Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Tack för mig!

5 svar till detta ämne

#1   Deadwood

F.d. Admin

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 107 Inlägg:

Postad 26 april 2017 - 20:05

Hej kära medlemmar.

Ni vet säkert att jag efter Juws har försökt sköta forumet sedan ganska exakt 2 år sedan.
Jag hoppas att ni har haft det trevligt på forumet under mitt styre, även om allt har sin tid och det känns som att forumet behöver en ny kraft för att lyfta och föra arbetet framåt.
Det är medlemmarna på forumet som gör sidan, utan er är vi ingenting, och det vill jag slå ett slag för.

Hasse77 kommer tillsvidare leda ansvaret själv tills någon lämplig kan kliva in som ersättare och dela på ansvaret som kommer.
Jag har haft en lång historia på FMSweden där mitt ansikte första gången sågs susa runt här 2008 under annan skepnad, under åren som gått så har jag under Juws styre fått börja min ansvarsfyllda resa genom att vara mod över Editordelen pga mitt hårda slit där — detta under en tid där jag fortfarande var ett osäkert kort för många. (runt 2012).
Åren gick och jag blev tillsatt som ansvarig över FMSU och året därefter som officiell moderator.
Resan tog inte slut där utan jag hjälpte Juws som hans högra hand som admin när Echoes slutade, tills jag till slut tog över efter fina Juws som gick i välbehövlig pension efter många års trogen tjänst.

Vem vet, under nästa period kanske "minst omtyckt" kommer upp igen, som blivit helt och hållet nedsparkat från mitt håll.

Det finns många eldsjälar på detta forum som betyder så enormt mycket. Bütters och Peppe_1988 för att nämna några är en av de mest bidragande användarna just nu och ska ha sjukt mycket credd för allt arbete dom lägger ner för oss och våran spelglädje, helt ideellt.

Jag brukar aldrig skriva långa texter men det är ganska emotionellt för mig att kliva av detta då jag suttit i crew i ca 5 år på olika sätt.

Jag kommer fortfarande finnas kvar på forumet som vanlig dödlig.
Skicka PM om ni undrar något, jag finns alltid tillgänglig.

Nog om det. Ville bara tacka för mig och hur snälla folk i allmänhet har varit under denna resa.
Ta hand om er.
Peace.

#2   Peppe_1988

FMSU-Ansvarig

• FMSU-Crew
  • 713 Inlägg:
  • Yrke:Trummis i Date
  • Favoritlag:Spurs & IFK Göteborg

Postad 28 april 2017 - 14:32

Tack för allt jobb du lagt ner Deadwood!

#3   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 941 Inlägg:

Postad 28 april 2017 - 14:37

Sköt om dig!

#4   jcqpr44

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 24 Inlägg:

Postad 28 april 2017 - 14:54

Tack för allt

#5   Scheddzor

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 108 Inlägg:
  • Yrke:Mellan 2 jobb
  • Favoritlag:AIK,IK Sirius FK

Postad 28 april 2017 - 18:42

Instämmer i hyllningskören

#6   Argt Challa

Ikon

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 094 Inlägg:
  • Favoritlag:Juventus

Postad 29 april 2017 - 22:30

På tiden att du kommer tillbaka snart, ligger klart i toppskiktet av skribenter på forumet!
När spökena glufsar mot jaget, då lufsar hon till oss, mig & dig, med all sin kärlek. Jag mötte Lassie!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar