Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Ungdomar till lägre serier

1 svar till detta ämne

#1   Mr.Wanderers

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 32 Inlägg:
  • Favoritlag:Wolves
  • Tränar:Wolves

Postad 25 April 2018 - 11:57 AM

Jag har startat en ny save med Halmia i div.2 där jag har en egen regel om att inte värva en spelare över 20. är inte det lättaste att få spelare men tänker att till nästa säsong spelar vi i div.1 (18raka segrar i ligan + 2 i cupen i skrivandets stund) så kanske jag kan få något mer än 2 u18-spelare på säsongslån från Degerfors. nu till min fråga.

Vilka spelare skall jag ha span på?
WOLVERHAMPTON WANDERES!!!

#2   jimmy_labero

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 20 Inlägg:

Postad 02 July 2019 - 22:05 PM

Visa inläggMr.Wanderers skrev:

Jag har startat en ny save med Halmia i div.2 där jag har en egen regel om att inte värva en spelare över 20. är inte det lättaste att få spelare men tänker att till nästa säsong spelar vi i div.1 (18raka segrar i ligan + 2 i cupen i skrivandets stund) så kanske jag kan få något mer än 2 u18-spelare på säsongslån från Degerfors. nu till min fråga.

Vilka spelare skall jag ha span på?

Oj, trist att jag såg det så oerhört sent;-)

Har precis startat en säsong med Lunds bk. Har lånat in Marokhy Ndione från Elfsborg. Jag har haft en lite knackig start, men Marokhy har 5 mål på 6 matcher och 7,75 i snitt. Thommie Persson kom in på free efter att avslutat kontraktet i Varberg. Skulle behöva lite stabilitet centralt i försvar och mittfält, så feel free att trycka in lite härliga förslag.
Team Tallinger
Over and out

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar