Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Regens i cm9798 och cm0102

Inga svar till detta ämne

#1   Sonny.L

Ungdom

• Medlem
  • 1 Inlägg:

Postad 06 juni 2017 - 17:34

Under en städning i hemmet hittade jag en låda märkt med "teknik" och den var jag ju tvungen att gå igenom.
Sagt och gjort och däri låg cm 9798 och cm 0102 och efter lite meck så har jag fått båda två att fungera och startat säsonger och vips så är man fast igen.
Har spelat en del cm 2007 (tror jag att det heter) och där lärde jag mig hur man hittade regens ifrån div storspelare som pensionerade sig i spelet. Bl.a. när regens uppdaterades in och vilka datum det hände och spelet började handla om att bara signa 16 åringar och lotsa in dom via ungdomslagen och reserverna och vidare till a-truppen. Aldrig köpa en etablerad spelare helt enkelt.
Och nu till frågan om någon annan gjort samma sak med cm 9798 och/eller cm 0102?
Något enkelt sätt att se vilken regen det är?
T.ex på 2007 var alltid personnummeret detsamma.... likaså nationalitet, vikt och längd.
Har läst att vissa attributes skulle vara identiska men också att ibland kan en regen komma in i spelet som 26 åring istället för 16 åring som dom gjorde i cm 2007.
Är det någon som har några bra och enkla tips hur man hittar regens helt enkelt?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar