Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Dom andra lagen värvar otroligt dåligt

5 svar till detta ämne

#1   spinelo

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 16 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK
  • Tränar:AIK

Postad 16 July 2018 - 14:14 PM

Är tränare för AIK och är inne på säsong 4 och börjar tycka det är på tok för lätt..
Har vunnit 3 år i rad och leder nu Allsvenskan efter halva säsongen med 20 poäng, och när man kollar in vad dom andra lagen värvar så är det inte så konstigt att man är så överlägsen.
Det är fruktansvärt dåliga värvningar dom gör, tex Malmö som är värd ca 600 miljoner värvar spelare för 1 miljon kr som mest varje år och det ser ut som division 3 spelare, dom andra lagen ska vi inte tala om vad för skit dom plockar in..

Är det bara jag som uppfattar att det är så här? Varför görs det aldrig några bra värvningar från dom andra lagen? bugg i spelet eller är det bara så?
Många frågor men få svar..

#2   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5926 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 16 July 2018 - 14:41 PM

Visa inläggspinelo skrev:

Är tränare för AIK och är inne på säsong 4 och börjar tycka det är på tok för lätt..
Har vunnit 3 år i rad och leder nu Allsvenskan efter halva säsongen med 20 poäng, och när man kollar in vad dom andra lagen värvar så är det inte så konstigt att man är så överlägsen.
Det är fruktansvärt dåliga värvningar dom gör, tex Malmö som är värd ca 600 miljoner värvar spelare för 1 miljon kr som mest varje år och det ser ut som division 3 spelare, dom andra lagen ska vi inte tala om vad för skit dom plockar in..

Är det bara jag som uppfattar att det är så här? Varför görs det aldrig några bra värvningar från dom andra lagen? bugg i spelet eller är det bara så?
Många frågor men få svar..

Hmm, för mig brukar Malmö plocka spelare som kan kosta 20-30 miljoner styck och fixa ett riktigt starkt lag med tiden. Annars ser ja en tendens att utländska spelare köps in av alla lag vilket tillslut kan bli lite tråkigt. Har länge tyckt att Allsvenskan är svår att spela i om man söker realism.

#3   jonatannk

Stjärna

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 860 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Favoritlag:AIK, Chelsea, Atlético Madrid

Postad 16 July 2018 - 14:48 PM

Har också spelat med AIK men tröttnade när Malmö under säsong tre värvade någon snubbe för 120 miljoner och hade ett lag som skulle vara slagkraftigt i Premier League.

Har inte upplevt det du skriver om här ovan. Kan det vara någon inställning du har igång?

#4   spinelo

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 16 Inlägg:
  • Favoritlag:AIK
  • Tränar:AIK

Postad 16 July 2018 - 14:52 PM

Ah det har inte hänt än på min save och har väl haft samma problem på alla fm gåvor jag spelat, men det är väl som du säger att fm fokuserar kanske mest på dom stora ligorna och därför Allsvenskan är svår och saknar djup

Visa inläggjonatannk skrev:

Har också spelat med AIK men tröttnade när Malmö under säsong tre värvade någon snubbe för 120 miljoner och hade ett lag som skulle vara slagkraftigt i Premier League.

Har inte upplevt det du skriver om här ovan. Kan det vara någon inställning du har igång?

Nej tror inte det har nåt med nån inställning igång, däremot spelar jag multiplayer med min bror men det ska fan inte ha nåt med saken att göra kan man tycka..

Vet att Malmö gjorde en monster värvning för 100 mille på fm 17 men denna utgåva är riktigt fattig med sånt

#5   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:
  • Favoritlag:Helsingborgs IF, West Ham
  • Tränar:Helsingborgs IF, Högaborg

Postad 02 August 2018 - 15:21 PM

AIK slängde ut 52 Millar på en lovande ung vänsterback från brommapojkarna i mitt game, bara för att knipa honom framför mitt snåla arsle, en bit in i gamet dock

#6   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5282 Inlägg:

Postad 02 August 2018 - 19:55 PM

I min save värvar MFF nästan enbart svenska talanger. De har riktigt roligt lag!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar