Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Skin med "snabbsimuleringsfunktion"?

8 svar till detta ämne

#1   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:
  • Favoritlag:Helsingborgs IF, West Ham
  • Tränar:Helsingborgs IF, Högaborg

Postad 11 August 2018 - 17:23 PM

Vill minnas att jag hört om något skin, som jag f.ö. mest sett som onödigt pynt som slöar ner och ökar risken för buggar tidigare, som ska ha haft en knapp för de där. Kunde va effektivt när en experimenterar nere i fyran i helsvenskan och allt flyter på eller för de där skitmatcherna som tar en evighet när en bara vill att transferfönstret ska öppna ibland. Semesterläget känns inte så säkert iomed att de tar lite beslut hursomhelst angående olika saker medans en är väck trots valda inställningar. Ens ass-man ska juh även få lite erfarenhet så han levlar lite han med

Rekommendationer? egna erfarenheter? va de ens till FM18 jag såg det i någon tråd?

#2   Kakidaniel

Klubbdirektör

• Administratör
  • 7386 Inlägg:
  • Yrke:Manager
  • Favoritlag:Man City & MFF
  • Tränar:Valencia C.F.

Postad 11 August 2018 - 17:26 PM

Vad exakt vill du som manager utföra under en säsong?

#3   friggan

Sportchef

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5287 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 17:34 PM

Jag kör ett skin som är gjort för att passa med facepacket jag använder "df11". Då finns simulering inbakat!

https://df11faces.com/en/Skins/

Detta inlägg har redigerats av friggan: 11 August 2018 - 17:35 PM

#4   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 18:36 PM

Visa inläggfriggan skrev:

Jag kör ett skin som är gjort för att passa med facepacket jag använder "df11". Då finns simulering inbakat!

https://df11faces.com/en/Skins/

oh tack för länken men där va ett par... vad heter den du kör specifikt? är det en av de som heter DF11 på slutet? vet du ifall det är ett krav att den ska heta DF11 på slutet för att köra me de facepacket? (känns nästan lika bra att ta de hela vägen när ja endån ska pilla med det)

#5   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5287 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 18:38 PM

Visa inläggPon-TuZz skrev:

oh tack för länken men där va ett par... vad heter den du kör specifikt? är det en av de som heter DF11 på slutet? vet du ifall det är ett krav att den ska heta DF11 på slutet för att köra me de facepacket? (känns nästan lika bra att ta de hela vägen när ja endån ska pilla med det)
oj. skinnet jag har heter i alla fall DF11 Base Light Transparent. vet inte annars.

Detta inlägg har redigerats av friggan: 11 August 2018 - 18:38 PM

#6   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 18:43 PM

Visa inläggfriggan skrev:

oj. skinnet jag har heter i alla fall DF11 Base Light Transparent. vet inte annars.

Klicka ja på download så skickade den mig till en minimalistisk infosida med svaren på överkursfrågorna, tack så hemskt mycket för de kvicka svaren

#7   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 18:49 PM

Elller oj en till följdfråga blev de visst. Det är den där sk "Megapack" på 9gb va som täcker ansiktena? för isf måste jag rensa rejält i datorn haha

#8   friggan

Sportchef

• Medlem
  • 5287 Inlägg:

Postad 11 August 2018 - 18:59 PM

Visa inläggPon-TuZz skrev:

Elller oj en till följdfråga blev de visst. Det är den där sk "Megapack" på 9gb va som täcker ansiktena? för isf måste jag rensa rejält i datorn haha

precis. Ett stort. Sen har de mindre packs som de släpper varje månad! Så det är måånga gigabyte :D

#9   Pon-TuZz

Avbytare

• Medlem
  • PipPipPip
  • 156 Inlägg:

Postad 25 August 2018 - 21:55 PM

Med en aning distans till frågan och svaret så vill jag förtydliga en aning för er som kommer senare för att ställa samma fråga; Hemsidan (d11) va omständig, kolla så att det verkligen var rätt fil som skickades till dig (fick själv faceuppdatpack 12 istället för utvalt Basic skin) och fick välja ett annat från en undersida som jag skickades vidare till som vid första anblick var en webdesigners mardröm, va en sjuhelsickes röra med många bilder och hur du skulle haxa till alla ändringar så du fick de precis som du ville men en downloadlänk va stört omöjlig att hitta efter att gått igenom allt och kollat ALLA metalänkar på sajten fler gånger än jag borde erkänna så hitta jag de allra längst ner i en hemlig metalänk mitt i vanlig text, i samma färg men aningen annan nyans och ej understreckat. . . Tempo Skin hette den jag valde som hade funktionen jag efterfrågade m.m.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar