Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Ta bort matchregler i Allsvenskan

Allsvenskan matchregler utländska spelare
5 svar till detta ämne

#1   joe963

Startspelare

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 595 Inlägg:
  • Favoritlag:Halmstad BK

Postad 09 November 2016 - 10:27 AM

Är det någon som lyckats ta bort matchreglerna i Allsvenskan? Alltså dom som gör det obligatoriskt att ha 9 spelare fostrade i Sverige i matchtruppen.

Spendera en god timma igår i editorn för att försöka lösa detta, men lyckades inte ens hitta regeln. Jag gick in på "lägg till cuper och regler för nuvarande ligor" eller vad den heter. Konverterade till avancerade regler men fortfarande inte ett spår av regeln.

Behöver jag göra om hela systemet, eller finns den någonstans i editorn? Man tycker ju att det BORDE gå att bara ändra/lägga till/ta bort matchregler i en liga. Hur har det gått för er?
Himlen e blå, tack vare HBK!

#2   Sigge90

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 152 Inlägg:
  • Snapchat:simonwazza
  • Yrke:Snickare
  • Favoritlag:Manchester United, Malmö FF
  • Tränar:Fotboll i BK Fram division 6

Postad 16 November 2016 - 11:47 AM

Visa inläggjoe963 skrev:

Är det någon som lyckats ta bort matchreglerna i Allsvenskan? Alltså dom som gör det obligatoriskt att ha 9 spelare fostrade i Sverige i matchtruppen.

Spendera en god timma igår i editorn för att försöka lösa detta, men lyckades inte ens hitta regeln. Jag gick in på "lägg till cuper och regler för nuvarande ligor" eller vad den heter. Konverterade till avancerade regler men fortfarande inte ett spår av regeln.

Behöver jag göra om hela systemet, eller finns den någonstans i editorn? Man tycker ju att det BORDE gå att bara ändra/lägga till/ta bort matchregler i en liga. Hur har det gått för er?
Om du hittat en lösning på att ta bort regeln så snälla lägg upp databasen här eller en länk till en iallafall. Tack!
''My toughest opponent? Paul Scholes of Manchester United. He is a complete midfielder'' - Zinedine Zidane

#3   Loba

Lagkapten

• Moderator
  • 1147 Inlägg:
  • Favoritlag:Northampton Town FC
  • Tränar:Sällan

Postad 16 November 2016 - 16:31 PM

Tror det är skapa nya regler som gäller. Tog mig en titt i editorn och jag kan inte hitta nånstans där man kan ändra det utan att helt ta bort de nuvarande regler och lägga till nya. Bör inte vara alltför mycket jobb att göra om man har bra koll på hur Allsvenskan fungerar i övrigt

COYC

Big City Lights Don't Bother Me
Northampton Town I'm Proud To Be

#4   Sigge90

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 152 Inlägg:
  • Snapchat:simonwazza
  • Yrke:Snickare
  • Favoritlag:Manchester United, Malmö FF
  • Tränar:Fotboll i BK Fram division 6

Postad 16 November 2016 - 17:14 PM

Jag e verkligen ingen höjdare på editorn så hoppas på att någon annan kan fixa en databas :P
''My toughest opponent? Paul Scholes of Manchester United. He is a complete midfielder'' - Zinedine Zidane

#5   raca14

Lagkapten

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1283 Inlägg:
  • Yrke:Tränare
  • Favoritlag:Arlövs BI, Arsenal FC, Parma Calcio
  • Tränar:Fotboll

Postad 28 December 2016 - 02:22 AM

Ska detta göras, så är det att skapa systemet på nytt som gäller.

#6   The Dancer

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 798 Inlägg:

Postad 30 December 2016 - 19:42 PM

Visa inläggLoba skrev:

Tror det är skapa nya regler som gäller. Tog mig en titt i editorn och jag kan inte hitta nånstans där man kan ändra det utan att helt ta bort de nuvarande regler och lägga till nya. Bör inte vara alltför mycket jobb att göra om man har bra koll på hur Allsvenskan fungerar i övrigt

Man kan ju annars se om man kan ändra i confiq filen och då ändras det i alla databaser som inte är en ny Sverige Databas.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar