Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Manchester City 2016/17

529 svar till detta ämne

#521   Onkel Fester

Favorit

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1927 Inlägg:

Postad 26 May 2017 - 20:03 PM

Sjukt intressant värvning på förhand. Tror han kommer sopa banan med samtliga, framförallt under Pep.

#522   Argt Challa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2525 Inlägg:
  • Favoritlag:Juventus

Postad 26 May 2017 - 22:13 PM

Grattis till en fantastisk värvning. Är övertygad om att Silva kommer att prestera, om inte i år så i närtid!
När spökena glufsar mot jaget, då lufsar hon till oss, mig & dig, med all sin kärlek. Jag mötte Lassie!

#523   bambuh

President

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8918 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:39 PM

En hel del snack.

- Ederson verkar ju vara på plats och är i princip klar.
- Mendy sägs också vara nära att skriva på.
- Fabinho, som det har pratats om en hel del tidigare, verkar inte vara ett alterantiv längre. Walker istället?
- Ryktena om Mbappe och Sanchez verkar ju inte allt så troliga. Real Madrid och Bayern lutar det nog åt där.

Väldigt lite snack om vilka spelare som ska lämna. Det lilla är ju att Nolito har gått ut och sagt att han vill hem till Spanien. Men vad händer med alla lånespelare? Fernando?

@bambuh

Följ!

#524   Onkel Fester

Favorit

• Medlem
  • 1927 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:43 PM

Visa inläggbambuh skrev:

- Fabinho, som det har pratats om en hel del tidigare, verkar inte vara ett alterantiv längre. Walker istället?

Istället? Var Fabinho tilltänkt som högerback vid en eventuell ankomst i City? Har väl merparten lirar centralmitt i Monaco och är ju dessutom uttagen som det i landslaget. Sög dessutom pung som ytterback i Castilla.

#525   bambuh

President

• Medlem
  • 8918 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:44 PM

Visa inläggOnkel Fester skrev:

Istället? Var Fabinho tilltänkt som högerback vid en eventuell ankomst i City? Har väl merparten lirar centralmitt i Monaco och är ju dessutom uttagen som det i landslaget. Sög dessutom pung som ytterback i Castilla.

Jag tror det. För det är redan så jävla tätt med platser centralt.

@bambuh

Följ!

#526   Pakastelefon

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5516 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:46 PM

Visa inläggOnkel Fester skrev:

Han är inte uttagen i landslaget. Du har dock rätt i att han lirat centralmittfältare mestadels i Monaco.

"Med längtan i bröstet, du stod där och sa:

Snart skiner Poseidon och Blåvitt står kvar"

Twitter: @PakasTelefon

#527   bambuh

President

• Medlem
  • 8918 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:48 PM

Nu har tolmie på BlueMoon kommit ut och sagt att Sanchez har sagt att han vill lämna Arsenal för City. Ska tydligen bli Citys högst betalda spelare om han skriver på. Vettefan alltså, hur går det ihop med lagbygget?

@bambuh

Följ!

#528   Onkel Fester

Favorit

• Medlem
  • 1927 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 18:49 PM

Visa inläggzero1337 skrev:

Han är inte uttagen i landslaget. Du har dock rätt i att han lirat centralmittfältare mestadels i Monaco.

Nä, inte senaste samlingen möjligen. Men är väl mestadels inhemska spelare med i den, om jag inte missminner mig? Men när han väl har varit i landslaget så har ju det varit som centralmitt. Fan i mig så att Danilo tidigare har gått före i landslaget som högerback.

#529   bambuh

President

• Medlem
  • 8918 Inlägg:

Postad 30 May 2017 - 19:29 PM

#City la première offre qu'ils ont communiqué "oralement" à #Monaco y a plus de 3 semaines pour #Mbappe c'était 110 millions (90 + 20)....

90+20 säger dom att Citys första bud på Mbappe ska ha varit.

@bambuh

Följ!

#530   micke122

Lagkapten

• Moderator
  • 4921 Inlägg:
  • Yrke:Studerande/kundservice
  • Favoritlag:Falkenbergs FF
  • Tränar:Falkenbergs FF

Postad 18 March 2020 - 21:00 PM

Automatiskt meddelande

Detta inlägg har flyttats från "Internationella Lagtrådar" till "Lagtrådar".

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar