Hoppa till innehåll

Kom ihåg mig
Användarnamn

Lösenord

Spelartips!

25 svar till detta ämne

#21   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5830 Inlägg:
  • Yrke:Student
  • Tränar:Fotboll

Postad 26 May 2019 - 13:03 PM

Spelartips del 1

Kingsley Michael - Bologna - 19 år

Ung nigeriansk innermittfältare med otroliga fysiska och psykiska värden. Bara på två säsonger ökar han sitt värde ordentligt och kan utvecklas till en av Serie A mest spännande mittfältare. Värt att titta på honom tidigt då det kan bli svårt att köpa loss honom senare om du inte är en storklubb.

Sandro Kulenovic - Legia - 18 år
Kroatisk anfallare med fin potential. Min erfarenhet säger att det tar 2-3 år innan han börjar utvecklas på riktigt. Jag köpte honom till Hoffenheim och som 22-åring vann han skytteligan i Bundesliga med 24 mål, men har även haft saves där han inte fått samma utvecklingskurva. Detta är en spelare du kan köpa loss billigt men måste lägga lite kärlek på hur du tar hand om hans potential.

Kaylen Hinds - Klubblös - 20 år
Den forna Arsenal-talangen är nu klubblös och kan vara perfekt att plocka in om du är ett sämre lag. Hinds har potential att bli en stark målskytt för klubbar i Championship-nivå och har möjlighet att snabbt öka i värde. Jag såg hur Millwall fick in honom och kunde sälja till Fulham för 70 miljoner kronor två år senare vilket är en fin affär. Så Hinds kan dels användas för hans kvalitéer men också för att göra en ekonomisk vinst.

Jeong Woo-Yeong - FC Bayern - 19 år
Ung yttertalang från Bayern München. Kan köpas in hyggligt billigt redan första säsongen. Jag köpte honom till Hoffenheim och även om han knappt fick spela första säsongen sålde han flest tröjor av alla i klubben. Liksom Hinds ovan kan Woo-Yeong både utvecklas till en bra spelare men också användas för en ekonomisk vinst.

#22   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5830 Inlägg:

Postad 30 June 2019 - 10:39 AM

Spelartips del 2

Antoine Bernede- Salzburg - 18 år

Fostrad i PSG men gick till Salzburg för att få speltid. Känns som ett smart drag för det man märker snabbt är att Bernede har lätt att utvecklas till en jätte på innermittfältet. Inte särskilt dyr att få loss under de första säsongerna och har potential att ta en plats i ett topplag i de största ligorna inom några år.

Radoslaw Majecki - Legia - 18 år
Polen har en fin tradition med målvakter och det är ofta det kommer fram spännande unga målvakter från den inhemska ligan som tar steget till större klubbar och ligor. Majecki är verkligen inget undantag. Som 20-åring var han förstamålvakt i mitt Hoffenheim och jagades av Chelsea och Real Madrid efter en säsong där han snittade 7,11. Fantastisk potential om man ger honom förtroendet.

Mateusz Zukowski - Lechia - 17 år
Ung målspruta som ibland kan ta lite tid på sig i utvecklingen. Men vet du hur du ska ta hand om talanger och har lite tur så kan han spotta in mål. Köpte honom till Bologna och lånade ut honom till holländska ligan som 18-åring. Vann skytteligan på 26 mål och utvecklades väldigt starkt därifrån.

#23   julmust

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 47 Inlägg:

Postad 05 July 2019 - 12:17 PM

Exequiel Palacios 20 år River Plate

Talangfull central mittfältare kan köpas för runt 50 miljoner första säsongen. Köpte han till Villarreal 1,5 säsong senare såld till Juve för 950 miljoner. Dominerar mitten. Vill gå till dem flesta lagen. Hög potential. Köp köp köp

Detta inlägg har redigerats av julmust: 05 July 2019 - 12:17 PM

Signatur ändrad.

#24   viperboy

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 25 Inlägg:

Postad 17 July 2019 - 01:19 AM

Brukar som oftast va Djurgården. Så lite Tips på bra folk till dem, alla positioner, skulle va kul att få. Funderar på att pröva något lag i någon lägre div i England t.ex
Sky bet League1, så några tips som passar dit med skulle göra mig glad och tacksam.

#25   viperboy

Junior

• Medlem
  • Pip
  • 25 Inlägg:

Postad 18 July 2019 - 10:12 AM

Visa inläggYayakolo skrev:

Vad för typ av lag? :) Kan göra en lista idag!
Skulle du kunna göra en lista på spelare som man kan få till lag i allsvenskan?

#26   Yayakolo

Klubbdirektör

• Administratör
  • 5830 Inlägg:

Postad 30 August 2019 - 11:09 AM

Robert Ljubicic - Född 1999 - SK Pölten
Österrikisk innermittfältare med hög potential. Snabb och fina fötter gör honom till en mångsidig spelare som är redo att ta över världen. På en save jag har tog han steget från Pölten till Werder Bremen 2020 för 145 miljoner men kan säkert gå billigare tidigare. Värd att kika på ifall ni spelar med ett mittenlag i någon av de större ligorna.

Perr Schuurs - Född 1999 - Ajax
Ung mittback som har otroligt högt värde i tacklingar och kommer utvecklas drastiskt om han får speltid. Kan köpas första säsongen för ca 30 miljoner och kan vara värd det tredubbla bara två säsonger efter. Perfekt värvning för de flesta klubbar.

Amine Khammas - Född 1999 - Genk
Ung vänsterback från Marocko som passar perfekt om du vill spela med offensiva ytterbackar. Snabb, teknisk och har ett bra inlägg. Kan värvas tidigt för ca 50-75 miljoner kronor och kan få en fin utveckling inom 2-3 säsonger.

Rakeem Harper - Född 2000 - WBA
Ung engelsk mittfältare som kommer jagas av storklubbar och kommer vara dyr att få loss. Jag köpte honom till Schalke första säsongen för 150 miljoner och spelade honom från start direkt. Tre år senare får jag bud på 1,2 miljarder från Manchester City och han har redan hunnit göra 10 landskamper för England. Otroligt värd investering.

Jack Lankester - Född 2000 - Ipswich
Ännu en ung engelsk spelare och ännu en spelare som snabbt tar stora kliv. Målfarlig anfallare med bra avslut. Kommer kosta en slant som alla unga engelsmän gör men kommer explodera och du kommer tjäna pengar på den här affären för hans värde kommer öka ordentligt med tiden.

Jean-Manuel Mbom - Född 2000 - Werder Bremen
Ung mittfältare som har bra fysiska värden och kan utvecklas till ett monster på mittfältet, fin teknik också. Kan eventuell vara dyr att få loss, men tror han sitter på ett kort kontrakt så ha lite koll där.

Hou Youngyoung - Född 1998 - Beijing
Ung kinesisk innermittfältare som är uppväxt i Norge. Spelat en handfull matcher för Rosenborg och Stabeak innan han flyttade till Kina och Bejing. Kostar en del pengar som alla kinesiska spelare från ligan gör, men kräver ingen hög lön, har stor potential samt toppar tröjförsäljningarna år efter år. Finns även chans att sälja tillbaka till Kina och minst få pengarna tillbaka när man är nöjd.

Visa inläggviperboy skrev:

Skulle du kunna göra en lista på spelare som man kan få till lag i allsvenskan?

Är detta fortfarande aktuellt? Kan isf kika på det på söndag!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar