Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Göra EM&OS 16 spelbart?

3 svar till detta ämne

#1   Seigo

Ungdom

• Medlem
  • 7 Inlägg:

Postad 28 December 2016 - 12:36 PM

Någon som är mer haj på editorn än jag är som vet om det är möjlig att göra EM och OS 2016 spelbart!?

#2   The Dancer

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 798 Inlägg:

Postad 30 December 2016 - 19:40 PM

Visa inläggSeigo skrev:

Någon som är mer haj på editorn än jag är som vet om det är möjlig att göra EM och OS 2016 spelbart!?

det är redan spelbart om man t.ex startar med Allsvenskan med start säsongen 2016 då är det spelbart om man väljer att spela med Landslag annars kan man ju bara följa det.

Ett tips till nästa gång när det gället en liten fråga som den är att ställa den i småfrågor.

MVH// The Dancer

#3   Seigo

Ungdom

• Medlem
  • 7 Inlägg:

Postad 18 February 2017 - 21:48 PM

Tack för svaret men i sak har du fel här.
OS och EM för säsong 16 är inte spelbar med den officiella databasen. Det finns inga skapade mästerskap att följa, eller spela om man väljer landslag.... och mästarna är korade by default. Det enda som finns är ett (EM-) uppehåll i Allsvenskan.
Det är ingen liten fråga om det inte är spelbart by defaut så frågan återstår...
Går det göra spelbart?
M.v.h.
/Seigo

Detta inlägg har redigerats av Seigo: 18 February 2017 - 21:49 PM

#4   The Dancer

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 798 Inlägg:

Postad 20 February 2017 - 20:59 PM

Visa inläggSeigo skrev:

Tack för svaret men i sak har du fel här.
OS och EM för säsong 16 är inte spelbar med den officiella databasen. Det finns inga skapade mästerskap att följa, eller spela om man väljer landslag.... och mästarna är korade by default. Det enda som finns är ett (EM-) uppehåll i Allsvenskan.
Det är ingen liten fråga om det inte är spelbart by defaut så frågan återstår...
Går det göra spelbart?
M.v.h.
/Seigo

Ok hm jag trodde att folk har spelat EM och OS?

Men jag får ursäkta för mitt svar.

Hm. Undra om det går EM vet jag av erfarenhet ska gå men OS det borde gå men vet ej om det är de riktiga reglerna.

Det vill säga max 3 spelare som inte är U21 spelare.

Hoppas det löser sig

MVH//: The Dancer

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar