varje match.
Hmm... inte riktigt vad jag tänkt mig men en bra idé. Får fundera vidare :)

#47   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7049 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Klubblös

Postad 08 October 2018 - 15:48 PM

UN.DER.BART. Med klapp i händerna. Skitkul att se fyra aktiva rapporter här på FMS. Blev själv sugen på att kicka igång en rapport själv bara för det. Fortsätt så!

#48   Yayakolo

Sportchef

• Administratör
  • 5537 Inlägg:

Postad 08 October 2018 - 15:50 PM

Visa inläggKakidaniel skrev:

UN.DER.BART. Med klapp i händerna. Skitkul att se fyra aktiva rapporter här på FMS. Blev själv sugen på att kicka igång en rapport själv bara för det. Fortsätt så!

Jag väntar med krutet till Fm19 tror jag innan jag kör ny rapport! Ska bli kul att sätta sig in och förmedla tankar kring nya taktiksystemet! Ska komma igång med månades rapport igen från och med november!

#49   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7049 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Klubblös

Postad 02 April 2019 - 12:20 PM

Är det någon mer än jag som, sedan jävligt lång tid tillbaka förvisso men ändå, upplever att bilderna i ett inlägg tenderar att hoppa ner varje gång man "uppdaterar" i redigeringsläge? Är det någon som har svar på varför?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar